مواد غذایی از قلب در ادامه ارائه وعده های غذایی سالم در طول همه گیر

عکس: حسن نیت ارائه میدهد, مدیر اجرایی, استیون شارپ و رئیس هیئت مدیره (و داوطلب) کلی Onnen مواد غذایی از قلب (F

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهد, مدیر اجرایی, استیون شارپ و رئیس هیئت مدیره (و داوطلب) کلی Onnen

مواد غذایی از قلب (FFTH) غیر انتفاعی ارائه رایگان مواد غذایی مغذی به حدود 160 خانه نشین بیمار مردم در سانتا باربارا و Goleta ادامه داد: آماده سازی و تحویل مواد غذایی در هر هفته در طول بیماری همه گیر. COVID, اما, مورد نیاز سازگاری قابل توجهی برای اطمینان از ایمنی کارکنان و داوطلبان و مشتریان از جمله از بین بردن بازدید زمان با مشتریان.

COVID باعث عادی مشروط 25-40 داوطلبان که غذا را هر هفته برای کمرنگ کردن به 12 تا اطمینان حاصل شود اجتماعی فاصله. بسیاری از داوطلبان که سالمندان تصمیم به توقف در طول همه گیر به هر حال. این تصمیم رئیس هیئت مدیره کلی Onnen مرتبط تا حد زیادی متاثر از این داوطلبان چرا که آنها عاشق کار و دست بودن بخشی از FFTH خانواده است. داوطلبان دیگر احساس راحتی ادامه COVID را قادر می سازد FFTH خدمات به اجرای بدون وقفه.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در ترینیتی کلیسای لوتری که آشپزخانه و یاران سالن FFTH با استفاده از در تا حد زیادی میزان یارانه نقاب و دستکش داوطلبان آماده سازی مواد غذایی در فرد جداول فاصله 10 فوت از هم جدا. قبل از COVID محیط پر از پچ پچ و خنده جایگزین شده است با یک مطلب جدی محیط زیست با داوطلبان متمرکز در محل. Onnen اظهار تاسف کرد که داوطلبان دیگر جنبه اجتماعی اما او و داوطلبان همه بسیار خوشحالم که این کار را می توانید در ادامه با پروتکل های جدید.

منو هر هفته شامل سوپ یک غذای اصلی و یک دلی سالاد و دسر و میوه و نان است. مواد غذایی که به طور معمول سه تا چهار روز است, مقوی, خوشمزه و جذاب — همه ویژگی مهم برای بیمار مشتریان که نیاز به درمان و غذا و که گاهی اوقات ضعیف اشتهای.

یک گروه جداگانه از داوطلبان نیز نقاب و دستکش ارائه مواد غذایی است. قبل از COVID رانندگان به طور معمول وارد این صفحه قرار داده و به دور از مواد غذایی و بازدید با مشتریان است. رانندگان باید همان مسیر هر هفته و توسعه شکایت با مشتریان خود را. در حال حاضر COVID مستلزم آن است که مواد غذایی کاهش یافته است خاموش در درب. این تعامل اجتماعی Onnen مربوط است فقط به عنوان با ارزش توسط مشتریان به عنوان مواد غذایی است و بخش مهمی از آنچه در مواد غذایی از قلب است. ایمنی, البته, میباشد, بنابراین جنبه های اجتماعی باید یک مکث.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدپیش زمینه: داوطلبان لورا Libbey و لورن سلین; background: داوطلب بانی کامینگز و اجرایی آشپز هارون Casale.

از میوه های تازه می آید از یک گروه دیگر از نقاب داوطلبان که برداشت از اهدا کنندگان حیاط و اهدا کنندگان باغ های تجاری. در حالی که FFTH اهدا کرده است مازاد تولید در گذشته به Foodbank S. B. شهرستان در COVID بار بارگیری کمک های مالی شده اند خاموش نمودار. افزایش داوطلبان برداشت و در مردم و کسب و کار اجازه می دهد خود میوه برداشت می شود را فعال کرده FFTH به ارائه 2,000-از 2500 پوند از میوه در هر هفته به Foodbank. این هفته شاهد آلو و ابدار پرتقال tangelos و لیمو برداشت.

FFTH نیز تامین Grace Lutheran شربت خانه دو بار در ماه.

شروع یک زن و شوهر از سال پیش هر هفته FFTH می شود 15 جعبه همه فن حریف, میوه ها و سبزیجات از انواع توت ها به عنوان بخشی از وزارت کشاورزی ایالات متحده را Foodbox برنامه. 38-پوند جعبه باید ده نوع از تولید بیشتر است که منابع نزدیک به خانه.

بسیاری از FFTH را به مشتریان معرفی شده توسط سازمان پزشکی اما مشتریان می توانند خود مراجعه کنید. به عنوان در غیر COVID بار وجود دارد یک لیست صبر کنید.

مواد غذایی از قلب نام با توجه به Onnen نشان دهنده تمام عشق که می رود به هر کیسه از مواد غذایی است. در آن 25 سال FFTH از دست رفته هرگز از یک هفته از تحویل مواد غذایی. Onnen به اشتراک گذاشته است که او احساس می کند به طور کامل خوشا به بخشی از سازمان است. هجده سال پس از او آغاز شده Onnen است که هنوز هم کار در کنار داوطلبان که وجود دارد زمانی که او وارد شدند. "داوطلبان عشق آنچه انجام می دهند و به عقب بر گردیم به همان اندازه به عنوان آنها را."

برای اطلاعات بیشتر و یا کمک مالی به sbfoodfromtheheart.com.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن