هیلی خیابان نقاشی دیواری افتخارات جورج فلوید

"من نمی توانم نفس بکشم." جورج فلوید دلخراش اعدام به نظر می رسد در روز دوشنبه در رنگ در کنار یک مرکز شهر سانتا

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

"من نمی توانم نفس بکشم."

جورج فلوید دلخراش اعدام به نظر می رسد در روز دوشنبه در رنگ در کنار یک مرکز شهر سانتا باربارا کسب و کار. نقاشی دیواری, نقاشی شده توسط گریفین Lounsbury و چاد (Chadillac سبز) Westmoreland, به تصویر می کشد جورج فلوید و آخرین کلمات او در هیلی خیابان دیوار EOS کلوپ شبانه.

جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس در مارس 25 برانگیخته سراسر کشور خشم و سوخت تظاهرات و شورش در سراسر شهرستانها عمده در امریکا که امروز ادامه دارد. روز یکشنبه سانتا باربارا برگزار شد تظاهرات مسالمت آمیز در دادگستری شهرستان با حضور بیش از 3000 نفر که پس از راهپیمایی در طول خیابان دولت. بعد از دیواری بالا رفت.

"پروژه های شبیه به این را مردم و جامعه هم گفت:" بیکس کافمن صاحب EOS کلوپ شبانه. "شهر هرگز چیزی مانند این طوری ما انجام داد."

کافمن در گفتگو با Lounsbury به هنر عمومی در امتداد دیوار احتمالا معروف deejays که مرده بود اما پس از حوادث هفته گذشته جورج فلوید در اولویت. عمومی بازخورد شده است به شدت مثبت کافمن گفت که هنوز شنیده می شود از شهرستان.

"ما حتی تا به حال SBPD افسران اکسپرس پشتیبانی" Kaufman گفت. "آنها می دانستند که مردم ناراحت شود و به طوری که آنها نشستم خیابان برای محافظت از هنرمندان" و آمد گاهی اوقات برای بررسی بر روی آنها.

به گفته کافمن, نقاشی دیواری است که بیش از فقط یک ادای احترام به Floyd آن است که یک نظر در یک سیستمیک برابری است که "کاملا ایرانی و یک حکومت است که بدتر است." او فکر است که Westmoreland, Lounsbury و او می تواند انجام دهد.

Lounsbury یک سانتا باربارا بومی, نقاشی, تصویر فلوید در سایه های آبی رنگ است. "ما همه چیز را از جیب" Lounsbury گفت. "ما فقط همه چیز را برای عشق, شما می دانید."

Westmoreland, یک هنرمند خال کوبی در 805 جوهر ایجاد رنگارنگ حروف است که طول می کشد تا اکثریت تصویر.

"من می خواستم برای انجام کاری جسورانه و قدرتمند خود را در چهره" تنسی گفت. رشد ابراز نظر خود را از طریق نقاشی های دیواری, Westmoreland انجام شده است هنر خیابانی برای بیش از 20 سال است. Westmoreland امیدوار است که نقاشی دیواری می تواند باقی بماند تا زمانی که ممکن است و که آن را الهام بخش و بیشتر شبیه آن را در اطراف شهر.

کافمن و Westmoreland در حال حاضر مورد بحث برنامه را به نقاشی دیواری پایین به احتمال زیاد در عرض دو هفته. "ما نمی خواهیم به شهردار نگاه بد" Kaufman گفت. "ما می دانیم که او احتمالا می خواهید به آن را به طوری که ما فقط رفتن به آن را خودمان انجام دهد."

تا آن زمان کافمن امیدوار عمومی در خواهد آمد و دیدن تصویر فلوید. او خواهد شد ارسال اطلاعات بیشتر در مورد این قطعه در EOS رسمی Instagram.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن