براد Nack ایجاد YouTube سری

طولانی و عجیب و غریب سفر از Coronavirus جداسازی فقط کمی غریبه و خیلی بیشتر سرگرم کننده با ظاهر "رها کردن با بی

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

طولانی و عجیب و غریب سفر از Coronavirus جداسازی فقط کمی غریبه و خیلی بیشتر سرگرم کننده با ظاهر "رها کردن با بینگ کرولی," براد Nack یوتیوب سریال در مورد یک گشت و گذار افسانه ای که معروفیت به نحوی می رود دست در دست با عدم وجود خداست.

با تشکر از به اجرا در خانه بیش از دو ماه گذشته Nack بهترین و شناخته شده به عنوان یک نقاش پرکار از گوزن های شمالی را آغاز کرده است با انتشار چندین دهه ارزش فیلم از رها گشت و گذار موسیقی مستند. این جذاب و منحصر به فرد در نتیجه برای اولین بار آن قسمت برای اولین بار در ایران توسط هنر آنلاین جشنواره موسیقی در ماه آوریل و پس از رشد به پنج قسمت با هیچ پایانی در چشم.

این پروژه نشات گرفته در یک چاره اندیشی موقت است. در پایان بسیاری از مصاحبه با کارشناسان مختلف در گشت و گذار موسیقی Nack خواهد معمولی بپرسید زمان موضوع را به بداهه نوازی چند خط در مورد بینگ کرولی یک شخصیت داستانی. شاید در آن فضای ایجاد شده توسط کاوش همپوشانی بین گشت و گذار و موسیقی و یا شاید آن را فقط به چیزی در هوا اما زمان و دوباره مردم در زمان بینگ کرولی سریع و با آن زد. در میان بیش از 100 ساعت نسبتا جدی و گفتگو در مورد سبک های گیتار راک مرتبط با گشت و گذار در اول ده ها و صدها از دقیقه تصادفی داستان های بلند در مورد بینگ انباشته.

زمانی که COVID به Nack زمان به رقمی کردن و ویرایش این گسترده archive قصد اصلی او به گشت و گذار موسیقی مستند ضربه زدن به کف اتاق برش. به جای این قرار است acquittal در مورد جعلی بینگ کرولی شکوفا به چیزی باز و جذب — DIY ستون فقرات شیر فیلتر شده از طریق بصری هنرمند تجربی حساسیت. دیوار-به-دیوار original soundtrack music by Rob تیلور از گروه گربه OK اضافه شده لازم لمس نهایی قبل از کلیپ شروع به رفتن زندگی می کنند.

خشن, بزمی و قطعا غیر خطی, ترک نشان می دهد یک طرف جنوب کالیفرنیا گشت و گذار فرهنگ است که subversively خنده دار بدون استفاده از زور و بی تکلف است. به دنبال آن آن را به عنوان گستراند هفته در Nack را YouTubeChannel.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن