Goleta رستوران ها در حال حاضر می تواند خدمت در پیاده رو

رستوران در Goleta هم اکنون می توانید باز به پیاده رو و پارکینگ خصوصی مناطق به عنوان طولانی به عنوان بهداشت عمو

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

رستوران در Goleta هم اکنون می توانید باز به پیاده رو و پارکینگ خصوصی مناطق به عنوان طولانی به عنوان بهداشت عمومی مورد نیاز برای فضای باز ناهار خوری ملاقات کرد و عابر پیاده و خودرو گردش دست نخورده باقی می ماند. دولت جدید فیزیکی فاصله مورد نیاز ميانگين کمتر صندلی در داخل خانه برای همه رستوران ها و Goleta شورای شهر رای در ژوئن 2 اجازه می دهد تا کسب و کار خود را گسترش گنجایش خارج است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


میز و صندلی در خارج از منزل هستند که بدون اجازه معمول اجازه روند اگر آنها در مناطق مجاور. اما کسب و کار در حال گسترش به یک پارکینگ خصوصی باید به طور موقت استفاده از منطقه گسترش مجوز از شهرستان. آثار عمومی را تصویب موانع است که علامت هوای منطقه است. خود فرآیند صدور گواهینامه برای رستوران ها برای بازگشایی با COVID طرح پیشگیری هستند در کالیفرنیا ناهار خوردن در راهنمای و همچنین در این شهرستان را افزایش, راهنمای که هر دو در اینجا در دسترس هستند.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد شهر GoletaGoleta رستوران ها باز هستند و در روز سه شنبه آنها رو برو جلوتر شروع به خدمت در پیاده رو و جداول. اینجا بن Sandu این شهرستان را جامعه منبع معاون یک بستنی در Coldstone برو.

سوالات را می توان به ارمغان آورد Goleta برنامه ریزی و بررسی های زیست محیطی ى مبارزه در (805) 961-7543. برای حمایت از کسب و کارهای Goleta قرار داده است با هم در آن همه گیر سایت در زیر "Goleta به" موضوع خط یک لیست از رستوران ها که باز هستند.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن