دختر بچه 5 تقریبا غرق در Adams County است airlifted به منطقه بیمارستان

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 5:09 PM EDT Jul 5, 2020اورژانس های پزشکی کارگران نجات 5 سال پس از نزدیک به غر

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

اورژانس های پزشکی کارگران نجات 5 سال پس از نزدیک به غرق شدن در آلمان, شهرستان Adams County, با توجه به آتش سوزی شرکت رسمی.

فقط قبل از 3:30 p. m. روز شنبه بعد از ظهر روز شنبه, نجات, واحد پاسخ به یک خانه در 1500 قطعه ماهی و بازی جاده ها در آلمان شهرستان برای نزدیک به غرق شدن گفت: اورژانس کاپیتان مایک کاهیل از آلفا آتش شرکت در Litchfield.

"اورژانس پرسنل در زمان بیش از مراقبت های پزشکی که تا به حال شده است که توسط اعضای خانواده در صحنه" با توجه به انتشار اخبار.

یک آمار-MedEvac هلیکوپتر نیز وارد در این نزدیکی هست بتل مونتاژ خدا ملک واقع در 1125 فردریک پایک در Litchfield. هلیکوپتر باقی مانده بر روی زمین برای حدود یک ساعت قبل از اولین پاسخ دهندگان چرخ دار دختر بر روی یک برانکارد به آن است.

"پس از انجام تثبیت پزشکی روش های آمار-MedEvac هلیکوپتر حمل و نقل کودک به Penn State سلامت Milton S. هرشی مرکز پزشکی" اخبار انتشار متحده است. "ایالتی پنسیلوانیا پلیس نیز در صحنه و فرزند بیماری ناشناخته است."

کاهیل گفت: در علاوه بر این به آلفا آتش شرکت #1 و آمار-MedEvac اعضای جامعه LifeTeam کمک به درمان دختر.

هریسون جونز کمک به این گزارش.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب