'عظمت کد' است که تلویزیون اپل+'s لنگی تلاش های ورزشکار داستان

درجه: 2.0/5.0 چه آن را به شما احساس می کنید مانند شما از آن ساخته شده? تلویزیون اپل+'s جدید کوتاه-قالب مجموعه

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

درجه: 2.0/5.0

چه آن را به شما احساس می کنید مانند شما از آن ساخته شده? تلویزیون اپل+'s جدید کوتاه-قالب مجموعه مستند "عظمت کد" جزئیات این لحظات برای کشت از نام خانواده در ورزشی مانند اوسین بولت, کتی Ledecky Kelly Slater و بیشتر. اما برای نشان دادن در مورد چنین افراد فعال این منفعل مجموعه داستان سقوط تخت.

"عظمت کد" ویژگی های یک لیست نام در انواع عرصه ورزش — از بسکتبال برای گشت و گذار به اسکی و بیشتر. نشان می دهد عبور از یک میکروفون به این ستاره ورزشکاران به اشتراک گذاری چگونه آنها به غلبه بر چالش های مختلف و یا چگونه آنها را به یاد داشته باشید "بزرگترین لحظه ها" از حرفه خود را مانند ستاره فوتبال تام بردی می گوید: در قسمت دوم.

هر ورودی در هر نقطه از حدود پنج تا هشت دقیقه ساخت بینندگان احساس می کنند در حال تماشای یک نیش اندازه یوتیوب سری به جای کامل ساخته شده برای تلویزیون تولید. با این محدودیت زمان مرکزی ورزشکاران باید به سختی نفس به اندازه کافی برای پوشش حتی سطح-سطح احساسات اطراف آن بازی خاص و قابل توجهی اثرات. به عنوان یک نتیجه از این داستان ها اغلب سخت به دنبال به عنوان وجود ندارد بسیار ساختار دیکته روایت و نه زمان کافی برای ایجاد کافی تنظیم و اطلاعات پس زمینه.

این نشان می دهد ممکن است جامد برای مردم با کارشناس ورزشی دانش, اما اگر شما در هر نقطه در نزدیکی تازه کار, سطح, شما ممکن است شدید هم زیر همراه است. ورزشکاران استفاده نمی بسیار غیر قابل دسترس اصطلاحات مخصوص یک صنف و یا دریافت بیش از حد به هيچ اما اگر شما آشنایی با ورزش, تاریخچه و یا چگونه ورزشی خاص هستند و ساختار این ممکن است بهترین سازمان دیده بان عیاشی.

وجود دارد چند زاویه این نشان می دهد تلاش می کند تا پوشش, اما, است که نمی توان توضیح داد با سریع 20-جلسه دوم — مهم نیست که چقدر ورزشی دانش ممکن است به یکی. در اولین قسمت, LeBron James, اشاره, چگونه یک بازی بسیار racialized منطقه تحت تاثیر گیم پلی خود را. نشان می دهد به طور کامل نتواند علامت در دادن این موضوع واقعی توجه; در حالی که جیمز تجربه با نژادپرستی در ورزش صنعت می تواند بوده ام قانع کننده تمرکز برای مصاحبه و یا حداقل یک قوی موضوع این است که به جای گذشت برای خالی خاطره چگونه James سادگی "احساس چیزی است."

که نشان می دهد به لمس بر روی این موضوعات اجتماعی فقط کمی سخت تر — مانند زمانی که الکس مورگان آدرس دستمزد شکاف بین مرد و زن فوتبال, بازیکنان قبلی underdog وضعیت و اینکه او چگونه به نظر می رسد در گذشته این مسائل نشان می دهد که نه تنها جالب تر اما این پروفایل ها نیز بیشتر غنی سازی برای بینندگان به دنبال الهام بخش در زمان فقدان زنده رویدادهای ورزشی. "عظمت کد" است فرصت های متعدد به طور کامل فرو رفتن به یک موضوع بحث برانگیز و یا به ورزشکاران یک پلت فرم به صحبت صادقانه اما به جای نشان می دهد طول می کشد مسیر امن جامع تعدادی از بار.

ساختار و راه اندازی ممکن است کاملا ناامید کننده بود اما چه چیزی نشان می دهد فاقد داستان آن تنها کمی می سازد تا برای در سبک. بیشتر از هر متحرک, صحنه و یا تزئینات براق و مدرن و در راستای فعال زیبایی در آوردن جنبش برای حفظ منافع بصری به عنوان بسیاری از مصاحبه فریم نشان می دهد وضعیت راکد. سیاه و سفید رنگ آمیزی از فیلم مصاحبه را افزایش می دهد داستان سرایی درام در حالی که همچنین ارائه کنتراست به این پر جنب و جوش عناصر گرافیکی.

قسمت است که ماهرانه تعادل مصاحبه زنده فیلم با انیمیشن و مستند عملکرد ویدئوها اثبات می تواند ارزشمند ترین ساعت. شان سفید قسمت یکی از طولانی ترین در این مجموعه به وضوح نشان می دهد که چگونه شب از این عناصر ایجاد می کند به طور کلی رضایت بخش نگاه — حتی اگر 20 دقیقه بخش را خدمت او را بهتر از خود را به سختی و هشت دقیقه.

"عظمت کد" می توانست به راحتی سود از دیگر قسمت و فعال تر داستان سرایی. در آن زمان دولت این نشان می دهد واقعا در خدمت هیچ نقطه دیگر از طرفداران ورزش میله های اهنی برای سرگرمی در طول خشک نمائید. مانند مورگان می گوید: در قسمت, این افراد "بیش از ورزشکاران است." آن را فقط بیش از حد بد تلویزیون اپل+ گیر میکنه با این جزئی لیگ به تصویر کشیدن.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن