سناتور پاسخ تقاضا به عنوان یکی دیگر از لامپوک زندانی می میرد از COVID

شب قبل از روز سه شنبه مجلس سنا در جلسه روز کشنده COVID-19 شیوع بیماری در فدرال بازداشتگاه اداره زندانها اعلام

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

شب قبل از روز سه شنبه مجلس سنا در جلسه روز کشنده COVID-19 شیوع بیماری در فدرال بازداشتگاه اداره زندانها اعلام کرد چهارمین ویروس مربوط به مرگ در آن پیچیده در لامپوک. دانیل Vadnais 56 ساله اهل بیت در فدرال تادیبی موسسه لامپوک (FCI بردسير) پایین-امنیت نیمی از اموال آزمایش مثبت برای COVID-19 on May 2. در مه 6, او منتقل شد به نامعلومی سانتا باربارا کانتی بیمارستان با نبض سریع و مشکلات تنفسی. دو روز بعد او قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه و در ژوئن 1, او درگذشت.

حداقل 71 زندانیان در اداره زندانها (BOP) بازداشت فوت کرده اند از اواخر ماه مارس هنگامی که شیوع بیماری شروع به گرفتن نگه دارید در penitentiaries در سراسر کشور است. هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه مجلس با انتقاد از اداره برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از زندانیان و کارکنان و در روز سه شنبه اعضای کمیته قضایی مجلس سنا فلفلی BOP مدیر مایکل کروجل با سوال در مورد بخش خود را پاسخ.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این جلسه صورت گرفت در برابر پس زمینه از سراسر کشور تظاهرات بیش از کشنده, خفگی, سیاه, مینیاپولیس, resident جورج فلوید توسط یک افسر پلیس است. بسیاری از اعضای کمیته جلب تشابه بین آنچه که آنها به عنوان مداوم ساختاری نژادپرستی میان آمریکا و پلیس در خیابان به جرم حبس و نابرابر درمان سیاه و قهوه ای آمریکایی ها در پشت میله های زندان. "این در تاریخ ملت از بی عدالتی است که در ادامه به معرض نمایشی مد و تشدید این بیماری همه گیر" گفت: سناتور کوری بوکر. "این درست است به خصوص برای ما زندان است."

بوکر و دیگران خواسته کروجل چرا مثلا معیار است که BOP استفاده می کند که برای تعیین زندانیان واجد شرایط برای صفحه اصلی انتقال در طول COVID-19 بحران مشخص شد که تنها 7 درصد از زندانیان در نظر گرفته شد "حداقل خطر" در حالی که 30 درصد از سفید زندانیان دریافت که تمایز است. کروجل گفت: معیارهای مبتنی بر پیچیده علمی, فرمول, جنایی, تاریخچه و آینده در معرض خطر است که نه عامل در مسابقه و او در دفاع از خانه حبس فرآیند به عنوان نمایشگاه و هدف.

موضوع دریافت توجه ملی پس از آن آشکار شد BOP مورد تایید خانه نقل و انتقالات به صورت سابق دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران پل Manafort و مایکل کوهن حتی اگر آنها به نظر نمی رسد واجد شرایط در حالی که یک زن باردار در تگزاس بازداشت برای مواد مخدر جرم و بیمار با COVID-19 در مدت کوتاهی پس از دریافت سزارين اورژانس.

زمانی که بوکر فشرده کروجل بر مشخصات دموگرافيک و اطلاعات مربوط به صفحه اصلی از سلول مدیر گفت که او قادر به ارائه آن است. این نا امید بوکر که گفت او شده است می خواهم درخواست اداره اطلاعات برای نزدیک به سه ماه. "این چیزی است که محکومیت خود را در حال," او گفت: به کروجل. "این در مورد داشتن که داده ها را به یک هدف بررسی است. بنابراین شما متعهد به ما که داده؟" کروجل گفت که او با آن آشنا نیست چگونه است که اطلاعات جمع آوری شده بود اما به درخواست بازگشت به تیم اداری است. بوکر نیز خواسته کروجل متعهد به ارائه این کمیته با افشای کامل از انتقال آن معیارهای چیزی BOP تا نزدیکی محافظت شده است. کروجل متوقف ساخت وعده کرد و گفت دوباره او را صحبت به تیم خود.

"ما شده اند و خواستار پاسخ از مارس 5," گفت: یک برافروخته سناتور کامالا هریس. "من نامه من را ساخته اند تماس های تلفنی. ... ما هنوز پاسخ دریافت نکرده. هنگامی که می خواهیم برای رسیدن به آن؟" هریس برجسته چگونه همان روز کوهن منتشر شد 62 ساله زندانی به نام فیدل تورس که تا به حال کمتر از دو سال در سمت چپ خود را به 18 سال حبس برای یک ماری جوانا اعتقاد درگذشت COVID در بازداشت است. "این موارد برجسته و در عین حال دوباره که ما دو سیستم عدالت در آمریکا," او گفت:. و این که چرا مردم در حال راهپیمایی در خیابان."

بسیاری از سناتورها ابراز نگرانی کرد که BOP منتشر کرده است فقط بیش از 3000 زندانیان کمتر از 2 درصد از زندانیان در این اداره بازداشت و به جایگزین مسکن با وجود صریح و روشن منظور از دادستان کل ویلیام بار به انجام این کار. کروجل گفت: روند تصویب شد و طولانی بخش انجام شد بهترین آن می تواند با منابع محدود ساخته شده و حتی سخت تر با این بیماری همه گیر. او همچنین تبلیغ اداره را "قوی" تلاش برای به حداقل رساندن گسترش بیشتر این ویروس که شامل گسترده تست توزیع تجهیزات حفاظتی و فیزیکی فاصله از زندانیان به درجه ای آن است که ممکن است در زندان.

سناتور دایان فاینستاین نبود اطمینان است. او با اشاره به بیش از 1700 COVID-19 موارد گسترش بین لامپوک و دیگر BOP تسهیلات در سن پدرو. "نمی کند و این نشان می دهد زمان عفونت اقدامات کنترل کار نمی کند؟"

سناتور ریچارد بلومنتال بیشتر بود اشاره کرد و با نظرات خود. وی با ذکر یک دادگاه فدرال منظور در حال حاضر دو هفته است که اندرز BOP تسهیلات را در خانه اش در ایالت کانکتیکات, سایت ویژه تهاجمی شیوع برای به خطر انداختن سلامت و امنیت زندانیان. دادگاه به کارگردانی تسهیلات FCI, Danbury, بلافاصله پس از آغاز انتقال زندانیان به خانه بردهاند. Blumenthal می خواستم به می دانم که اگر BOP شد مطابق با سفارش. کروجل گفت که او نمی دانست. Blumenthal بود خوشحال نیست.

"دادگاه نشان داد که شیوه های خود را در دنبوری که منعکس کننده شیوه های سراسر کشور 'به مقدار عمدی نسبت به یک خطر قابل توجهی به آسیب جدی به زندانیان در نقض هشتم متمم'" Blumenthal گفت. "و شما در حال آمدن به اینجا و گفت: شما نمی دانید که آیا شما مطابق با حکم دادگاه ؟ من فکر می کنم که غیر قابل قبول است."

پس از جلسه تشکر. Salud کربجل به نام کروجل پاسخ کافی نیست. "آن همان بود evasiveness, defensiveness و همین عدم شفافیت" او گفت:, توضیح او خواهد بود حمایت کمیته قضایی مجلس به رفتار خود نظارت شنوایی. حتی زمانی که BOP را عمل بیش از دو ماه گذشته او رفت و در "آن کند بود و هنوز هم ناکافی" و ارتباطات همچنان ضعیف است.

او گفت که او می خواهم به بازدید از داخل لامپوک پیچیده و دیدن خود را برای مهار تلاش های کروجل شرح داده شده است. او گسترش دعوت و انتظار برای شنیدن. "من ارائه شده و من مایل به رفتن" او گفت:.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن