نیکولاس جعار را 'Telas' است ساینده حقیقی موسیقی متن برای تنهایی

درجه: 3.5/5.0 نیکولاس جعار در موسیقی نظر یک قرن 21 jack-of-all-trades. شیلی آمریکا تجربی موسیقیدان daringly آو

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

نیکولاس جعار در موسیقی نظر یک قرن 21 jack-of-all-trades. شیلی آمریکا تجربی موسیقیدان daringly آوانگارد و به طور گسترده ای متفاوت ترکیب حک شده اند فضاهای جدید برای او در ژانرهای الکترونیکی, پاپ, خانه عمیق و موسیقی محیط.

داشتن در حال حاضر دو آلبوم در سال 2020 جعار خروجی همچنان به عنوان یکی از یک نوع اقامت نیست به هر صدای خاص. او اولین آلبوم خود را تحت dancefloor moniker در برابر همه منطق بود و هرج و مرج تکنو برای دهه جدید; دوم Cenizasقابل توجه LP پر از فراموش نشدنی disorienting ملودی و ruminations در انزوا. Telas, جعار جدیدترین آلبوم کامل از موسیقی محیط می رسد که بیشتر به قلمرو تجربی از کار خود را تا کنون است قبل از. آن را برای تلفن های موبایل بر خلاف هر چیز دیگری, شما به احتمال زیاد به شنیدن این سال است.

Telasترجمه از اسپانیایی به عنوان "پارچه" است سورئال در آن صدا و احساس. در سراسر چهار به طور مساوی و متعادل آهنگ جعار تولید یک ساعت کاملا درونگرا موسیقی است که آزمون محدودیت های سنتتیک با بافت مغزی است که در مرز ساینده. سنتی مفاهیم ملودی نیز گرفته شده است به افراط با hyperdynamic معابر موسیقی که جلوه های ویژه گرافیکی به غیر قابل تشخیص نسخه از خود را دارند. به "پارچه" از صدا که جعار با در Telas بیرون کشیدن تم ساخت و ساز و ایجاد فشار صوتی مرزهای به کشف عناصر درونی خود را از شادی و سرخوشی.

منتشر شده جولای 17, Telas تولید شد در بخش در طول دوره چهار سال است. آلبوم امکانات مجموعهای از مبتکر جدید برای تلفن های موبایل از جمله ابزار سفارشی از همکاران ماریو Zorio و آنا مدرن. علاوه بر این آلبوم جعار منتشر شد وب سایت های تعاملی Telas.بخش هاییکه در آن موسیقی از LP نشان داده شده است در آن "صورت مایع است." ایجاد شده با هنرمندان Evellyn Bhatt و Abeera کامران سایت عمل می کند به عنوان یک نوع از نمایشگاه هنر با خطوط مختلف و نمادهای تراورس خاکستری فضای فراخوانی تصویر از نشانه های اولیه زندگی شنا کردن در کهن تراوش.

ترکیب Telas بزرگ هستند و مینیمالیستی gestating و جهش بیش طولانی خود را runtimes. بازکن "Telahora" آغاز می شود با وافغان شاخ و نخاعی و آمیزش برای تلفن های موبایل زدنی ایجاد ناهماهنگی است که بعد از حل و فصل با سوسوی گیتار و نور جوی یادداشت ها. Glitchy, گریتینگ الکترونیکی صداهای بال بال زدن در طول مسیر آن را به عنوان شیفت اشکال مختلف بار راه دادن به روح مناجات و تیز چنگال در آن بخش نهایی. بعد آهنگ"Telencima," twinkles و whirs صدایی مانند انتزاعی ترین موسیقی معادل بارندگی. در اینجا جعار deconstructs خشنود کیفیت جوی موسیقی سوار کردن مجدد آن به چیزی به صورت پراکنده ، این آهنگ به طور موثر ایجاد یک به طور مداوم در حال تحول soundscape, فراخوانی احساس ترس و کشف.

در نیمه دوم خود را به آلبوم خود را می یابد خاطره انگیز ترین لحظات. بسته شدن کشش "Telahumo" است و نفس با آن arpeggiated سینت سایزر برای تلفن های موبایل افزایش خارج از فضای خالی. خوبی به دست آورده در زمان آن می رسد "Telahumo" است recond یکی قطعی لحظه ای از موسیقی در آن صورت سنتی غرق در اثیری سعادت قبل از تخته سنگ پاک پاک برای نهایی آهنگ"Telallás." با چه تنها می تواند به عنوان اسکلتی ریشه یک بخش ریتم بسته شدن مسیر bookends یک آخرتی مجموعه رایگان-تشکیل ایده ها با این آلبوم پیچیده ترین آرایش قبل از به آرامی بازگشت به سکون.

جعار امتناع به اولویت بندی هر یک عنصر بر دیگری است Telas' تعریف فضیلت است. این آلبوم با این نسخهها کار فقط به عنوان یک واحد قطعه هر آهنگ ادغام به ظاهر تصادفی ترکیب با هم به شکل انتزاعی کل. آلبوم عمدا فاقد هر فرد خاص عناصر به جداسازی بهتر و مناسب تر و کامل گوش دادن فعال تجربه شبیه به بازدید از یک هنر نصب و راه اندازی. طبعا روند ابزار ساخت رادیکال تحولات به آرامی در طول این دوره از یک ساعت ممکن است صدای جذاب برای همه.

در سطح آن Telas ظاهر می شود به چالش کشیدن و نامطلوب. گاه به گاه شنوندگان ممکن است مشکل پیدا کردن هر چیزی قابل توجهی و یا سرخوشی را به دور از جعار آخرین آلبوم, و آن را سخت به تصور کنید کسی که مایل به انفجار هر یک از آهنگ های بیش از بلندگو که با توجه به aux بند ناف. این است که موسیقی برای تنهایی پر از شگفتی هنگامی که از نزدیک مورد بررسی در آرام, غور و تعمق در ساعت است. در زیر میکروسکوپ Telas مقدار زیادی از پاداش فراوان ایجاد یک فضای جدید در موسیقی تجربی است که به جعار اعتباری احساس بی حد و حصر.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن