"ما می خواهیم عدالت

این همه را با یک پیام به طور مستقیم در Instagram که به عنوان خوانده شده "بیایید اعتراض فرض من خسته از این B. S

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

این همه را با یک پیام به طور مستقیم در Instagram که به عنوان خوانده شده "بیایید اعتراض فرض من خسته از این B. S." از آنجا سانتا Barbaran Kyle قهوه ای و یک زن و شوهر از دوستان بسیج هزاران نفر به راهپیمایی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند شنبه گذشته با کمک یک پرینتر رنگی چند ایمیل و تلفن تماس و کلمه از دهان.


چه سوار قهوه ای برای سازماندهی یک اعتراض رشد از سرخوردگی خود را که سانتا باربارا به نظر می رسید نادان از مبارزات جامعه سیاه و روزانه بی عدالتی با توجه به نژاد. به ویژه در این شهر گذشته سیاسی سیاست را تا حد زیادی تحت تاثیر سیاه افراد براون گفت و مانع رشد جامعه سیاه و سفید. "من فکر می کنم سانتا باربارا یک نمای بسیار مترقی واقعا لگن و سرد شهر. در حالی که ممکن است پیشرفت هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود. اما به نظر من سانتا باربارا به عنوان یک شهر واقعا نیاز به یک نگاه خوبی در چگونه آنها را امتحان کنید و خود را در حال حاضر به دلیل آنچه که آنها می گویند واقعا به نظر می رسد درست است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.



براون یک جوان مهندس سیستم و رنگ پوست خود را متصل می شود او به علت: "من به عنوان یک مرد سیاه پوست به پلیس و مدارس. و واقعا هر کجا بروم من به عنوان یک مرد سیاه و سفید. ... وقتی می بینم افرادی مثل جورج فلوید گرفتن درمان راه آنها و یا هر کسی که مرده است در بازداشت پلیس, من دیدن رنگ پوست خود را, و من می بینم که می توانست در هر وضعیت."


با همکارش آندرس رامیرز قهوه ای برای اولین بار از تصور اعتراض خود را فقط می تواند یک پیاده روی پایین خیابان دولت, صدای خود را شنیده. سپس یکی دیگر از workmate, ترنت, مرلو کردم را درگیر آگهی و اخبار از مارس به سرعت گسترش در سراسر سانتا باربارا و ایسلا ویستا. "ما می توانیم این محل" مرلو گفت. "من امیدوارم که ما الهام بخش برخی از بچه ها به خارج و انجام پژوهش های سیاسی و رای دادن برای مردم ما می دانیم که تغییر خواهد کرد برای اصلاحات اجتماعی برای عدالت اجتماعی است."


قهوه ای امید گسترش به کل جامعه: "من فکر می کنم این مهم است زیرا آن سفید است که عمدتا در اینجا. اگر ما می خواهیم نژادپرستی نظاممند برای پایان دادن به, اگر ما می خواهیم خشونت پلیس برای پایان دادن به, و اگر ما می خواهید زندگی را به موضوع, پس از آن ما نیاز به افراد در مکان هایی مانند سانتا باربارا برای ایستادن با ما."
جامعه که شامل اجرای قانون و دیگر اولین پاسخ دهندگان قهوه ای و رامیرز تصمیم گرفت: "ما فقط شروع به بحث در مورد راه هایی که ما می تواند به بسیج بیشتر مردم و یک گروه بزرگتر با ما" رامیرز توضیح داد. "اولین چیزی که ما فکر انجام شد رفتن به پلیس و آتش نشانی برای دیدن اگر آنها می خواهم به ما بپیوندید."

رسیدن

در روز دوشنبه قبل از ماه مارس سه نفر سوار به سانتا باربارا مقر پلیس در فیگوئروا خیابان با یک پیش نویس از این پوستر در دست است. از آنها خواسته برای ارشد که در دسترس نیست و به پایان رسید تا صحبت با کاپیتان Marylinda ارریو که ابراز حمایت از او برای اعتراض. آنها سپس به Carrillo خیابان و شهر آتش ستاد که در آن عملیات لشکر رئیس لی Waldron به همین ترتیب داد و حمایت خود را به علت خود.


هیجان زده شده توسط چشم انداز داشتن مشخصات بالا اولین پاسخ دهندگان شرکت کننده سه فرستاده و چپ پیام های صوتی برای شهردار کتی Murillo و اعضای سانتا باربارا شورای شهر. آنها را به کار نهایی بروشور و ارسال آن به حساب های رسانه های اجتماعی. اواخر شب که گروه ضبط خانگی علائم در نقاط استراتژیک.
به عنوان قهوه ای رو در ارتباط با زندگی مهم رهبران در سانتا باربارا, هیجان شد خو. او را دیدم سرخوردگی آنها می خواهم در مواجهه با رهبران شهر در هفته گذشته در اعتراض و او می خواست به ایستادگی قاطعانه با آنها برای شرکت کاهش یافته است. شاید به دلیل این شهر را اشتباه — سیاه و سفید زندگی توجه شرکت کنندگان افزایش از 8 دقیقه, 46 ثانیه شبیه سازی از جورج فلوید مرگ به ملاقات با افسران پلیس ضد شورش آماده به دفاع از خود ایستگاه; شهردار آمد و برای دیدار با آنها از پشت پلیس خط دفاع و رد و بدل کلمات تند و تیز با اعتراض رهبران — شهرستان برنج گوش به قهوه ای رامیرز و مرلو.

عکس: Matthew V اندرسونمعترضان مارس پایین خیابان دولت نسبت به استرنز اسکله.


"حتی اگر وجود دارد بسیاری از مسائل سیستمیک با اداره پلیس هنگامی که شما نگاه در برخی از فرد پلیس وجود دارد بالقوه برای برخی از آنها به تحقق کلیشه آنها به دست آورده اند در رسانه ها" براون گفت. "اما اگر من در حال فرانک پس از شنیدن آنچه که اتفاق افتاده با زندگی ماده سانتا باربارا, من قطعا احساس نوع احمقانه داشتن آنها وجود دارد. تنها به این دلیل که کسانی که مردم من را می خواستم برای ایستادن در همبستگی با."


روز بعد از آگهی ها بالا رفت, آنها گرفته, پایین, مرلو آموخته هر چند این شهرستان گفت: نبود آنها خیابان خدمه که پاره پاره آنها را. با وجود این شکست براون همچنان در تلاش خود را برای رسیدن به دست آوردن یک گفتگو با شهرستان Councilmember اسکار گوتیرز که او را در تماس با شهردار کتی Murillo و رئیس پلیس لری Luhnow.


در آستانه تظاهرات قهوه ای سفر در خیابان دولت با گوتیرز در جستجوی یک منبع قدرت برای یک میکروفون. آنها زد به شهردار تصادف و Murillo به او گفت که به تماس ضربه بزنید به برق شهر شبکه. در طول مکالمه خود را کایل قهوه ای توضیح داد که ناکامی خود را و نیاز فوری به تغییر و خواست خود را به آدرس سیاه زندگی ماده خواسته است.


بعد که شب شهردار پیامک قهوه و گفت: او می خواهم انجام دهید که فقط انتشار یک ویدئو به Facebook صفحه به زودی پس از. موریللو همچنین گفت که او می خواهم او را در مارس اما نمی خواهید به صحبت می کنند. که همان شب قهوه ای دریافت کرد که خبر Luhnow خواهد حضور در راهپیمایی و مایل بود به صحبت می کنند به جمعیت.


بهره در ماه مارس مشخصی از طریق رسانه های اجتماعی و رهبران جامعه روز بعد. محلی مدافع و R&B هنرمند ران پاریس تماس های قهوه ای می گویند او می خواهم شرکت کنند. کایل قهوه ای دو فرد مارس پایین خیابان دولت رشد کرده بود به یک مقیاس بزرگ اجتماعی بسیج.


در 1 p. m. در ژوئن 6, قهوه ای صحبت کرد و به بیش از 1000 نفر در مورد ظالمان و میر ناشی از Ahmaud Arbery جورج فلوید و Breyona تیلور. آنها را تحسین و تشویق سخنان خود پس از آن راهپیمایی هم با قهوه ای رامیرز و مرلو پایین شهر خیابان اصلی به عنوان قهوه ای, رهبری, شعار "ما می خواهیم عدالت!"


پلیس و آتش نشان و councilmembers و بابا Barbarans متحد شدند در راه رفتن به استرنز اسکله و زانو به عنوان یکی از 8 دقیقه و 46 ثانیه در قهوه ای را درخواست می کند. اصرار بابا Barbarans به پشتیبانی محلی, سیاه, کسب و کار متعلق به قهوه ای تشکر معترضان برای وقت خود را گفت: آنها را به حضور در راهپیمایی روز بعد و از آنها خواست برای حفظ خواستار عدالت است.

مسافت های طولانی

قهوه ای می داند که وجود دارد یک راه طولانی پیش رو است. برای سانتا باربارا برای درک و رفع نابرابری اجتماعی گفت: رهبران جامعه باید تحت فشار قرار دادند به انجام تعهدات آنها را ساخته اند. شناسایی و رفع نژادپرستی پخته شده را به جامعه و نه فقط در سانتا باربارا را به کار و پشتکار. "وجود دارد یک جمعیت کوچک از مردم در سانتا باربارا می توان آن را بسیار آسان را برای آنها را به نادیده گرفته می شود," او نگران است. بعد از دیدن فقیر رابطه بین زندگی ماده و مقامات شهر گفت: "با ارزش ترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد خواهد بود که برای ارتباط به خود ترمیم شود."


آن را در زمان یک قتل در مینیاپولیس به نژادپرستی نظاممند به توجه ملی دوباره, آن را به عنوان است برای مدت کوتاهی پس از مرگ Trayvon Martin اریک گارنر و بیش از حد بسیاری دیگر از مردم سیاه و سفید. برای ایجاد تغییر در چوب این زمان قهوه ای فکر افزایش تنوع و دید کلیدی بود.
"هنگامی که من برای اولین بار آمد به سانتا باربارا, من تا به حال هیچ سرنخی سیاه و سفید زندگی می کند مهم در اینجا وجود داشت. من آماده به ترک آنجا که پس از چند مردم سیاه و سفید. بیشتر باید انجام شود برای ترویج, سیاه, جامعه, اگر چه من هنوز هم نمی دانم دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد. من فرض را به مقامات شهرستان برای ارتباط با جامعه سیاه و سفید."


کایل قهوه ای بازگشت به مهندسی پروژه او می خواهم مشغول به کار در زمانی که او خود را به عهده گرفت نوظهور نقش به عنوان یک مدافع. "هدف اصلی برای من همیشه مطمئن شوید که از مردم می دانند که آنها تنها اینجا نیست" براون گفت: "و می دانم که آنها در حال پشتیبانی و که آنها رشد می تواند در اینجا." نکته مهم که شامل مشاهده محل کار خود را از طریق لنز از عدالت اجتماعی و گنجاندن افرادی که اغلب نادیده گرفته شده است.


قهوه ای متعهد به ادامه خواسته های خود را برای تغییر در سانتا باربارا جامعه و همکاری با سیاه زندگی موضوع فصل سانتا باربارا. هر چند او یک چهره در سانتا باربارا جامعه براون تلاش هستند چه او طبقه بندی به عنوان "شروع به تغییر می کند."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب