Genevieve Gaignard در MCASB

به مدت چهار ماه در موزه هنرهای معاصر سانتا باربارا شده است و انتظار صبورانه برای روز زمانی که آنها دوباره قادر

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

به مدت چهار ماه در موزه هنرهای معاصر سانتا باربارا شده است و انتظار صبورانه برای روز زمانی که آنها دوباره قادر به بازدید کنندگان خوش آمدید به خارج به دنبال دردیدنی جدید Genevieve Gaignard نمایشگاه که باز وجود دارد در 5 مارس. بیش از آن زمان Gaignard که با این نسخهها کار در رسانه های متعدد منعکس کننده وضعیت فعلی روابط تبدیل به یکی از مهمترین در خواست هنرمندان در جهان است. در کتیبه L. A. در فوریه, جنیفر لوپز جامعی دو قطعه از Vielmetter گالری غرفه. بین المللی موج جزر و مدی از حساب است که به دنبال در قتل جورج فلوید تنها افزایش علاقه در او خیره کننده بیان از 21st century دو آگاهی است. آن را به عنوان الهام بخش طیف گسترده ای از پاسخ های عاطفی — از جان گذشته, غم و اندوه, به کنایه امیز طنز و شاد امید — خارج به دنبال نمی تواند در یک زمان بهتر برای سانتا باربارا و یا برای این آه-تا-تقسیم ایالات متحده است.

هنگامی که شما قادر به رفتن (که می تواند به عنوان به زودی به عنوان جولای 23 — بررسي mcasantabarbara.org برای به روز رسانی) دقیقا همان چیزی را می بینید ؟ هیچ راهی وجود دارد به دست مرکزی کار است که زندگی به اندازه کلبه صورتی در مرکز اصلی گالری. از خارج آن را شگفت انگیز است. نمایشگاه متصدی الکساندرا تری مقایسه abruptness که با آن اشغال فضای داخل کابین تصادف که در اراضی دوروتی و هم رفته در اونس است.

دو قلب wrenching تاسیسات تقسیم داخلی. "بیشتر" که اشغال سمت چپ اتاق به عنوان شما را وارد کنید بازتولید شلوغ اما به خوبی سازمان یافته کابینت و وسایل از یک زن حمام خصوصی. محصولات لوازم جانبی و زیبایی, مجله آمده از برخی از نامشخص زمان در گذشته است. Gaignard که رشد کودک از یک مرد سیاه و زن سفید در شهر جدید انگلستان به وضوح revels در جمع شور و شوق برای اصالت و در عین حال هیچ چیز احساساتی در مورد تجربه ورود به این فضا است. حتی در تئوری خنثی زمینه از گالری مکعب سفید, آن را سخت به احساس می کنید که یک مهاجم است. این درست نیست که "بیشتر" بسیار شخصی; آن را نیز با اشباع شدید خود آگاهی است.

در سراسر اتاق وجود دارد "سیاه زیبا" حتی بیشتر استادانه درست شده داخلی ایجاد مجدد.این موضوع است که قرار گرفتن در معرض دو به دو شبیه اتاق خواب — یکی Gaignard بزرگ شدم و یکی که 8 و نیم ساله خواهرزاده رز را اشغال کردند زمانی که او در یک خانه آتش است. دوباره زحمت کش ترتیب از چیزهایی مثل اسباب بازی مانند یک مجموعه از کلم پچ بچه ها در انواع سایه های رنگ خیانت توجه به دوره جزئیات است که احساس می کند به نحوی تند و تلخ تر از جالب. Gaignard, نفس مسلط به اصطلاح kitsch نصب و راه اندازی همراه با زودتر هنرمندان مانند اد Kienholz, Mike Kelley و پل مک کارتی با این وجود چیزی کاملا متفاوت به می گویند که در زیبایی شناسی زبان.

Genevieve Gaignard's ‘Outside Looking In’ at MCASB
عکس: Alex بلرGenevieve Gaignard 'در خارج به دنبال' در MCASB

در گالری دیوار, ویژگی های این نمایشگاه بسیاری از عکاسی پرتره که Gaignard بهترین شناخته شده است. این قالب بزرگ Chromogenic رنگ چاپ مدیون چیزی به سیندی شرمن, اما به عنوان با رویکرد به نصب و راه اندازی Gaignard پیدا کرده است یک راه برای تغییر پارادایم. لباسهای در این نوع از اسراف هماهنگ گروه و زرق و برق دار کلاه که التماس عبارت "یکشنبه بهترین" Gaignard شمار در مقابل بومی داخلی معماری در غیر descript محله های لس آنجلس. با عناوینی همچون "بوی گل سرخ" این تصاویر تمام ساخته شده و در پنج سال گذشته در ابتدا گیج کننده است. "است که این زن و او چه می کند ؟" ما ممکن است می خواهم به دانستن است. با گذشت زمان اما همان کسانی که ابهامات شروع به تحریک طنز لذت. این هنرمند و او می خواهد ما را به تعجب آنچه در جریان است.

دو دیگر تاسیسات مرکز در آینه و یکی از آنها به نام "Whatcha دیدن است Whatcha دریافت کنید." نشستن در کلیسا pews که چهره که بازتاب محراب بازدید کنندگان می توانید ببینید خود و جامعه خود را از جدید و قانع کننده چشم انداز.

411: Alexandra تری و Genevieve Gaignard خواهد شد برگزاری عمومی زوم گفتگو در مورد ساخت خارج به دنبال متوالی در چهارشنبه, جولای 8 و 15 در ساعت 2 بعد از ظهر اینجا را کلیک کنید برای ثبت نام.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن