نیویورک شهرستان, ژیمناست دریافت جایزه برتر در غرب ویرجینیا بعد از ارشد فصل به پایان می رسد با توجه به کروناویروس

Kevin Moore York Daily Recordانتشار: 10:30 صبح به وقت شرق آمریکا در 13 مه سال 2020از آنجا که او یک کودک نو پا,

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

از آنجا که او یک کودک نو پا, ابی کافمن درگیر شده است در ژیمناستیک. او توسعه عشق به ورزش در سنین پایین و هرگز متوقف به سمت تبدیل شدن به یک استعداد ژیمناست.

او سخت کار پرداخت می شود زمانی که او موفق به دریافت یک بورس تحصیلی کامل برای حضور در دانشگاه وست ویرجینیا و رقابت در تیم ژیمناستیک. او در رقابت طاق ناهموار میله تعادل تیرها و کف ورزش.

کافمن بومی نیویورک لذت بردم موفق حرفه ای ژیمناستیک و او رفت و به او ارشد نجومی سال که مایل به پایان دادن به در یک یادداشت بالا.

متاسفانه فصل نهایی لغو شد به دلیل COVID-19 همه گیر با سه دیدار باقی مانده و فقط می خواهم که او حرفه ای ژیمناستیک بود.

"زمانی که من در بر داشت که در این فصل انجام شد گریه کردم," او گفت:. "این همه فقط خیلی سریع اتفاق افتاد و من فقط نمی تواند باور چه می گذرد."

اما خبر خوب آمد نه بیش از حد طولانی پس از Kaufman دریافت اخبار در مورد لغو از فصل.

بیشتر: نیویورک شهرستان بومی تثلیث توماس به نام ثانیه ژیمناست از سال

در حالی که کافمن بود در خانه انجام یک تمرین او دریافت یک تماس تلفنی از رئیس جمهور از غرب ویرجینیا که به او گفت که او یک دریافت کننده 2020 منظور از آگوستا جایزه.

"من با شادی پر شده بود و نمی تواند متوقف خندان" Kaufman گفت.

این جایزه به رسمیت می شناسد 49 سالمندان برای کمک به آنها و دستاوردها در بورس رهبری و خدمات. کافمن اولین ژیمناست در تاریخ برنامه برای دریافت جایزه.

"من باور دارم ابی واقعا شایسته این افتخار باور نکردنی و من از این دانشگاه برای ارائه فرصت به افتخار ابی و دیگر 49 برجسته سالمندان در دانشگاه,"من, ژیمناستیک, مربی Jason ته گفت.

کافمن حفظ 3.97 معدل و فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در فیزیولوژی ورزش و جزئی در علوم انسانی پزشکی و علوم سلامت.

او اخیرا جایزه دکتر جرالد Lage علمی جایزه دستاورد بزرگ 12, کنفرانس, این لیگ بالاترین علمی افتخار است.

یک موفقیت حرفه ای در غرب ویرجینیا

زمانی که کافمن پا در محوطه غرب ویرجینیا برای اولین بار این احساس در خانه به او.

"من دوست داشتم در آن وجود دارد زمانی که من برای اولین بار در زمان سفر من," او گفت:. "پردیس زیبا بود و من قادر به توسعه روابط خوبی با مربیان و ورزشکاران دیگر."

رشد تا او با حضور در غرب نیویورک منطقه مدرسه تا کلاس پنجم و پس از آن آغاز اینترنتی آنلاین مدرسه به نام پنسیلوانیا سایبر منشور مدرسه تا او فارغ التحصیل شد.

در طول سال اول کافمن تا به حال برای تنظیم سرعت به کالج تجربه.

"سال اول بود قطعا یک تغییر بزرگ چون من قصد دارم از یک آنلاین اینترنتی از مدرسه تا دانشگاه," او گفت:.

رفتن به او junior فصل کافمن دیدم بسیاری از بهبود از سال اول.

"من واقعا به دست اورد بسیاری از چقرمگی روانی در طول سال سوم من به عنوان یک ورزش در فیزیولوژی, عمده," او گفت:. "این واقعا برای من مهم را به انجام به خوبی در کلاس و در ژیمناستیک."

بیشتر: با دبیرستان آهنگ به احتمال زیاد بیش از غرب نیویورک 3-ورزش ستاره به نظر می رسد به جلو به Penn State حرفه ای

او رفت و از رقابت در دو رویداد به رقابت در تمام چهار. در ابتدا آن را مانند به نظر می رسید اما او قادر به تنظیم و تبدیل به یکی از بهترین ژیمناست در این کنفرانس است.

به عنوان یک ارشد او پذیرفته شده و نقش خود را به عنوان یک رهبر در تیم ژیمناستیک و در همان زمان او می دانست که او حرفه ای بود رو به پایان است.

"این خیلی سورئال به پایان فصل ناگهان راه آن را انجام داد" Kaufman گفت. "این آسان نیست اما من قادر به تنظیم بسیار خوب است."

کافمن پیشی 1,000-حرفه ای نقطه علامت در طول حرفه ای ژیمناستیک به عنوان یک تازه وارد و حرفه ای او به پایان رسید با 22 سکو پس از اتمام و سه رویداد برنده است.

کار سخت می پردازد

هنگامی که او در بر داشت از او یک دریافت کننده سفارش آگوستا جایزه او می دانست که او سخت کار پرداخت می شود.

"این قطعا نوع اطمینان که من همه چیز را که من کاملا می تواند در کالج را بیشتر از من تجربه بیشتر از من دانشگاهیان و بیشتر از من ورزشی تجربه" Kaufman گفت. "فقط به رسمیت شناخته شود نه تنها مردم در اطراف من است که من می دانم واقعا خوب اما دیگران مانند کمیته انتخاب و یا رئیس جمهور در یک دانشگاه فقط به معنای زیادی و آن را به من فهماند مانند من انجام آنچه من می خواهم برای ایجاد یک تاثیر بر روی دیگران است."

بیشتر: NCAA ژیمناستیک: نیویورک تثلیث توماس قفسه تا مقدار حداکثر از همه آمریکایی افتخارات

کافمن در حال حاضر در روند پر کردن CASPA نرم افزار برای دستیار پزشک مدرسه خواهد بود و تقاضا را به تعداد زیادی از مدارس در ماه آینده.

او نمی خواهد که او را در امروز و بدون کمک از خانواده و دوستان و مربیان است.

"من تا به حال یک سیستم پشتیبانی در طول سال, و من نمی توانم از آنها تشکر می کنم به اندازه کافی برای اینکه همیشه وجود دارد برای من و هل دادن من به بهترین فرد می شود" Kaufman گفت. "این شده است یک سفر شگفت انگیز را, و من می دانم که من ادامه خواهد داد برای ایجاد یک تاثیر را در اینجا."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در پنسیلوانیا که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب