عدالت در سلامت مراقبت

قبل از انتخاب شدن به کنگره ایالات متحده توسط شهروندان ما Central Coast من خدمت کرده بود برای سال های بسیاری به

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

قبل از انتخاب شدن به کنگره ایالات متحده توسط شهروندان ما Central Coast من خدمت کرده بود برای سال های بسیاری به عنوان یک پرستار مدرسه برای سانتا باربارا منطقه مدرسه. آن را متمایز افتخار و یک امتیاز به زندگی در میان کار و خانواده های جامعه ما در حمایت از سلامت و رفاه کودکان ما.

اما در طول این سالها من هم شد کاملا آگاه از نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشتی مناسب توسط بسیاری از این سخت کوش و خانواده. و این با وجود در دسترس بودن پزشکی و محله ما درمانگاه. خوشبختانه دولت و فدرال تامین سلامت کودکان و پیشگیری از ناتوانی برنامه در دسترس است در کالیفرنیا برای دوره کودکی غربالگری. اما وجود دارد — به دلایل مختلف — از شکاف های بسیاری در مراقبت های بهداشتی پوشش و خدمات.

از اهمیت ویژه ای برای من در طول سال من به عنوان یک پرستار مدرسه شد این نوجوان که باردار شد و پدر و مادر در سن جوان است. تجارب و چالش های بسیاری بر ارزش مناسب گنجاندن جامع آموزش رابطه جنسی به عنوان بخشی از برنامه درسی مدرسه آغاز و در سن جوان است.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدلوئیس Capps

در حالی که کار با این نوجوانان من آگاه شد از بسیاری از منابع موجود در جامعه ما به خصوص ما ساحل مرکزی والدین وابسته است. آنها تاکید یک ارزش من به اشتراک بگذارید: دانش قدرت است! و این در علاوه بر این به و همراه با نمونه خدمات ارائه می کنند. پزشکان و کارکنان که در خدمت والدین طراحی شده اند قهرمانان واقعی در میان ما.

هنگامی که شوهر من والتر و من منتقل به این منطقه چندین سال پیش من به زودی از آموخته های نامی تاریخ محلی ما والدین طراحی شده. آن بود و قطعا بگمارند. در واقع داستان این است که سال پیش از آن اتفاق افتاده است به یک گروه از حزب جمهوری خواه و زنانی که با هم متحد برای حمایت از شروع یک شعبه محلی. من آمده ام تا به همراه تلاش های خود را با کسانی که از suffragettes. این موضوع هرگز به معنای حزبی و این درد مرا به دیدن آن تبدیل شده است.

با این زمینه و از طریق انواع مختلفی از شرایط غیر معمول من خودم یک نامزد برای ایالات متحده آمریکا در مجلس نمایندگان در یک انتخابات خاص در سال 1998 است. آن را یک پیروزی! در واقع یکی از روزنامه های محلی تا به حال editorialized در کلمات به اثر "که آیا او فکر می کنم او در حال اجرا برای کنگره; او فقط یک پرستار مدرسه!" وقتی که من انتخاب شد, من کشف کرد که سه نفر وجود دارد از ما پرستاران در خانه.

خوشبختانه رتبه بندی عضو (صندلی اقلیت سمت) از انرژی و تجارت کمیته (با جایزه سلامت فرعی) بود ارجمند و "مدرسه قدیمی" جان Dingell از دیترویت. او تا به حال باز کردن در کمیته و او رفته و به او گفت: همیشه قرار داده پرستاران بر روی یک پایه. (من تا به حال با اشاره به او که او تا به حال هیچ پرستاران در کمیته). من دعوت برای پیوستن به. پس از آن که باراک اوباما رئيس جمهور ایالات متحده در سال 2009 او در بر داشت که او رفته و به او گفت: "باد در پشت او" به معنی او در کنگره او می تواند با این کار! او به ما گفت که او تا به حال دو گل به اصلاح مراقبت های بهداشتی و ایجاد یک انرژی های تجدید پذیر در سیاست.

ما سلامت فرعی یکی از سه کمیته برای مقابله با بهداشت و درمان-مراقبت از اصلاحات و از آن زمان ما یک سال کامل به پیش نویس یک لایحه است. با وجود حزبی رای نهایی در خانه بحث و گفتگو شد دو حزبی و کامل با ورودی از هر گوشه. من استدلال موفقیت برای گنجاندن مدرسه بهداشت بر کلینیک های. و بهداشت باروری از جمله دسترسی به خدمات سقط جنین شد یک بخش ضروری از قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA). این تجربه بودن بخشی از چکش و سپس رای گیری برای این قانون یکی از مهمترین و با ارزش از زمان من در کنگره است.

اساسی برای ACA است که اجرای آن توسط هر دولت است. ما آن را می دانم در اینجا به عنوان پوشش کالیفرنیا. مقررات خاصی مانند گسترش برخی از مزایای مدیکر ارائه شده از طریق فدرال قانون اما ACA خود شده است به طور کامل به تصویب رسید و توسط همه کشورها و نه به طور کامل تامین می شود توسط بسیاری از. ما خوش شانس در اینجا در کشور ما! اما آن باقی مانده است یک استاندارد مراقبت. نه یک استاندارد طلا با هر وسیله ای اما یک طبقه همکف. و متاسفانه شلاق پست anti-انتخاب طرفداران.

قانون مراقبت مقرون به صرفه جان سالم به در حداقل یکی از چالش توسط دیوان عالی کشور است. در حال حاضر آن است که به چالش کشیده — با این حال آن متفاوت است دادگاه. چگونه آن را زنده باقی مانده است دیده می شود. اما به اعتقاد من وجود دارد که شاید حتی بزرگتر از سوال است. رئیس جمهور کلینتون یک بار اظهار داشت که او می خواست سقط جنین به امن قانونی و نادر است. اکثر آمریکایی ها در واقع به توافق برسند. اما شاید اهمیت این تصمیم دیوان عالی کشور خواهد بود کمتر مورد خاص روش پزشکی از بزرگتر سوال — آیا برای تأیید یا رد این فرصت را برای حقوق برابر برای همه است. آن را به سیگنال برای زمان ما تا چه حد از آن است که ما باید به سمت یک جامعه است.

لوئیس Capps شد نماینده ایالات متحده برای سانتا باربارا 24th, کنگره منطقه از سال 1998 تا سال 2017.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب