'آتش در سوراخ' در پارک پرشینگ سانتا باربارا

چند دقیقه قبل از ساعت ۷ بعد از ظهر این شنبه، ساکنان مرکز شهر سانتا باربارا صدای انفجار بلندی را شنیدند که همر

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

چند دقیقه قبل از ساعت ۷ بعد از ظهر این شنبه، ساکنان مرکز شهر سانتا باربارا صدای انفجار بلندی را شنیدند که همراه با ستون بزرگی از دود ناشی از پارک پرشینگ واترفرانت بود که به نام ژنرال جک «بلک جک» پرشینگ نامگذاری شده بود که به راه اندازی جنگ علیه آلمانی ها در طول جنگ جهانی اول و علیه قبایل بومی آمریکا در آمریکا پیش از آن مشهور است. معلوم شد که دو کارشناس جوخه بمب از پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ - کار در رابطه با همتایان خود را با اداره پلیس سانتا باربارا - منفجر نارنجک دستی پرنعمت و گلوله ملات است که شش ساعت قبل از آن در یک خانه Westside در بلوک 300 از خیابان Ladera کشف شده بود.

دو مواد منفجره نظامی - و همچنین چهار نفر دیگر که نه زندگی می کردند - توسط اعضای خانواده پیدا شده بود به عنوان آنها تمیز کردن ذخیره سازی خود را ریخته است. مواد منفجره با یکی از بستگان قدیمی تر سرچشمه گرفته است -- مرده 40 سال -- که می خواهم در ارتش خدمت کرده است. ساکنان به پلیس زنگ زد که ساعت ۱ بعد از ظهر رسید. هنگامی که مشخص کردند مواد منفجره فرمان نظامی است، پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ را صدا کردند که در حدود سه ساعت دو کارشناس مواد منفجره را به محل حادثه اعزام کرد.


دریافت داستان های بالا در صندوق پستی خود را با ثبت نام برای خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز.


مواد منفجره به اندازه کافی امن تلقی می شد برای حرکت مسافت های کوتاه، اما به اندازه کافی امن نیست تا مسافت طولانی را به وندنبرگ برگردیم. کارشناسان بمب پلیس به این نتیجه رسیدند که دستگاه های مورد نیاز برای غیرفعال شدن در جای دیگری؛ محله اطراف بیش از حد پرجمعیت بود و یا افراد و یا اموال می تواند آسیب دیده است. Pershing پارک فراهم فضای لازم -- شعاع 1،000 پا -- برای منفجر کردن مواد منفجره با خیال راحت.

جوخه های بمب پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ به یک خانه لادرا لین فراخوانده شدند که در آن چندین وسیله انفجاری نظامی در روز شنبه ۲۲ اوت کشف شد. | اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد

پلیس تخلیه پارک -- و سپس کم جمعیت -- و در نزدیکی متل و صاحبان هتل هشدار داد. مواد منفجره در یک سوراخ سه فوتی که درست در خارج از خط پایه اول زمین بیس بال حفر شده بود که بنا به گزارش ها بیب روت یک بار در یک تظاهرات نمایشگاهی به خانه اجرا می شود، به خاک سپرده شد. یک ضد شارژ در بالای دستگاه ها قرار می گرفت و کیسه های شن در بالای همه چیز قرار می گرفت.

با فریاد «آتش در سوراخ»، ضد اتهام فعال شد تا هم خمپاره و هم نارنجک را منفجر کند و مطمئن شود که هر گلوله ای در مسیری رو به پایین منفجر می شود. کسی صدمه ندید و سوراخ دوباره پر شده است.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا ایندیپندنت سخت کار می کند به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کل جامعه سانتا باربارا مطلع. حالا راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. پشتیبانی از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

اضافه 88801100011088

کارشناسان جوخه بمب پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ یک نارنجک دستی پرنعمت و خمپاره کشف شده در یک خانه وست ساید را منفجر کردند.

'آتش در سوراخ' در پارک پرشینگ سانتا باربارا برای اولین بار در سانتا باربارا ایندیپندنت ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب