لورا Capps اعلام 2020 کمپین برای سانتا باربارا هیئت مدیره مدرسه

سانتا باربارا Unified School District رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps اعلام کرد او در مبارزات انتخاباتی برای

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

سانتا باربارا Unified School District رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps اعلام کرد او در مبارزات انتخاباتی برای دور دوم صبح روز دوشنبه از طریق ایمیل انفجار به ایران — یک علامت از بیماری همه گیر و تاثیر آن بر 2020 انتخابات و مبارزات انتخاباتی مسائل.

"مهم ترین نقش یک عضو هیئت مدیره مدرسه است به یک صدای قوی برای جامعه – به خصوص در حال حاضر در طول این زمان بی سابقه در تاریخ ما" Capps در بیانیه ای گفت. "در حال حاضر که ما در مواجهه با چالش های بی سابقه ای جهانی همه گیر است که جامعه صوتی در مدارس ما مهم تر از همیشه. و تجربه مهم است."

این است Capps دوم مبارزات انتخاباتی از سال 2020 است. او قبلا در نظر گرفتن 1st District هیئت ناظران صندلی از وقت دس ویلیامز شکست خورده است. در این مسابقه هیئت مدیره مدرسه, اگر چه او بیشتر آماده را به نفع خود با یک دوره چهار ساله در حال حاضر زیر کمربند. مبارزات انتخاباتی خود را با تمرکز بر آنچه که او در حال حاضر انجام شده در هیئت مدیره.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


او نکات اصلی شامل کار خود را برای حمایت پایدار انرژی در منطقه — از آنجا که از یک هیئت مدیره تصمیم گیری, مدارس, به زودی 94 درصد انرژی خورشیدی — و همچنین به عنوان پشتیبانی برای دانش آموزان کم درآمد به ویژه از طریق برنامه غذا و فشار برای بستن شکاف دستاورد توسط "دادن به دانش آموزان بیشتر از فرصت های علمی و سلامت روان تر پشتیبانی می کند."

Capps مادر به 4-درجه پسر اسکار روشن ساخته است در سال های اخیر جلسات هیئت مدیره که هدف او این است که به دانش آموزان و برگشت در محوطه دانشگاه با خیال راحت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. هر چند Capps تنها نامزد تا کنون به صورت عمومی اعلام نامزدی وی صندلی خود یکی از سه تا برای grabs در ماه دسامبر. موضوع ارسال دانش آموزان به مدرسه خواهد شد و به احتمال زیاد تبدیل به یک رشته اصلی در این فصل به عنوان دیگر نامزدهای ثبت نام و اعلام نظرات خود در مورد این مسئله.

Boardmembers وندی سیمز-Moten و جکی رید نیز تشریح کردن با Capps هر چند آنها هنوز اعلام کرد اگر آنها در حال اجرا برای یک دوره دوم. هنگامی که سه نفر ثبت نام شده برای اجرا به صورت سه موقعیت های خالی در سال 2016 هیچ کس به چالش کشیده و آنها را دریافت اتوماتیک سوار به افتا.

پس از کشت با مشخصات بالا مجادلات آمار منطقه در سال های اخیر, پدر و مادر و اعضای جامعه بیشتر شد درگیر در منطقه و مدرسه هیئت تصمیم گیری — به این نکته که مشارکت جامعه شد به طور منظم. قبلی دو جلسه تا به حال صدها نفر در آن حضور داشتند که نشان می دهد در این سال انتخابات به احتمال زیاد نمی تواند به عنوان آرام به عنوان 2016 است.

Capps انتخاباتی نیز با تمرکز بر چگونه وقایع اخیر بیشتر آنه بی عدالتی در سیستم مدرسه — که به احتمال زیاد تبدیل به موضوع مهم دیگری برای کاندیداهای دیگر در حال اجرا است.

"این COVID-19 همه گیر و سیاه زندگی مهم جنبش به طور همزمان در معرض بی عدالتی موجود در سیستم آموزشی ما," Capps گفت. "در حال حاضر ما باید دو چندان تلاش های ما برای اطمینان حاصل کنید که نیازهای همه دانش آموزان به ویژه کسانی که به حاشیه رانده شده هستند فعالانه ملاقات کرد. و ما باید ارائه موثر آموزش از راه دور در حالی که آماده شدن برای بازگشت بچه ها به کلاس های درس خود را با خیال راحت."

مهلت اجرای اوت 7.

اینجا را کلیک کنید به تماشای: لورا Capps اعلام تصویری

هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن