تشکیل زوم اتصالات: راهنمای مجازی اجتماعی

بعد از ظهر بحث قرائت در Dwinelle سالن با همکلاسی های من به نظر می رسد مانند یک عمر پیش. در حال حاضر من صرف بعد

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

بعد از ظهر بحث قرائت در Dwinelle سالن با همکلاسی های من به نظر می رسد مانند یک عمر پیش. در حال حاضر من صرف بعد از ظهر من به تنهایی نشسته و در حال تماشای سخنرانی در زوم. با بسیاری از ماه های آموزش از راه دور به آمده مجازی اجتماعی است که روش های جدید ساخت دوستان است. در اینجا یک راهنمای اتصال خود را با همکلاسی یا مدرسان خود را در زوم.

فعال ماندن در چت باکس

قبل از COVID-19 وجود ندارد فرصت زیادی برای چت با دیگران در فرد سخنرانی. در زوم چت, جعبه اجازه می دهد تا برای مکالمات اتفاق می افتد در خارج از محدود, بحث, بخش. این یک محل عالی برای دریافت به دانستن برخی از چهره خاموش در صفحه نمایش خود را. اگر کسی باعث می شود یک نقطه که به آن علاقه شما پاسخ و بیشتر بحث. در حالی که این دقیقا دوستی, این یک شروع عالی برای ارتباط با دیگران از طریق زوم.

سکوت تأیید با شست و یا کف زدن emojis

خبر خوب اگر شما نمی دانید که چگونه به ضربه محکم و ناگهانی! زوم تابع واکنش جدیدترین راه برای حمایت از همکلاسی های خود را در سکوت. همه شما باید انجام دهید این است با کلیک بر روی شکلک شما می خواهید به استفاده از, و آن را نمایش آن را در جعبه خود را از زوم تماس بگیرید. اگر شما به زوم تابع پاسخ با یک شکلک به طور مستقیم در چت.

عجله نکنید در خارج از جلسه

ممکن است وسوسه انگیز به فشار دکمه قرمز به عنوان به زودی به عنوان استاد خود می گوید: شما می توانید بروید اما سعی کنید به چوب در اطراف برای چند دقیقه اضافی. به طور معمول مدرسان ذخیره خواهد شد این زمان برای سوالات. این یک فرصت عالی برای پرسیدن در مورد آینده ماموریت یا چیزی ذکر شده در کلاس و یا به سادگی خودتان را معرفی کنید. را از راه دور آموزش کمی شخصی تر با زمان بعد از کلاس می شکند و در ساعات اداری.

شرکت در برک آوت اتاق گفتگو

گاهی اوقات برک آوت اتاق کثیف می تواند باشد. مربی اختصاص یک وظیفه و نه یک مکالمه گروهی کار تقسیم در میان شرکت کنندگان در اتاق. برای 10 تا 20 دقیقه همه نشسته در سکوت دور تایپ کردن در گوگل به اشتراک گذاشته شده سند تا یک مربی می آید و گفتگو را تشویق می کند. سعی کنید برای تشویق گفتگو قبل از اینکه یک مربی چک در اتاق خود را. اگر گروه شما حجم کار بیش از حد سنگین است به بحث در مورد درخواست استاد خود را به منظور کاهش وظایف شما نیاز به کامل اجازه می دهد تا برای بیشتر گفتگو در مورد این موضوع.

ارتباط با دیگران در زوم است یک راه عالی برای ایجاد یک حس اجتماعی در پشت یک صفحه نمایش. آموزش از راه دور ندارد به تنهایی! استراتژیک فکر می کنم در مورد چگونه شما را انتخاب کنید به ارتباط برقرار کردن با زوم و شما فقط ممکن است یک دوست جدید!

تماس با سرم اسمیت در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن