کارشناسان در پاسخ به اتهام COVID-19 عفونت در برکلی کسب و کار

در هفته های اخیر برکلی ساکنان شده اند نگران گزارش از اتهام کارمند COVID-19 عفونت در برکلی کاسه تمام مواد غذایی

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

در هفته های اخیر برکلی ساکنان شده اند نگران گزارش از اتهام کارمند COVID-19 عفونت در برکلی کاسه تمام مواد غذایی و دیگر کسب و کارهای محلی.

سه کارشناسان بهداشت عمومی موافقت کردند که در حالی که ادعا عفونت های نگران آنها نیست و در عین حال ژست یک تهدید مهم به خریداران داخلی.

"تا زمانی که مشتریان در حال پوشیدن یک ماسک و اقامت بیش از شش فوت دور از کارمندان (که همچنین باید با پوشیدن ماسک) آنها باید امن است" گفت: دانشگاه برکلی بهداشت عمومی استاد جان Swartzberg یک ایمیل به در.

Swartzberg اضافه شده است که در میان کارکنان پوشیدن ماسک بدون علامت موارد COVID-19 مطرح به خصوص کم خطر به مشتریان. کسب و کار است که تجربه شیوع COVID-19 در میان کارمندان متعدد باید نزدیک Swartzberg گفت.

UC برکلی بهداشت عمومی استاد آرتور reingold می seconded Swartzberg ارزیابی محیط انتقال, و اضافه کرد که فروشگاه ها با آلوده کارکنان باید در برقراری ارتباط با برکلی بهداشت عمومی بخش برای تصمیم گیری مناسب روش های تمیز کردن و اینکه آیا به نزدیک است.

"انتقال عمدتا یک خطر طولانی مدت با داخل تماس و بسیار کمتر به احتمال زیاد با مختصر مشتری-کارکنان برخورد" reingold می گفت. "ممکن است وجود داشته باشد بهتر است مورد به مورد امکان انتقال به سایر کارکنان که در تعامل غالبا در فروشگاه."

UC برکلی بهداشت عمومی پروفسور مالکوم Potts بر اهمیت پیروی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل به منظور جلوگیری از COVID-19 را گسترش. پاتس همچنین معتقد است که آالمدا کانتی و برکلی بهداشت عمومی بخش باید دنبال کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom راهنمایی در مورد تعطیلی کسب و کار.

در جولای 13, کالیفرنیا بهداشت عمومی افسر صادر ایالت منظور نزدیک میله داخل سالن ناهار خوری و همه داخل سالن عملیات از مکان عبادت است. شهر برکلی انطباق با تعلیق داخلی خدمات عبادت.

تمام کارشناسان توافق کردند که برکلی ساکنان باید سعی کنید به منظور محدود کردن فرکانس خرید گشت و گذار و صرف زمان کمی در چنین شرایطی به عنوان امکان پذیر است.

با توجه به برکلی بهداشت عمومی بخش COVID-19 راهنمایی برای کسب و کار این بخش به طور منظم اطلاع از تمام سراسر شهر بود COVID-19 موارد و فراهم می کند دستورالعمل برای اطمینان از کارکنان و ایمنی مشتری در کسب و کارهای محلی.

"اگر یک کارمند است مبتلا COVID-19 شهر برکلی بهداشت عمومی خواهد شد ارائه کمک در ارزیابی پتانسیل پيشگيري مواجهه و توصیه می شود تست قرنطینه یا انزوا دستورالعمل" هدایت متحده است.

تماس با Mattias Hoz در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @hozmattias.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب