برای شما و برای من

زمانی که من یک دختر کوچک پدر من به من آموخت قانون طلایی: نزد دیگران به عنوان شما می توانید آنها را نزد شما انج

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

زمانی که من یک دختر کوچک پدر من به من آموخت قانون طلایی: نزد دیگران به عنوان شما می توانید آنها را نزد شما انجام دهد. پیام من این بود که من نیاز به درمان دیگران با مراقبت و توجه است که من می خواهم و من مسئولیت را به عمل در راه است که به حساب خوب بودن از دیگران است.

و به همین دلیل ما نیاز به پوشیدن پوشش صورت در طول این بیماری همه گیر.

پوشیدن صورت پوشش محافظت نمی کند من که خیلی (اگر چه آن را بهتر از هیچ چیز). اما اگر من می پوشند یکی از آن محافظت می کند شما. اگر شما به پوشیدن یکی از آن محافظت می کند به من. و اگر ما هر دو فصل یک ویروس بسیار کمتر به احتمال زیاد برای آلوده کردن هر کدام از ما.

زمانی که ما با پوشیدن ماسک, ما حفاظت از مردم می خواهم دوستان من میشل و اون هر دو از آنها سرطان است. آنها نمی توانند در همه آنها زندانیان از این بیماری همه گیر. اما همسران خود را مجبور به خرید بروید. ماسک ما می پوشند کاهش شانس است که آنها را گرفتن و آن را ویروس در صفحه اصلی. که ممکن است آنچه را نگه می دارد میشل و اون زنده است.

دوست من اریک با این نسخهها کار در یک فروشگاه مواد غذایی است. او می پوشد یک ماسک برای محافظت از ما مشتریان خود را. اگر حتی برخی از خریداران نمی, او خواهد شد در معرض در طول روز افزایش خطر آلوده شدن. او انجام یک کار ضروری به طوری که ما می توانید مواد غذایی است. ما آن را مدیون به او برای کاهش خطر خود را. و ما باید به او و دیگران نگه داشتن آن دسته از فروشگاه های مواد غذایی در رفتن!

بنابراین به جای اینکه عصبانی مورد نیاز به پوشیدن یک ماسک و احساس خوبی به عنوان شما فکر می کنم در مورد چگونه شما تمرین قانون طلایی و مراقبت از دیگران است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب