چرا ما ریشه بسیار سخت برای ورزش به بازگشت

وجود دارد هیچ چیز بیشتر والا از تماشای نارنجی-صورتی باقی می ماند از سان Francisco آسمان ذوب شدن به McCovey یار

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

وجود دارد هیچ چیز بیشتر والا از تماشای نارنجی-صورتی باقی می ماند از سان Francisco آسمان ذوب شدن به McCovey یارو از سمت چپ زمینه سفید به عنوان اولین ورود می شود دوم مشتاق به شهادت یکی دیگر از MadBum-Kershaw دوئل. حتی اگر بیس بال خود شما خسته کننده سیر, سیب زمینی سرخ کرده و التقاطی فضای بازی سرگرم کننده تفرج با این وجود.

اما این گردش باید تبدیل به تلاشهای گذشته است. در ماه مارس COVID-19 پاره پاره در سراسر ایالات متحده قرار دادن ورزش جهان را در خود نگه دارد. چهار ماه بعد از آن هر چند بسیاری از لیگ ها را از سر بزرگ-نام ورزشکاران از جمله DeAndre Jordan شکن Posey و توبین هیت تصمیم گرفتند مربوطه خود را فصل خود را نگران سلامت شخصی و خطر آلوده کردن خانواده خود را. هنوز هم بیشتر نگران در مورد آنچه که این بیماری همه گیر به معنی برای ورزشگاه کارکنان و کارگران دیگر ضروری برای بازی به ادامه.

هر چند فکر رالی ژنده پوش و خروشان جمعیت همراه با بیم و هراس به عنوان COVID-19 موارد در ادامه به موشک وار رفتن یک sportless قرنطینه اتحاد چپ ما ریشه سخت تر از همیشه برای ورزش (با خیال راحت) بازگشت.

یکی از دلایل اصلی ورزش آنقدر فریبنده است که خود را غیر قابل پیش بینی. قرنطینه می تواند خسته کننده و تکراری ما باعث به دست که شور و هیجان و حتی بیشتر. برخی از شبکه ها شده اند پخش بازی های گذشته, اما آن را فقط همان نیست. هیچ تعلیق یا تنش زمانی که شما در حال حاضر می دانیم که چه کسی برنده — آن را معجزه آسا comebacks و خرد کردن ناراحتی زنگ فروشان و غیر ممکن است نقش آن را در زندگی ورزشی بسیار هیجان انگیز است. در حال حاضر به جای تعجب که برنده سری جهانی و یا کدام کشور را اصلی ترین مدال طلا در المپیک تنها عدم قطعیت جهان را ارائه کرده است که این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید.

در علاوه بر این به ما ارائه یک خروجی از هیجان در مقابل ما دنیوی قرنطینه روال ارتباط و رفاقت از ورزش کمک خواهد کرد کاهش اضطراب و انزوا اوج بحران بهداشت و درمان.

انسان وابسته به تعامل با دیگران برای بقا و برای 35.7 میلیون آمریکایی به تنهایی زندگی می کنند به عنوان 2019, اتصال به تیم های ورزشی ممکن است خود را به قوی ترین حس خانواده — همیشه مهم در طول زمان مانند این. تیم های ورزشی هستند اساسا یک فرمت از یک هویت است. آیا یک منبع منطقه ای غرور و یا به طور کلی متعلق این ارتباط قطع شده است و عدم وجود رشته های ورزشی است. و حتی با پاورهای بازی سرگیری تماشای احزاب بیش از Google Hangouts به سادگی همان. نگه داشتن خود را در کف انگشت از تخت خود را برای همکار خود را مجازی اعضای جمعیت برای دیدن برابر نیست بالا-سپاس و مشت برجستگی پایین ردیف بعد از یک هدف یا زمین نشستن کامل هواپیما. در این مرحله ما می خواهم حتی خوش آمدید یک تجلیل ناشی از آبجو نشت بر روی ما شلوار جین از مقابل فن — که حداقل معنی جمعیت نشسته شانه به شانه دوباره.

این تابستان را مشخص 32 بازی های المپیک زمانی که ما به عنوان آمریکایی ممکن است ایران در مراسم تجلیل از ورزشکاران به نمایندگی از کشور ما است. در جهانی همه گیر تشدید تنش سیاسی حس وحدت شاید تنها ورزشی می تواند استنباط خواهد بود و به موقع.

ورزشی هستند بی شک یک جزء اصلی از زندگی آمریکایی. بازگشت به ورزش ممکن است به دنبال پس از به سادگی دلیل آن را نشان می کند که همه چیز در حال بازگشت به حالت عادی پس از آن نادر است که ورزش لغو شد. بازی های المپیک را تنها لغو شده است سه بار پس از اولین بازی های مدرن در سال 1896. نیز, ورزشی عمده فصل را تنها متوقف بر یک تعداد انگشت شماری از موارد است. این طبیعی است که به چیزهایی که می خواهید به بازگشت به حالت عادی و ورزشی می تواند برگرداند آرام عنصر نرمال.

متاسفانه هر چند "طبیعی" باقی می ماند به دور از واقعیت است. ایالات متحده در حال حاضر بیش از 4 میلیون نفر از coronavirus. و ورزش آمدن معنا نیست که همه گیر است و بیش از آن حتی می تواند آن را بدتر می کند. 1919 جام استنلی نهایی شد و در طول بازی آنفولانزای همه گیر و یک بازیکن درگذشت به عنوان یک نتیجه از ابتلا به آن است. همانطور که ما برای ورزش در فصل آمده است, پشت, آن مهم است به یاد داشته باشید چقدر در خطر است اگر آنها بازگشت.

با توجه به غیر قابل پیش بینی و هیجان و قدرت خود را به خانواده ها و جوامع با هم و حس نرمال بازگشت خود را ارائه دهد ورزش قطعا دست رفته بوده است. اما آن را سخت به ریشه آنها را به آمده به عقب در هنگام تست و منابع از جمله در تامین کوتاه مدت در جاهای دیگر. آیا واقعا حق باز روز که 31 بازیکنان آزمایش مثبت پس از یک دور از آزمون ؟ البته ما در حال ریشه کن سخت ورزشی برای بازگشت اما در حال حاضر سیر, سیب زمینی سرخ کرده و McCovey یارو غروب می توانید صبر کنید.

تماس روزانه کال ورزشی در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب