بی باک مادربزرگ پای خود قرار داده

روز شنبه, جولای 25, بین ظهر و 1 بعد از ظهر جامعه از بی باک مادربزرگ سانتا باربارا است حمایت یک کفش اعتصاب برای

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

روز شنبه, جولای 25, بین ظهر و 1 بعد از ظهر جامعه از بی باک مادربزرگ سانتا باربارا است حمایت یک کفش اعتصاب برای آب و هوا عدالت خارج شهرستان ساختمان اداری در Anapamu خیابان. این تظاهرات به معنای امن و اجتماعی فاصله گرفته رویداد که در آن کفش های نمایش داده شده در این محل از کسانی که می تواند حضور فیزیکی رالی.

ایرنه کوک یک نماینده از سازمان توضیح داد که هدف از این تظاهرات: "خاص و فوری ترین چیزهایی است که ما در حال تلاش برای جلب توجه به برنامه های جدید سوخت فسیلی است که پروژه های در حال انتظار با شهرستان در این زمان. دو نفر از متقاضیان در گربه, دره عمیق و باریک کشیده اند برنامه های خود را اما هنوز هم وجود دارد یک نرم افزار برای حفاری که در حال بررسی است و وجود دارد یکی دیگر از پیشنهاد اکسون حمل و نقل است که به صورت یک جلسه در ماه سپتامبر. بنابراین ما در حال پرسیدن این شهرستان به انکار آن مجوز جدید."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بی باک مادربزرگ فعالان جمع آوری کرده اند کفش کمک در آماده سازی برای این رویداد. بیش از 200 جفت کفش در دست در حال حاضر و آنها بسته کمک های مالی امروز به منظور قرنطینه کفش برای اطمینان از آنها امن برای نمایش. این گروه می پرسد افراد برای خودداری از اضافه کردن کفش در روز تظاهرات به خارج از ملاحظات ایمنی.

کوک در ادامه به طرح انتظارات از تظاهرات توضیح "ما را تشویق جمعیت زیادی به جمع. آن برنامه ریزی شده است که حداقل حضور فیزیکی به طوری که آن را به عنوان اجتماعی از راه دور و امن به عنوان امکان پذیر است. این است که به طور عمده در نظر گرفته شده به عنوان یک فرصت برای فعالیت آنلاین و برای مردم به راه رفتن گذشته."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب