اوایل نیویورک شهرستان, میخانه شد فراوان

نظرژوئن لوید منتشر شده 7:09 PM EDT 24 مه سال 2020پس من نوشتن در مورد York County تاریخچه آن به شرح زیر است که

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

نظر

پس من نوشتن در مورد York County تاریخچه آن به شرح زیر است که من انجام بسیاری از تحقیقات من در نیویورک شهرستان, تاریخچه مرکز. من هرگز خواب دیدم که یک بیماری همه گیر خواهد پاپ آپ و در نتیجه از دست دادن دسترسی به این گنج. بدون بسیاری از روز باقی مانده تا ستون مهلت, من هنوز منتظر الهام بخش برای چیزی است که من می تواند قرار داده و هم با استفاده از کاغذ و فایل های دیجیتال من در خانه است. سپس از آبی یک Facebook پیام آمد از دیگر تاریخ محلی علاقه مندان است. (با تشکر از اریک!)

او از من خواست در مورد میخانه چهارم من بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ جیمز و سارا کرازبی عمل به عنوان اوایل به عنوان 1780 در شهرستان Windsor. (جیمز درگذشت در سال 1802 و چند سال بعد سارا باز یکی دیگر از میخانه چند مایل دور که شد شیر سرخ میخانه شهر اسم.) من مدیون مرحوم ریچارد ریتز برای تحقیقات گسترده در شیر سرخ میخانه در 1970s. که تحقیقات کشف اطلاعات در Crosbys و زودتر میخانه. وجود دارد الهام بخش من بود.

هنگامی که شما شروع به حفر به قرن 18 و 19 شما متوجه توزیع گسترده ای از میخانه در سراسر شهرستان. در سال 1821 کوچک و واگنر نقشه نیویورک و آدامز استان ها نشان می دهد محل از برخی از, اما تقریبا همه از سه اصل موسسات: کلیساها میلز و میخانه. میخانه خدمت به جامعه مراسمی نه فقط به عنوان یک سایت برای نوشیدن غذا و مسکن. انتخابات و فروش برگزار شد در میخانه. شبه نظامیان شرکت های ملاقات خود را در زمینه آموزش. این Crosbys خدمت به عنوان یک مثال از زندگی روزمره دو قرن پیش.

خانواده اولین مستند در نیویورک شهرستان در سال 1772 در هنگام تعمید سوم من بزرگ پدربزرگ جان کرازبی به نظر می رسد در پرونده نیویورک مسیح کلیسای لوتری. که لزوما به این معنا نیست که آنها زندگی می کردند در شهر نیویورک. هر کشیش اغلب تا به حال یک بار شش یا بیشتر جماعات سراسر شهرستان گسترش یافته است. شبان گاهی اوقات زندگی در نیویورک و سوار کردن در چرخش به دیگر جماعت. برخی از شبان جدا سوابق برای هر جماعت اما دیگران وارد شده و همه آنها را در یک جلد. یک درصد خوبی از نیویورک شهرستان, کلیسا, سوابق جان سالم به خصوص کسانی که از لوتری و اصلاح فرقه. این پرونده بودند قرض microfilmed ترجمه و رونویسی حدود 80 سال پیش توسط هنری جیمز جوان مدیر و کتابدار از بعد تاریخی جامعه از نیویورک شهرستان و آنها استفاده شده است به شدت توسط محققان بوده است. این Crosbys به خاک سپرده شد در کلیسای لوتری در Freysville و احتمالا پرستش وجود دارد.

شهرستان نیویورک سوابق مالیاتی کامل نیست یا. جیمز کرازبی است اولین بار در بازمانده ویندزور شهرستان سوابق در سال 1785. توسط 1788 او مشمول مالیات بر 140 هکتار است. زمین فراوان; توسط جیمز مرگ در 1802 خود منابع بالغ بر 240 هکتار است. فدرال "شیشه مالیات" از سال 1798 نشان می دهد یک خانه به اندازه کافی بزرگ به جای مسافران و همچنین به عنوان خانه جیمز و سارا و متعدد خود کودکان است. 1 ½ داستان ورود به خانه بود 41 با 24 پا با ویندوز 10 حاوی 120 چراغ [شیشه]. 24 20 فوت stillhouse یک ثبات و یک انبار نیز در اموال.

خانواده برشمرده در سال 1790 اولین سرشماری فدرال با دو مرد بیش از 16 دو مردان زیر 16 سال و چهار زن. سه فرزند بیشتر خواهد بود متولد شده در دهه های آینده پس از جیمز اشاره می کند که پس از دیگر bequests خود و مستغلات بود که تقسیم به نه سهام برابر میان خود و پسران و دختران آورد.

جیمز کرازبی بسیار دقیق در برنامه ریزی سارا زندگی پس از او از دست رفته است. مورد اول در خود را مجموعه جدا "چهار هکتار از زمین های که در آن stillhouse می ایستد در حال حاضر با چشمه به آن متعلق است." در طول دو سال آینده stillhouse بود که تبدیل به یک دو داستان مسکونی کافی برای او را به زندگی می کنند برای بقیه زندگی خود پایدار بود که ساخته شده وجود دارد برای او گاو است. برای دو سال بلافاصله پس از جیمز مرگ سارا بود برای زندگی جدید "پایان" از خانه و "حفظ publick به عنوان او قبلا خداوند انجام می شود." بقیه "مزرعه" و "بخش" از خانه بود به اجاره با مقررات که سارا حفظ ثبات نیمی از هی زیر شیروانی قرار دادن نیمی از باغ و "سایه برای مسافران اسب" در طول آن دو سال است. او می تواند انتخاب سه درختان سیب در باغ حقوق به هیزم و نیم هکتار از کتان به کشت و برداشت ، سارا شد و با سرکشی به پشتیبانی از سه جوانترین کودکان تا زمانی که 14 نفر با هزینه های بیرون آمدن از کشت و زرع اجاره. David داده شده بود به مدرسه "برای یادگیری به خواندن و نوشتن cypher پنج قوانین مشترک در arithmatick" در حالی که راشل و مریم بودند قرار داده می شود به مدرسه "و آموخته به عنوان خوانده شده در کتاب مقدس است." این مثال نشان می دهد که نوشتن و حساب شد گاهی اوقات لازم برای دختران. این یک یادآوری است که اگر کسی به خصوص یک زن را به امضا رساندند به سادگی با یک علامت آن معنا نیست که او نمی تواند به عنوان خوانده شده.

جیمز همچنین جزئیات کالاهای خانگی برای سارا برای حفظ نامگذاری قطعه از مبلمان و موارد مانند "همه در چین" همراه با قاشق نقره ای, شش مسوار صفحات و شش مسوار قاشق چای ساز و قهوه جوش و یک شیشه به دنبال. او همچنین تصریح می کند که مبلمان و ساعت مورد نیاز برای راه اندازی میخانه شد تا تحت مراقبت او برای دو سال آینده.

جیمز ممکن است باید با دقت برنامه ریزی شده اما سارا آشکارا به حال ذهن خود را. در سال 1804 او خریداری 2 و نیم هکتار در آنچه در حال حاضر در شمال خیابان اصلی در شیر سرخ. او زد میخانه وجود دارد تا زمانی که او درگذشت در سال 1825. او جوانترین مریم ادامه داد: کسب و کار با یعقوب نیکلاس تا اوایل 1840s. یعقوب Hake بعدی میخانه حافظ در اموال. یکی از بعد از اپراتورها به نظر می رسد که شروع به استفاده از شیر سرخ نام. همه سارا کودکان که به سن 14 سال 1815 به طوری اصلی کشت و زرع و میخانه اموال فروخته شد در فروش عمومی آن سال و جیمز کرازبی املاک شد و در نهایت حل و فصل.

وقتی که من برای اولین بار کشف ارتباط من با اصلی میخانه من تماس گرفت و آنها با بزرگواری به من نشان داد از طریق. ورود به سیستم دیوار هنوز تقسیم "قدیم" و "جدید" بخش. من به خصوص به یاد داشته باشید گسترده ای چوبی doorsills فرسوده به افسردگی عمیق قرن بودن گوسفند بر.

متاسفانه ساختمان در تقاطع دلتا جاده و بان را آسیاب جاده تخریب شد و در سال 1996. افراد مختلف تا به حال آن را خریداری و ساخته شده است یک خانه جدید دورتر در پشت بسیاری است. سیاهههای مربوط با دقت قرار داده و به جای بیش از دو قرن قبل از ذخیره کردن در شمع برای سال. من هنوز ضجه و زاری از دست دادن هر زمان منتقل کنم.

ژوئن Lloyd است که کتابدار Emerita نیویورک شهرستان, تاریخچه و مرکز را می توان در تماس ycpa89@msn.com. دنبال محلی تاریخچه وبلاگ در www.yorkblog.com/universal



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن