این Glen Rock, نوجوانان یک بیماری تهدید کننده زندگی است اما او همچنین دارای یک آرزو

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 6:56 PM EDT مارس 13 سال 2020کایرا جنگل زندگی کردن رویاهای یک دختر جوان - دو

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

کایرا جنگل زندگی کردن رویاهای یک دختر جوان - دوستان, خانواده, ورزش, افتخار, رول, پورنو با یک گروه پشتیبانی - هنگامی که خانواده اش در زمان سفر به هاوایی.

سفر هدیه ای بود از Make-a-Wish Foundation چرا که او برادر کانر دچار ویرانگر آسیب مغز در یک تصادف.

در یک عکس در آن سفر کانر و کایرا ایستاده در کنار یک نشانه برای ژوراسیک دره مزرعه در اوآهو در هاوایی که در آن "Jurrassic پارک" فیلم برداری شده بود. در یک طرف کانر هنوز هم در حال بهبودی از یک مغز خونریزی و در طرف دیگر است کایرا ظاهر سالم 12 سال.

به عنوان مادر خود را به نظر می رسد در این عکس در حال حاضر آن را دلخراش.

"در این زمان او تا به حال لوسمی و ما نمی دانیم" گفت: اولین جنگل گلن راک.

دو سال بعد خانواده در انتظار یکی دیگر از آرزو به حقیقت می پیوندند: Keira است.

یک سری از ضربات غم انگیز

جنگل بوده است هولناک در سال 2018 با مسائل مربوط به سلامت.

وجود دارد این حادثه که در آن کانر و کندال شد دوچرخه سواری هنگامی که یک راننده منحرف ماشین خود را به دست کندال و آمار کانر به جای.

سپس چری پدر رفت و به آسایشگاه بود مبتلا به سرطان; و او خواهر زاده کشف شد به یک تومور مغزی داشته باشند.

بنابراین زمانی که کایرا غش یک روز چری در زمان او به مراقبت های فوری. در تصویر بزرگتر از زندگی خود را, این به نظر می رسید مانند یک مسئله آسان به تعمیر ،

چری متوجه شده بود دختر او را به رفتن را از طریق برخی از بیماری های عجیب و غریب که در آن سال: گلودرد حتی اگر او تا به حال هیچ لوزه ها و حملات دو آنفولانزا با وجود داشتن آنفولانزا شات. چیزی به نظر می رسید ، کم خونی او تعجب.

یک مسیر نامشخص

پس از سفر هاوایی, کایرا دکتر دستور آزمایش خون.

"این روشن مانند یک درخت کریسمس" چری گفت. کایرا است تعداد سلول های سفید خون بالا شد او تعداد پلاکت بسیار بالا بود اما دکتر پیشنهاد انتظار و گرفتن تست های بیشتر در طول زمان برای دیدن اگر تصویر را تغییر دهید.

آن را نمی. تنها چند ماه پس از بازگشت از هاوایی نشانه با اشاره به لوسمی ميلوئيد مزمن یک بیماری است که هیچ پایانی برای کایرا. او را زنده باقی مانده از زندگی خود را در شیمی درمانی, مگر اینکه درمان کشف شده است.

CML در کودکان نادر است بنابراین نادر, در واقع, که, کمی در مورد آن نوشته شده; پژوهش کمیاب است.

"او تا به حال همه چیز در زندگی به دنبال به جلو به" مادر او چری گفت. و بعد از همه که خانواده شده بود از طریق یک پسر هنوز دوره نقاهت بعد از آسیب دیدگی او: "این فقط به نظر می رسید بی رحمانه که در آن نقطه."

کایرا همیشه شده بود یک راست یک دانش آموز ذکر شده در برجسته افتخار رول کنجکاو در مورد جهان و زندگی خود را تغییر تشخيص متفاوت بوده است.

او می خواهد به دانستن همه چیز در مورد بیماری او و مسیر آن را. مشکل این است که هیچ راهی برای پیش بینی این سفر است. اغلب افراد مبتلا به CML بسیار قدیمی تر; متوسط سن برای CML تشخیص 64 به گفته انجمن سرطان آمریکا.

پیش آگهی برای یک بیمار بر اساس مرحله بیماری هنگامی که آن را تشخیص داده و سن بیمار و عوامل دیگر همه کاملا متفاوت برای یک نوجوان از کسی که چندین دهه است.

آنچه او می کند می دانم این است که سیستم ایمنی بدن ضعیف تر از بسیاری. او می داند که انزوا جهان دارای شانه برای یک زن و شوهر از ماه پخته است به او سرطان و درمان برای یک عمر. قبل از رمان coronavirus او به مدرسه رفت برخی از زمان کار به عنوان یک "مجازی" دانشجو در جنوب مدرسه کلاس درس در زمان بیش از حد.

"چند روز واقعا سخت است برای او. گاهی اوقات او لطمه می زند. او حتی نمی تواند از رختخواب" چری گفت. "در ابتدا, این سرطان است. گاهی اوقات آن را به او شیمی مواد مخدر است."

او رنج می برد و هر دو از خستگی و بی خوابی و مواد مخدر را تحت تاثیر شناختی صدمه زدن به او را نگهداشت.

برای مدت زمان طولانی او نمی خواست کسی در مدرسه به دانستن در مورد بیماری او.

پیش بینی او آرزو

کایرا یک آرزو.

او را دوست دارد کارائیب آب زلال و درجه حرارت گرم. او را گرفته و کشتی وجود دارد با خانواده او اما این بار او می خواهد برای دیدن ABC سلیمان فقط در شمال ونزوئلا است.

او مایل است در خود نگه دارد ،

این Make-a-Wish Foundation, سازمان غیر انتفاعی است که کمک های مالی آرزوها برای کودکان مبتلا به بیماری بحرانی شده است قادر به انجام درخواست های بسیاری در طول این COVID-19 همه گیر از جمله کایرا است.

وجود 107 آرزوها در انتظار نگه داشته در بیشتر پنسیلوانیا منطقه به دلیل ویروس گفت: ان Waltman منطقه ای مدیر برای پنج شهرستان در پنسیلوانیا مرکزی. سفر را آرزو می کنم بچه ها تا سپتامبر. 1.

"به طور معمول هدف ما این است که به کمک مالی و تحقق یک آرزو در شش ماه یا کمتر" Waltman گفت: اما این غیر ممکن است در حال حاضر به عنوان 77 درصد از تمام آرزوها شامل سفر. این ویروس نیز به معنای لغو و یا به تعویق انداختن, جمع آوری اعانه, بنابراین, کمک های مالی برای کسانی که استطاعت آن را مینماید. "ما به تمام جهان است, انجام بهترین ما می توانیم."

در حال انتظار برای او آرزو می کنم نگران نباشید کایرا.

"است که می سازد تا هیجان من من حدس می زنم و من پیش بینی" کایرا گفت.

گام بعدی برای کایرا

تشخیص داده شده 18 ماه پیش کایرا صرف یک معامله خوب از زمان در بیمارستان ها و انتخاب شغلی در یک نقطه به دنبال بیماری او. او می خواست برای تبدیل شدن به یک متخصص غدد دکتر سرطان برای کمک به پیدا کردن درمان.

بعد از دیدن کار از سرطان, پزشکان, کایرا را انتخاب شغلی منتقل شده به جراح اطفال یا قلبی قفسه سینه جراح.

"به من به نظر می رسد بسیار سرد به نگه داشتن قلب انسان در دست خود را" کایرا گفت.

در واقع خود را با پزشک متخصص در CML است در پورتلند اورگان که در آن چری و جف جنگل در زمان دختر خود را برای ارزیابی. که دکتر در حال حاضر فراهم می کند پن استیت هرشی مرکز پزشکی تیم یک طرح پزشکی خود رژیم.

شیمی درمانی دارو او طول می کشد در حال حاضر هزینه های $12,000 یک ماه گفت: Cherie. او کار نمی کند به مراقبت از کایرا بنابراین کار شوهرش با W. L. Gore و همکاران بسیار مهم است برای آنها.

"چه چیزی شما را بکنید هنگامی که دختر خود را زندگی-صرفه جویی در مواد مخدر به طور قطع شده؟" چری گفت: هیچ گونه نگرانی در مورد جف از دست دادن شغل.

این یک سوال که امیدوارم هرگز به چهره است.

آنها اعمال می شود به St. Jude children's Research Hospital, گفت که آن را نمی تواند به آنها کمک چری گفت. او همچنین نگاه برای یک پایگاه داده در مورد CML-تشخیص کودکان, درخواست دانشگاه جانز هاپکینز هرشی و بیمارستان های دیگر اگر یکی وجود دارد اما هیچ یک از آنها آگاه هستند ،

آنها با چالش های لوسمی با در نظر گرفتن یک موضوع در یک زمان.

چری گفت: "ما از طریق رفته است و آمده اند در طرف دیگر است که ما را دوباره در این زمان است."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن