سانتا باربارا کسب و کار شکستن درب نیمه بسته نگهداشته شده

"این تقریبا مثل یک روز عادی امروز" گفت: آوریل تورس به دنبال از پنجره به بیرون مرغ, کمی, کودکان و نوجوانان و ز

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

"این تقریبا مثل یک روز عادی امروز" گفت: آوریل تورس به دنبال از پنجره به بیرون مرغ, کمی, کودکان و نوجوانان و زنان و زایمان فروشگاه در گوشه ای از دولت و ویکتوریا خیابان. باز از استارباکس در سراسر خیابان را از دو هفته پیش آورده ترافیک پا به منطقه او اضافه شده است. فروشگاه تورس موفق انجام شده است منظقه خدمات لوازم زایمان مانند شير از طریق همه گیر اما نشانه ای در درب در حال حاضر رهگذران می گوید که آنها می توانید تماس بگیرید فروشگاه اگر آنها چیزی است که آنها می خواهم.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"ما همیشه به حال مرخصی استعلاجی کاملا" تورس گفت: از فرماندار Newsom را معیار است که بیمار و کارکنان را قادر به ماندن در خانه. "و ما همه محافظ چیز است. ما می خواهیم آن را امن برای همه است."

مرغ کوچک می افتد به تعدادی از خرده فروشی دسته بندی سانتا باربارا شهرستان مجاز به بازگشایی در روز جمعه: آن را به فروش می رساند, اسباب بازی, کتاب, مبلمان, موسیقی, پوشاک و کفش — البته برای نوزادان و کودکان نوپا. دیگر دسته بندی ها در حال عتیقه گل طلا و جواهر و لوازم ورزشی.

این "کم ریسک کسب و کار" است که می تواند بازگشایی با خیال راحت با توجه به این شهرستان هدایت کسانی است که می تواند اعمال فیزیکی, فاصله — اقدامات در حال حاضر دیده می شود در فروشگاه های مواد غذایی مانند نوار مارک شش پا فاصله و محدودیت در مشتریان و کارکنان اعداد — و همچنین فروشندگان و تحویل کامیون که آنها خدمت می کنند. در فروشگاه های سلف سرویس و مشتری کیسه های مجاز, نشانه باید یادآوری از علائم بیماری و برای جلوگیری از بیرون رفتن هنگامی که بیمار و ضد عفونی و بهداشتی لوازم باید در جای خود باشد.

"ما با پوشیدن ماسک و ما مطابق با اصول بهداشتی همه چیز در همه زمان گفت:" مایک برایانت که فروشگاه طلا و جواهر Bryant & Sons در دولت سراسر از گردش Nuevo بازار. "فاصله آسان است اینجا. این یک فضای بزرگ," او گفت: "و ما لازم نیست که بسیاری از مردم در این فروشگاه به هر حال." او شده است می خواهم قادر به خدمت به مشتریان به طور منظم ساخته شده است بیش از 55 سال در کسب و کار که در تماس با برایانت که سالگرد یا تولد به نام برای طلا و جواهر گفت. ژوئن ممکن است زمانی که او می تواند باز دوباره به برایانت گفت: با امید. "ما به دنبال به جلو به باز کردن درب است."

عکس: Daniel Dreifussچادر تاجر می افتد به مبلمان دسته از کالیفرنیا بازگشت تدریجی به کسب و کار آغاز شده است که در روز جمعه.

دشوار اقتصادی برای کسب و کارهای کوچک ساخته شد سخت تر برای سسک سوابق و کالا که ساختمان در سانتا باربارا و De la Guerra خیابان شده است, تحت ساخت و ساز از ژانویه تاکنون است. استراحت در اجاره کرد گفت: صاحب Kurt Legler "اما پس از آن همه گیر اتفاق افتاده است." سسک بوده است شناور ماندن با در نظر گرفتن سفارشات از طریق تلفن و ایمیل خود را برای وینیل هر چند آنها تا به حال به "مکث" در دو بخش تایمر تا زمانی که آنها می تواند بازگشایی دوباره Legler گفت متاسفانه. امروز اولین روز رسمی انجام منظقه سرویس و آنها فقط سه روز در هفته: شنبه-پنج شنبه, 11 صبح تا 3 بعد از ظهر

نسبت به Goleta کلمه از دهان نگه داشته و با استفاده از فروشگاه ورزشی بازی آن را دوباره ورزش که گفت: مدیر دارین مایرز. "ما منظقه کمک" او گفت: "ما به بسیاری از تماس های تلفنی." او فکر نمی کنم کسب و کار بیش از حد بود, متفاوت, اگر چه او تا به حال شده است قادر به خرید هر گونه تجهیزات استفاده می شود. خرید ضربه بود قطعا پایین, او گفت:.

اما برای دیگر کسب و کار است که تکیه بر ترافیک پا و ضربه خرید منظقه وانت فقط به عنوان مفید است.

"من قرار دادن همه چیز در Craigslist برای مردم به انتخاب کنید تا اما ما یک محل که در آن شما راه رفتن در اطراف و پیدا کردن چیزهایی که از دوران کودکی خود را و تصمیم به خرید آنها گفت:" لری Zajic که صاحب شهر قدیمی عتیقه در Anapamu خیابان در مرکز شهر. "ما واقعا نیاز به توانایی برای مردم را به راه رفتن در اطراف نگاه کنید."

حفظ حضور آنلاین و مدیریت منظقه وانت نیز نیاز به تلاش فوق العاده به خصوص برای کسب و کار که نیست قبلا ارائه این خدمات است. "این تقریبا غیر ممکن است برای هر کسب و کار برای انجام این کار گفت:" سارا Deinhard یک خریدار برای وندی فاستر که محبوب زنان فروشگاه های لباس در سانتا باربارا و رفسنجان. "فقط هیچ راهی وجود دارد برای ساخت یک فروشگاه آنلاین با اسکلت کارکنان." خوشبختانه مشتریان شده اند "فوق العاده حمایتی و مهربان گفت:" Deinhard. فروشگاه نیز فکر راه های خلاقانه برای فروش آنلاین لباس مانند کنار هم قرار دادن بسته های هدیه برای روز مادر و معلم قدردانی هفته.

به عنوان روز مادر نزدیک یکی دیگر از "کم خطر" صنعت شاهد افزایش فروش: گل شده است. رایلی گل در چپلا خیابان "در ظرفیت" برای تعطیلات با توجه به وب سایت خود را. دو نفر دیگر جواب تلفن اما گفت که آنها به سادگی تا به حال هیچ وقت برای پاسخ به سوالات خبرنگاران.

دیگر فروشگاه ها را دیده اند کمتر کسب و کار. اریک کلی صاحب کتاب دن روبروی کتابخانه مرکزی گفت: فروش پایین توسط دو سوم. "وجود دارد هیچ گردشگران هیچ کشتی کروز بدون مردم از شهر" کلی گفت. "در یک سال داده شده حدود نیمی از ما فروش از بازدید کنندگان به طوری که رفتن به یکی از مشکلات در حال حرکت رو به جلو است."

در سمت روشن کلی گفت, کتاب دن تا به حال به روزترین سایت از سال 2001 به طوری که آنها نمی باید به تقلا برای ایجاد یک. آنها همچنین کشتی کتاب در سطح بین المللی از طریق همکاری با آنلاین کتاب aggregators.

با وجود این پچ خشن, بسیاری از کسب و کار را فراموش نکرده سانتا باربارا در روح جامعه. مایکل کورش جمهور از سانتا باربارا طراحی مرکز گفت: تیم او در تلاش بود برای کمک به کسب و کارهای محلی به عنوان آنجا که ممکن است. خود را مرکز طراحی کرده است که فروش بالا پایان مبلمان و ارائه خدمات بهبود صفحه اصلی برای 30 سال گذشته است و سکوت در بدهی: "این بیماری همه گیر نهفته کسب و کارهای کوچک بیشتر" کورش گفت. "ما از تمدید اعتبار به آنها و نمی جمع آوری پرداخت. ما در حال تلاش برای بخشی از جامعه است."

از ده ها تن از فروشگاه های مستقل به نام نه همه آنها جواب تلفن. سانتا باربارا وضعیت اقتصادی منعکس کرده مشکلات خرده فروشی در سراسر جهان از این بازی monoliths پدید آمده و آن را ناشناخته چگونه بسیاری از زنده خواهد ماند COVID-19. غلبه بر موانع از این بیماری همه گیر به معنای وام اخراج و furloughs برای برخی از کسب و کار است اما کسانی که ما در صحبت با خوش بودند که روز جمعه tiny مراحل شدند نشانه خوبی است که خواندن "باز برای کسب و کار است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب