چگونه به تغییر

به عنوان ملت ما قیام مدنی آشکار روزانه, انواع نظرات در حال پخش است که یا ما به ارمغان می آورد و نزدیک به هم حر

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

به عنوان ملت ما قیام مدنی آشکار روزانه, انواع نظرات در حال پخش است که یا ما به ارمغان می آورد و نزدیک به هم حرکت می کند و یا ما را دورتر از هم جدا به عنوان یک جامعه است. در این لحظه مردم عصبانی هستند ترس و نا امید. کانون توجه این است که رهبری به صورت محلی و در سراسر کشور به عنوان پارچه از دموکراسی ما unwound.

ما تاریخ محلی شروع می شود و با بومی زندگی Chumash مردم است. آن را روشن است که آنها اول به رنج می برند زانو تا گردن در دست فتح اسپانیا. این است که به تیرگی یا رقیق قتل جورج فلوید بلکه برای نشان دادن میراث استعمار امروز. آن است که معنی دار لینک به سوی درک این موضوع از خشونت پلیس روشن است که استمرار نژادی شیوه های وحشیانه علیه مردم رنگ.

این درک می تواند شروع با سیاه و سفید و قهوه ای و همبستگی توسط پروفسور جان مارکز از دانشگاه نورث وسترن. او با استفاده از جنوبی به عنوان یک پس زمینه برای جزئیات خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و آمریکایی های مکزیکی. او به ما می دهد تاریخی و سیاسی زمینه را برای درک چگونه سیاه و قهوه ای مردم یک تجربه مشترک در اعتراض به خشونت های پلیس و سوء استفاده از قدرت توسط اجرای قانون است.

تا آنجا که ما آرزو می کنیم که رنگ پوست نمی تلفظ یک شخص به وضعیت اجتماعی-اقتصادی و یا توانایی خود را برای جلوگیری از بی جا و آزار و اذیت در دست پلیس, بدون شک وجود دارد که رنگ پوست و نژاد تفاوت در امریکا است. همراه با قسمت microaggressions در محل کار و در فضاهای عمومی این نسل در حال حاضر چهره میراث تبعیض نژادی در هسته خود است. اما وجود دارد به اندازه کافی حمایت و درک از سفید امریکا برای حفظ یک تغییر و حذف ترس است که مردم از رنگ خطرناک هستند ؟

در سانتا باربارا ما دیدن microcosms برای تغییر در سیاست نژادی و رفاه اجتماعی از ما کم درآمد محلات که امروز عمدتا قهوه ای و صحبت به زبان اسپانیایی. بخشی از این تغییر است که دانستن و درک است که سانتا باربارا بود که از خانه پر جنب و جوش آفریقایی-آمریکایی جامعه است. مانند جاهای دیگر در سراسر آمریکا ما تجربه مهاجرت از خانواده ها در 1930s و 1940s که شامل گیلبرت کانینگهام گر و خانواده لامبرت, فقط به نام چند. شهر ما بود یک بار پر شده با بسیاری از آفریقایی-آمریکایی کلیساها که به نمایندگی مدنی سهم از خانواده در سانتا باربارا. بر خلاف امروز در مدارس شد واقعا متنوع با سیاه و قهوه ای و سفید دانش آموزانی که به اشتراک گذاشته چالش های زندگی و تجارب است. این قرار ما بر روی نقشه به عنوان یک شهرستان که در آغوش برابری. ما جشن ما تنوع. واقعی مردم است که باقی می ماند می دانم که این کیفیت ما تربیت است که دیگر بخشی از سانتا باربارا.

متاسفانه موج اول gentrification در سال 1980 که تحت فشار قرار دادند و ما خانواده ها به خارج از شهر پر شده با داستان های ترسناک از دست داده و خانه و جابه جایی به لامپوک سانتا ماریا و اخنرد. بسیاری از مکزیکی-آمریکایی خانواده ها با تجربه همان مشکل بودن قیمت از سانتا باربارا. همه از این با افزایش همزمان در اجرای قانون است که هدفمند سیاه و قهوه ای و جوانان در هر دو Eastside و Westside از شهر. تجزیه و تحلیل عمیق تر ممکن است که همه از این انجام می شد و با یک هدف. به خصوص با راه سانتا باربارا حول محور نژادی classism است که به طور سیستماتیک تنظیم کم درآمد مردم از رنگ را در برخی از محله ها و کسانی که به سختی برای زنده ماندن به عنوان نامرئی کار فقرات ما گردشگری و هتلداری صنایع.

امروز سانتا باربارا رها شده توسط خالی وعده های سیاسی از ما محلی دموکراتیک ماشین. مدارس ما رنج می برند از آنچه پس از یک شکاف دستاورد. این بی عدالتی است که در حال حاضر آموزش و پرورش بدهی. ما در مدارس ترویج آکادمی که تداوم نابرابری و عمل به عنوان موسسات خصوصی در درون ما سیستم آموزش و پرورش عمومی. ما دولت های محلی می تواند تنها ارائه 7 درصد از مجموع خدمات انسانی بودجه به برنامه های جوانان. ما خانواده های قهوه ای و چه چپ ما سیاه و سفید جامعه به حاشیه رانده شده در داخل لوله شکل نما از این جلال امریکن ریویرا.

به منظور ریشه کن کردن نژاد پرستی, ما نیاز به ضد سیاست های نژادپرستانه برای حفظ اصلاحات و تغییرات ساختاری. مقابله با نژادپرستی در سراسر هیئت مدیره در معرض سفید برتری. این مسئولیت از سیاه و سفید و یا قهوه ای مردم برای پایان دادن به نژاد پرستی. سفید مردمی نیاز به اخلاقی آموزش خود و فرزندان خود را به منظور تغییر و متعهد به آن است.

همه ما واقعا نیاز به درک و در آغوش چرا مردم در حال راهپیمایی و اعتراض در سراسر کشور است. دانستن که سانتا باربارا منحصر به فرد تاریخ مشترک بین سفید پوستان آمریکایی های مکزیکی و آمریکایی های آفریقایی تبار ما نیاز به خودمان بپرسید چرا آن پاک شده به عنوان بخشی از فرهنگ محلی ما. در این پرسش صدای ما جوانان و افرادی که در معرض آزار و اذیت و ارعاب توسط اجرای قانون دیگر نمی توان نادیده گرفت — قتل جورج فلوید را تائید می کند اولین چیزی که پدرم به من آموخت وقتی که من یک پسر بچه بود: "پلیس کشتن" و این واقعیت مردم از رنگ های زنده با به صورت روزانه.

به عنوان ما در حال حاضر ما یک زمین شناسی سلامت همه گیر اقتصادی ویرانگر سقوط و انفجار نژادی تنش و ناآرامی همه ما باید یک انتخاب از ما چگونه می خواهید برای ادامه به صورت محلی به منظور نگه داشتن سازمان های عمومی و اجرای قانون پاسخگو باشد. چگونه ما قصد داریم به اذعان و درمان هر یک از دیگر به خصوص مردم رنگ ؟ به همان اندازه, چگونه امروز سانتا باربارا ترویج واقعی سهام تنوع و شمول? این تحول سوال — فقط به عنوان نیاز به همبستگی و اتحاد به تحول در نظم برای همه ما واقعا به اعتماد و احترام به یکدیگر به عنوان انسان است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب