مقاله | پژواک از گذشته آمریکا در امریکا در حال حاضر

اگر یک فرد از من خواست به توصیه یک کتاب در مورد نژاد پرستی در امریکا خواهد بود پاسخ سریع و صریح: مهر از شروع:

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

اگر یک فرد از من خواست به توصیه یک کتاب در مورد نژاد پرستی در امریکا خواهد بود پاسخ سریع و صریح: مهر از شروع: تاریخ قطعی ایده های نژادپرستانه در آمریکا توسط Ibram X. Kendi. (نگاه کنید به بررسی در اینجا.)

برخی از زمینه برای عنوان: در آوریل سال 1860, Jefferson Davis, جمهور آینده از مؤتلفه متحده امریکا در سخنرانی در کف سنای ایالات متحده با این استدلال که یک لایحه قبل از بدن که به صندوق سیاه و سفید آموزش و پرورش در واشنگتن دی سی شد و بر اساس یک مفهوم نادرست از برابری نژادی. دیویس در ادامه به بیانیه ای که می تواند از یک قرن و نیم بعد توسط یک جوان پویا آمریکایی آفریقایی تبار محقق:

"نابرابری از سفید و سیاه و سفید نژادها شد مهر از آغاز است."

مهر از آغاز سنگین است کار بیش از 500 صفحات, اما آن را به عنوان تهدید آمیز به نظر می رسد به دلیل Kendi یک هدیه برای روایت. تمجید این کتاب برنده شد سزاوار. درخشان اتصال گذشته با حضور Kendi orients خواننده foundationally و اساسا او طول می کشد از هم جدا مفاهیم و انگاره ها که آمریکایی ها باید از یاد بردن اگر کشور ما این است که در نهایت به ذبح بدخیم ایده سفید برتری.

بخوانید دکتر Kendi و به شما خواهد آموخت که به رسمیت شناختن پژواک امریکا peculiar history, از شلوغ برده بازارهای نیواورلئان به بی رحم پنبه زمینه های می سی سی پی به جنگ داخلی و وعده و دل شکستگی از بازسازی Jim Crow تفکیک و Montgomery Bus Boycott و عبور از برجسته مدنی و رای گیری حقوق قانون به قتل دکتر کینگ در ممفیس رادنی کینگ حکم در سال 1992 و پایین دهه تا اکو میشکافد بیش از یک مینیاپولیس خیابان در روز یادبود 2020.

اگر شما هیچ چیز دیگری از این کتاب حداقل در نظر دکتر Kendi ایده که "آن است که در هوشمند خود بهره سفید آمریکایی ها را به چالش نژادپرستی دانستن آنها را نمی توان عاری از تبعیض کلاس تعصب همجنسگرا ستیزی و قوم پرستى و تا زمانی که مردم سیاه و سفید از نژاد پرستی."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن