سابق ایالتی پن QB مسیحی Hackenberg به دنبال باز گشت به عنوان بیس بال حرفه ای پارچ

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 3:41 PM EDT Jun 14, 2020پس از یک شکست حرفه ای در NFL سابق ایالتی پن کارف

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

پس از یک شکست حرفه ای در NFL سابق ایالتی پن کارفرمایی مسیحی Hackenberg در تلاش است خود را با دست و یا بازوی خود را — به عنوان یک بیس بال پارچ.

سابق مبارک ولی قهرمان است که به دنبال یک حرفه ای در بیس بال حرفه ای, با توجه به فرم گزارش NBC10 در فیلادلفیا.

"ساده به عنوان من می توانم آن قرار داده: من فقط می خواهم به رقابت مرد" Hackenberg گفت. "من به نوعی از من سختی ها و با NFL و تا به حال موفقیت و حال که غلتکی سوار coaster. در پایان روز, من اینجا نشسته در 25. برای من, من احساس می کنم مثل من زیادی باقی مانده در مخزن."

بیشتر: نیویورک Revs به ارائه پنبه حلاجی تمرین برای پدر در روز پدر

بیشتر: فوتبال کالج ها و COVID-19: Penn State بازیکنان آماده به برخی از فداکاری'

نیویورک جتز انتخاب Hackenberg در دور دوم 2016 پیش نویس NFL. و پس از دو فصل با جت سابق ایالتی پن کارفرمایی زمان در اپل بزرگ به پایان رسید زمانی که او معامله به Oakland Raiders پیشتر در ماه مه سال 2018 است. که به زودی قرارداد بود نفی کمتر از یک ماه بعد.

او به طول انجامید کمتر از سه هفته قبل منتشر شده از این تیم و پس از صرف سه هفته در Philadelphia Eagles' پیش فصل فهرستی قبل از فرود در Cincinnati Bengals' تمرین تیم ملی برای دو ماه. او سعی کرد در حال حاضر از بین رفته داد فوتبال آمریکایی اما نمی آخرین طولانی به عنوان شروع کارفرمایی از ممفیس بیان حق رای دادن.

Hackenberg می اندازد راست دست و بنا به گزارش ها تا 90 مایل در ساعت fastball. او آموزش دیده سابق Colorado Rockies و سنت لوئیس کاردینالز پارچ Ryan Kulik که در حال حاضر سر مربی بیس بال در دانشگاه راتگرز-کمدن.

"من بیش از حد احترام به بازی بیس بال" Hackenberg گفت شنبه. "من می دانم که چقدر سخت است به آمار بیس بال, اما من بازو استعداد است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب