CenCal سلامت با استقبال مدیر پزشکی; سابق جراح می پیوندد محلی, پزشکی, مراقبت های مدیریت طرح

CenCal سلامت عموم-اسپانسر طرح بهداشتی درمانی در سانتا باربارا و سان Luis اوبیسپو اعلام انتصاب دکتر کیت Emmons

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

CenCal سلامت عموم-اسپانسر طرح بهداشتی درمانی در سانتا باربارا و سان Luis اوبیسپو اعلام انتصاب دکتر کیت Emmons به عنوان جدید خود مدیر پزشکی. Emmons را در ابتدا منجر وزارت بهداشت خدمات و تلاش های سرپایی و بستری حمایت های پزشکی و مدیریت پرونده. سابق تمرین جراح عمومی دارای بیش از 20 سال تجربه در پزشکی مدیریت نظارت از برنامه های بهداشتی و متخصص در کیفیت مراقبت از, استفاده, مدیریت, و مدیریت مورد در میان دیگر غلظت. با گسترده خود را در زمینه مدیریت-مراقبت از سیستم Emmons را حمایت از طرح بهداشتی را تلاش برای رعایت کیفیت طرح های که ترویج کارآمد دسترسی به مراقبت های پزشکی برای بیش از 180,000 CenCal سلامت اعضای.

کیت Emmons, M. D. MPH به دست آمده مدرک پزشکی خود را از دانشگاه ایلینوی در سال 1980. پس از فارغ التحصیلی او ادامه داد: تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) که در آن او به دست آمده مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی در سال 1996. Emmons — تایید شده توسط هیئت آمریکایی طب پیشگیری — تمرین به عنوان یک جراح در بربنک کالیفرنیا قبل از انتقال به یک حرفه ای در بهداشت و درمان دولت. او در چند برنامه های بهداشتی از جمله UHP بهداشت و درمان WellPoint سلامت Networks, Inc. (صلیب آبی کالیفرنیا سلف) و اخیرا ایالات بهداشت و درمان. گذشته خود مسئولیت به عنوان مدیر پزشکی و افسر ارشد پزشکی شامل کار با ارائه دهندگان خدمات در سانتا باربارا و سن لوئیس اوبیسپو ، با توجه به تجربه خود Emmons است که مهمترین آنها آشنایی با بسیاری از CenCal سلامت ارائه دهندگان شبکه در دو شهرستان از خدمات. او خواهد شد به گزارش CenCal سلامت معاون افسر ارشد پزشکی دکتر کارن Hord.

"ما نگاه به جلو به داشتن یک تجربه 'دکتر, در خانه,' " گفت: Hord. "دکتر Emmons به ارمغان می آورد ثروت از هر دو بالينی و بیمه صنعت دانش و تجربه است. ما هیجان زده به استقبال او به CenCal بهداشت و ساحل مرکزی جوامع است."در علاوه بر این به مسئولیت خود در بهداشت و درمان, مدیریت Emmons است همسو با چندین دانشگاه در سراسر زندگی حرفه ای او مانند UCLA. دیگر حال و روز رهبری assignations شامل خدمت به عنوان یک عضو نماینده ملی انجمن پزشکی کمیته آموزش و پرورش و عضویت در کالیفرنیا انجمن پزشکی.

"CenCal سلامت نشان دهنده یک جزء اساسی از مراقبت های بهداشتی است که من بسیار پرشور در مورد — کمک به مردم در نیاز" گفت: Emmons. "من احساس می کنم الهام به من ملحق همکاران جدید که ما با هم کار کنند برای حمایت از جوامع با منابع محدود در سانتا باربارا و سن لوئیس اوبیسپو ، در این نقطه در زندگی حرفه ای من من تمرکز دادن به دیگران است."

متولد در کلمبوس, اوهایو و مطرح در شیکاگو Emmons برخوردار شنا خواندن تاریخچه و آموزش جاز پیانو در طول اوقات فراغت خود را. او در حال حاضر زندگی در لس آنجلس و برنامه های در حال حرکت به سانتا باربارا کانتی یک بار COVID-19 همه گیر اجازه می دهد تا.


در مورد CenCal سلامت

CenCal سلامت جامعه است-پاسخگو طرح بهداشتی که همکاران با بیش از 1500 محلی پزشکان و دیگر ارائه دهندگان در ارائه مراقبت از بیمار به بیش از 180,000 اعضای– حدود یک چهارم از ساکنان سانتا باربارا شهرستان و یک پنجم ساکنان San Luis Obispo County است. عمومی سازمان بهداشت و درمان طرح کمک حدود 50 میلیون دلار در ماه به اقتصاد محلی از طریق پرداخت به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که در خدمت عضویت در آن است. تاسیس در سال 1983 از آن است که قدیمی ترین مدیریت مراقبت پزشکی طرح در نوع خود در کشور است. cencalhealth.org

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب