مقامات گتیزبورگ منتظر کلمه در سخنرانی پذیرش نامزدی ترامپ

آمبر جنوبچمبرزبورگ افکار عمومی منتشر شده در 5:48 PM EDT Aug 11, 2020اگر رئیس جمهور ترامپ دوشنبه در مورد گتیسبو

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

اگر رئیس جمهور ترامپ دوشنبه در مورد گتیسبورگ به عنوان سایت ممکن برای پذیرش نامزدی ریاست جمهوری جمهوری، توییت نکرده بود، مقامات در منطقه حتی نمی دانم که هر چیزی ممکن است در آثار باشد.

کمی بیش از دو هفته از آنچه که یک رویداد بزرگ ملی در حیاط خلوت خود خواهد بود، مقامات در آدامز کانتی و منطقه گتیسبورگ روز سه شنبه گفت که آنها هیچ اطلاع رسمی در مورد آن از کمیته ملی جمهوری خواه و یا نماینده ترامپ دریافت کرده اند.

اما آنها گفتند که آماده هستند تا در صورت نیاز به حالت برنامه ریزی تغییر مکان داده شوند.

Borough Manager Charles Gable and County Commissioner Randy Phiel said they learned about the possible event through social media at the same time as the rest of the country.

Gable گفت: اطلاعیه ترامپ که در ساعت ۱:۳۵ بعد از ظهر دوشنبه در توییتر قرار دارد، به یک گفتگو بزرگ در سراسر منطقه گتیسبورگ تبدیل شده است.

او گفت: «به نظر می رسد همه درباره ٔ احتمال صحبت می کند.

مانند هر سفر ریاست جمهوری، برنامه ریزی برای این رویداد تلاش و همکاری قابل توجهی را در میان مقامات محلی، بخش خدمات اضطراری شهرستان و خدمات پارک ملی، فیل گفت.

اگر این تایید شود، ما در برنامه ریزی به دنده بالا لگد می زدیم، چرا که ما فقط دو هفته از آن خارج می شدیم.

در حالی که ترامپ در توییت خود به میدان جنگ در پارک نظامی ملی گتیسبورگ اشاره کرد، هر رویداد ریاست جمهوری در آن ملک فدرال به روش های مختلف به منطقه و منطقه اطراف سرریز خواهد شد. علی رغم این که در میان همه گیر COVID-19 اتفاق می افتد، مقامات محلی نیاز به پیش بینی تعداد زیادی از مردم، از جمله حامیان، معترضان، مقامات حزب و رسانه ها، در میان دیگران.

Gable گفت که او انتظار می رود اعتراضات بالا می آید.

اگر این اتفاق بیافتد، ما قطعا ً می خواهیم به سرویس مخفی و امنیت ریاست جمهوری تکیه کنیم تا ما را برای مکان مناسب برای اتفاقات آن ها هدایت کند. پارک نظامی ملی گتسبورگ خود دارای فضاهای اختصاصی است که در آن مردم می توانند حقوق متمم اول خود را بیان، او افزود.

مقامات محلی تجربه زیادی در برخورد با اعتراضات در هفته های اخیر به دست آورده اند. Gable گفت : رئیس پلیس منطقه به احتمال زیاد با مقامات فدرال در تلاش های هماهنگی کار می کنند ، به عنوان او در طول هفته 4 ژوئیه زمانی که تعداد زیادی از مردم راست در شهر و میدان جنگ در پاسخ به یک رسانه اجتماعی تبلیغ پرچم سوزی توسط گروه دور چپ antifa.

اعتراض ها باعث فشار مالی می شود، چرا که هر یک از اخیر منجر به صرف "چندین هزار دلار اضافه کاری پلیس" شده است، گفت: ". او گفت که امیدوار است که GOP این هزینه را پوشش دهد، اگر آن را می آید.

بیشتر: ترامپ در گتیزبورگ یا کاخ سفید خواهد بود تا سخنرانی نامزدی ریاست جمهوری خود را ادا کند

بحث در مورد ترامپ پذیرش نامزدی GOP در گتیزبورگ به احتمال زیاد اتفاق نمی افتد اگر نه برای COVID-19 همه گیر. مانند بسیاری از رویدادهای دیگر در سراسر کشور، ویروس کوروناویروس احزاب جمهوری خواه و دموکرات را مجبور کرد تا به طور قابل توجهی کنوانسیون های نامزدی بزرگ و پر رنگ خود را به طور قابل توجهی مقیاس کنند. کنوانسیون جمهوری خواهان تقسیم شود، با رأی نمایندگان در یک رویداد با ظرفیت محدود در محل اصلی شارلوت، کارولینای شمالی، و ترامپ سخنرانی خود را برای پذیرش نامزدی در یک مکان دیگر - ظاهرا یا کاخ سفید و یا گتیسبورگ.

هر چه این رویداد بالقوه به نظر می رسد، مقامات منطقه و شهرستان گفت: مردم خواسته خواهد شد که با مراکز دستورالعمل های کنترل بیماری به معنای جلوگیری از گسترش COVID-19 پیروی کنند. هر در فضای عمومی باید پوشش چهره و فاصله اجتماعی بپوشد، گفت: یاکوب شایندل، رئیس شورای منطقه گتیزبورگ.

Gable و Schindel گفت : آنها خوشحال به استقبال هر رئیس جمهور به منطقه و امیدواریم که جامعه خود را حمایت می کند که.

من فکر می کنم اکثریت قریب به اتفاق مردمی، چه از رئیس جمهور حمایت کنند و چه نکنند، موافق هر دیدار ریاست جمهوری هستند. من امیدوارم که جامعه استقبال از بازدید، اگر بازدید در واقع رخ می دهد، گفت: "Gable.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب