باغبانی در محل در حالی که پناه در محل

عکس: حسن نیت ارائه میدهد در زمانی که جسارت به سوپر مارکت بدون HazMat کت و شلوار را می توان رفتارهای پرخطر شای

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهد

در زمانی که جسارت به سوپر مارکت بدون HazMat کت و شلوار را می توان رفتارهای پرخطر شاید زمان خوبی برای ماندن در خانه و رشد برخی از سبزیجات خود را. در حالی که در حال رشد در باغ موضوعات طبیعت دوم است به برخی از افراد ممکن است به نظر می رسد دلهره آور برای کسانی که تنها با تجربه و کاهو است که باز کردن و شستشو کیسه romaine قلب از معامله گر جو. آیا محصولات خود را در حال رشد در یک طرح بزرگ را در حیاط پشتی منزل خود و یا کوچک گیاه گلدان در آشپزخانه شما پنجره, هیچ چیز ضربان طعم آنهایی که شما تولید کرده اید خودتان.

تخت و یا ظروف? اهمیت حجم

اگر شما اتاق و زمان به کار در یک منطقه بزرگ, سپس با تمام معنی گیاه و سبزیجات خود را به طور مستقیم به زمین. قبل از هر فصل باغبانی خاک باید اصلاح کاملا خانگی با کمپوست یا یک صعود خاک متمم از مهد کودک همراه با آلی نوع کود. گزینه های بسیاری وجود دارد و هر nurseryperson ارزش خود مدفوع باید قادر به شما توصیه می کنیم.

اگر فضا و زمان محدود و گیاه در ظروف. به طور کلی بزرگتر بهتر است و من نمی توصیه به رشد سبزیجات در هر چیزی کوچکتر از 15-گالن ظرف. برخی از ایده ها برای ظروف بشکه چوب بلوط, سرامیک گلدان گالوانیزه گاو فرورفتگی و حتی وان حمام. من توصیه نمی با استفاده از terra cotta گلدان حتی آنهایی که بزرگ به عنوان آنها متخلخل و به سرعت خشک.

یکی از مزایای استفاده از تخت مطرح شده یا ظروف بزرگ است که شما می توانید کنترل رشد متوسط. این مهم است به خصوص اگر موجود خود خاک را تخلیه نمی کند و یا در خاک رس-ای طرف است.

اگر شما بزرگ تخت مطرح شده و یا جعبه را پر کنید شما می توانید با خرید یک 50/50 یا 70/30 کمپوست/خاک سطحی مخلوط کنید. این نوع محصول است که معمولا در دسترس به صورت فله در باغ فروشگاه های عرضه مانند کشاورزی-چمن عرضه Pro باغ و در سراسر آبیاری و بسیار مقرون به صرفه تر از خرید از 6000 کیسه های گلکاری خاک.

برای هر چیزی کوچکتر از تخت مطرح شده, من می خواهم, اما, پر کردن آنها را با کیفیت خوب گلکاری خاک مانند FoxFarm اقیانوس جنگل یا Kellogg نام تجاری.
اگر شما فقط یک بالکن یا پاسیو برای کار با شما هنوز هم می توانید انجام برخی از مقیاس کوچک کشاورزی است. جعبه های پنجره و ظروف کوچکتر به کار خواهد کرد زمانی که شما آب و خوراک خود را از گیاهان بیشتر است. بوش لوبیا اتاق کمتر از vining نوع و نیازی به یک خطر و یا داربست. اگر کاشت گوجه فرنگی در ظروف به دنبال کلمه "پاسیو" یا "معین" بر روی برچسب. این به این معنی است که آنها جمع و جور تر.

که در آن برای گیاه ؟ محل سکونت ،

این که آیا شما گیاه در زمین و یا در ظروف ترین سبزیجات نیاز به مقدار زیادی از نور خورشید به شکوفا. رشد محصولات کشاورزی در بیش از حد سایه ها در معرض کپک اشکالات و نحیف داشت.

چه گیاهی ؟ گوجه فرنگی و شلغم و لوبیا, Oh My!

چغندر و هویج و ذرت cukes بادمجان, لوبیا سبز, برگ کاهو و لوبیا (را ندارد که چهره!), خربزه فلفل, کدو تنبل, تربچه تابستان و زمستان کدو endive Swiss chard, کنگر فرنگی, شلغم, و, البته, گوجه فرنگی می تواند کاشته شده در حال حاضر.

ریحان و پونه و جعفری و رزماری نیز گزینه های. نعناع و نعناع بهترین نگه داشته در ظروف یا cutouts خود را به عنوان آنها مهاجم هستند و به نوبه خود یک باغ گیاهی به یک باغ گیاه.

باغبانی از هر نوع و باغبانی سبزیجات به ویژه آمریکا بزرگ تفریح و سرگرمی. در حال حاضر بیش از همیشه آن را ارزشمند راه برای عبور زمان در خانه. اگر شما گیاه در حال حاضر همه از فضل خود را می تواند به اشتراک گذاشته شده با دوستان و خانواده از زمانی که ما می توانیم دوباره با هم آمده است. باغ در حال حاضر به تنهایی. خوردن سالاد هم بعد از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب