PETA خواستار ممیزی دولتی 5 پردیس UC، از جمله UC برکلی

مردم برای رفتار اخلاقی با حیوانات، یا PETA، خواستار ممیزی دولتی از پنج پردیس UC است که ادعا می کند ممکن است از

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

مردم برای رفتار اخلاقی با حیوانات، یا PETA، خواستار ممیزی دولتی از پنج پردیس UC است که ادعا می کند ممکن است از بودجه عمومی برای آزمایش های غیر اصولی حیوانات استفاده کرده باشد.

شالین گالا معاون PETA رئیس روش های آزمایشگاهی بین المللی در نامه ای دوشنبه به الین هاول حسابرس ایالت کالیفرنیا درخواست ممیزی پردیس های UC در برکلی، دیویس، لس آنجلس، سن دیگو و سان فرانسیسکو راکرد. PETA در این نامه ادعا کرد که استفاده از حیوانات در آزمایش های غیرانسی استانداردهای مختلف تحقیقاتی فدرال از جمله استانداردهای سرویس بهداشت عمومی آمریکا را نقض می کند.

گالا در یک ایمیل گفت: «ما این سوال را مطرح می کنیم که چرا هر یک از این حیوانات در ابتدا خریداری، پرورش، به دام افتاده یا آزمایش می شوند.» "نباید چیزی به نام تحقیقات حیوانی غیر ضروری که در آزمایشگاه ها صورت می گیرد وجود داشته باشد."

PETA در یک بیانیه مطبوعاتی ادعا کرد که هنگامی که آزمایش های غیرآنی در طول ماه های اولیه همه گیر به تعویق افتاد یا لغو شد، محققان ممکن است حیوانات «صدها یا بیشتر» را به منظور کاهش جمعیت های آزمایشگاهی مورد اهانت قرار داده باشند. PETA همچنین در آزادی مطبوعات استفاده از دلار مالیات دهندگان برای آزمایش تلقی می شود غیر وجودی زیر سوال برد.  

PETA امیدوار است که ممیزی تعیین کند که آیا هر یک از 428 میلیون دلار در بودجه تحقیقات عمومی اختصاص داده شده به پردیس UC در سال مالی 2019 برای هر گونه آزمایش بر روی حیوانات یافت می شود اضافی در طول همه گیر استفاده می شود، گالا در ایمیل گفت. گالا در این نامه از هاله خواست در صورت پیدا شدن این موضوع اقدام اصلاحی انجام دهد.

دفتر UC رئیس جمهور با اظهار نظر به عنوان زمان مطبوعات پاسخ نمی دهد.

اما در پردیس UC برکلی، محققان مجاز به انجام هیچ گونه آزمایش غیرمعنی بر روی افراد حیوانی نیستند و هیچ برنامه اتانازی پس از آغاز همه گیر آغاز نشد.

اگرچه تحقیقات پردیس لغو نشد و یا پس از آغاز همه گیر به تعویق افتاد، آن را به آزمایش های در حال انجام تنها به منظور اجرای اقداماتی که محافظت از هر دو محققان و افراد حیوانی از انقباض و یا گسترش COVID-19 محدود شد، گفت: گریگوری لاوسون، مدیر دفتر مراقبت از حیوانات آزمایشگاهی UC برکلی، در یک ایمیل.

لاوسون می گوید: «از آنجا که دفتر مراقبت از حیوانات آزمایشگاهی یک فعالیت 'ضروری' محسوب می شود، سلامت و رفاه حیوانات حفظ شد. "و خوشحالم که می گویم هیچ انتقال بیماری در امکانات ما صورت ن گرفته است."

تماس با جیکوب سوزا در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن