رژیم صهیونیستی. Wolf: کنگره برای حمایت از رستوران ها عمل & قید وثیقه صنعت مهمان نوازی

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 1:54 PM EDT Jul 17, 2020چند روز پس از رژیم صهیونیستی است. Wolf اعمال مح

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

چند روز پس از رژیم صهیونیستی است. Wolf اعمال محدودیت های بیشتر در رستوران او ابراز حمایت خود را از $120 میلیارد دلار کمک مالی برای این صنعت است.

"ملت ما مستقل از رستوران های محلی شده اند به خصوص آسیب های این بیماری همه گیر و آنها نیاز فدرال کمک" رژیم صهیونیستی. Wolf در بیانیه ای گفت. "این کسب و کارهای کوچک بخش مهمی از هر جامعه است. آنها به عنوان مکان های که برای کمک به متحد ما هستند و مهم اقتصادی راننده در جوامع محلی که ایجاد هزاران شغل که کار به خانواده ها تکیه می کنند."

واقعی حمایت اقتصادی اذعان دارد که منحصر به فرد رستوران کمک های مورد نیاز برای زنده ماندن (رستوران) عمل شده و پشتیبانی توسط مستقل رستوران ائتلاف (IRC).

در آوریل IRC منتشر شده در یک مطالعه مستقل است که کشف شده و بدون فدرال کمک 85 درصد از رستوران های مستقل در سراسر کشور خواهد دید. صنعت مهمان نوازی حساب برای نزدیک به 4 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور.

عمل خواهد ارائه اعطای بودجه برای درآمد از دست رفته از 2019 و 2020 پیش بینی. بودجه در دسترس خواهد بود برای رستوران ها مستقل هستند که عموم معامله یا بخشی از یک زنجیره با 20 یا چند مکان. کمک های مالی در دسترس هستند تا به 10 میلیون دلار خواهد بود و پوشش حقوق و دستمزد و مزایای اجاره تجهیزات و هزینه های مواد غذایی برای صاحبان رستوران.

"این خوب عمل می کنند. این کمک خواهد کرد به ویژه کوچک و مستقل رستوران" پنسیلوانیا رستوران و مسکن انجمن (PRLA) رئیس جمهور جان Longstreet گفت.

پس از همه گیر شروع رستوران ها ویران شده اند با ناهار خوری محدودیت و محدود کردن خدمات به takeout-تنها گزینه است. به عنوان پنسیلوانیا, شهرستان نقل مکان کرد و به رنگ زرد و سبز فاز ناهار خوری در خدمت کوتاه مدت برای کمک به رستوران.

مرتبط: شمال جورج خیابان را به صورت هفتگی در فضای باز ناهار خوری ساعت همراه 'رستوران ردیف'

بیشتر: پلیس ایالتی انتشار هفتگی مشروب مجوز نقض آمار در میان COVID-19 همه گیر

چند صاحبان رستوران را همچنان به صدای نگرانی بیش از حفاظت اضافی و امداد.

"این یک بوسه مرگ. هیچ راهی رستوران می توانید زنده ماندن این"جان Longstreet گفت: در رابطه با 25 درصد اشغال قیمومیت. "هیچ شگفتی رژیم صهیونیستی است. Wolf راه پیدا کرده است به مانند او کمک رستوران هنگامی که او نبوده است."

Longstreet انتقاد نسبت به رژیم صهیونیستی است. گرگ می آید پس از اعلام به بیشتر محدود کردن عملیات رستوران با محدود کردن داخل سالن ناهار خوری به 25 درصد اشغال و محدودیتهای مربوط به خدمات آشامیدنی. در اوایل سال جاری Longstreet و تیم خود را در PRLA به سازماندهی جدید دوباره باز کردن محدودیت ها و استانداردها به عنوان پنسیلوانیا, شهرستان نقل مکان کرد و به سمت سبز و زرد مراحل از جمله 50 درصد اشغال.

"از روز اول ما به آنها گفت 25 درصد اشغال نمی," او گفت:.

رستوران ها عمل معرفی شده است توسط کنگره ارل Blumenauer (یا-D). کمک برای رستوران ها مستقل انجام خواهد شد از طریق Dept. خزانه داری و منافع و واجد شرایط عبارتند از:

  • اعطای کمک های مالی است که واجد شرایط دریافت حقوق و دستمزد (و نه از جمله کارمند جبران خسارت بیش از 100.000 دلار/سال), مزایای, وام مسکن, اجاره, خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات (از جمله تجهیزات حفاظتی و تمیز کردن مواد), مواد غذایی, تعهدات بدهی به تامین کنندگان.
  • رستوران ثبات کمک های مالی نیست و نیاز به پرداخت می شود و کمک های مالی در دسترس ساخته شده است از طریق 2020; PPP و فاجعه اقتصادی و آسیب وام وجوه باید کم برای رستوران ثبات کمک های مالی.
  • 14 روز اول بودجه تنها در دسترس خواهد بود به رستوران ها که کمتر از 1.5 میلیون دلار در سال است.
  • اگر یک رستوران می بندد قبل از پایان سال 2020 بودجه باید بازگشت. اگر اعطای بیش از 2020 درآمد اعطای تبدیل خواهد شد به 10 سال وام با 1 درصد بهره.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب