Hannibal Buress ارائه مبتکر حقیقی دیجیتال کمدی در " میامی شب

درجه: 3.5/5.0 در دسامبر 2017, کمدین و "The Eric Andre Show" co-writer Hannibal Buress شد چیزی از یک شکل و کوچک

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

در دسامبر 2017, کمدین و "The Eric Andre Show" co-writer Hannibal Buress شد چیزی از یک شکل و کوچک در کشور خبر چرخه برای دستگیری او توسط افسر پلیس میامی. هر چند میامی دادگاه او را بی گناه از "نظم مسمومیت" بدن فیلم دوربین از دستگیری افسر پلیس به سرعت به گردش در سراسر اینترنت. "هی, من, Hannibal Buress," کمدین صحبت به بدن دوربین به عنوان افسر پلیس او را به دلیل خودداری از خواندن او حقوق خود را و یا حتی دولت مسئول است.

سه سال بعد "Miami Nights" می بیند Buress کانال تلخی خود را در این مورد به جای بیهوده و بیمعنی حادثه به امضای خود را با نام تجاری پست-جالب سورئال مشاهده امینی. Buress پذیرای به خصوص خود آگاه شخصیت در سراسر خاص و هر چند برخی از روال قطعا تحت الشعاع قرار دادن دیگران "Miami Nights" می بیند کمدین ارائه برخی از بهترین مواد برای تاریخ.

ویژه به عنوان دنباله این مجموعه خلق و خوی کاملا: آن بالا آدرنالین amateur facial میامی شب زنده داری و کلیپ از Buress' کار قبلی با هم گره خورده توسط یک, یکپارچهسازی با سیستمعامل, نئون زیبایی. همراه با کلیپ های از بدن, دوربین, تصویری, post-production studio Editbar شامل در بر داشت VHS فیلم Buress' قدیمیترین نشان می دهد. اثر این است که از یک شیک و هیپنوتیزم گذشته نگر مجموعه به یک تله جنوبی موسیقی متن فیلم.

Editbar را علامت خاصی نیست و محدود به معرفی هر دو. "Miami Nights" است که بیش از به سادگی یک نوار از امینی روال: پس از تولید flairs انیمیشن و عجیب و غریب اسنپ چت فیلتر-esque تمام اثرات اضافه کردن یک لایه اضافی به ویژه. به عنوان Buress می رود به پوچ طول به مدافع برای استفاده از auto-tune در خدمات عمومی ارائه singalong زیرنویسها و faux VHS فیلتر تبدیل روال در مورد auto-tune به یک جالب اینجاست که با روح موسیقی ballad. در جای دیگر شکلگیری فیلتر و انیمیشن لهجه Buress' در حال حاضر اغراق آمیز کمدی فیزیکی به کارتونی سطوح. هر چند این عوارض گاهی منحرف کردن اذهان از Buress' punchlines یا شکست را به در غیر این صورت بدون زرق و برق شوخی زمین آنها بیشتر از کار به ویژه به نفع.

درست از جلوه های ویژه, با این حال, آن است عنوانی که اشغال تمام حالت دوم نیمی از آن در زمان اجرا. Buress روایت های زیادی از این شب حوادث, اما همچنین شامل کلیپ از بدن دوربین فیلم اخبار محلی پوشش شبکه و دادگاه رونوشت. او deadpan با شخصیت تفسیر این عناصر است که جهانی خنده دار. تضاد بین تقریبا باور نکردنی stoicness از افسر و اخبار خبرنگاران و Buress' امیز نگرش باعث می شود این حادثه احساس فقط به عنوان مضحک به عنوان Buress' دیگر کاملا خیالی روال. Buress همچنین آثار متعدد در تماس مجدد به زودتر جوک, ایجاد یک حس است که حتی کمتر ستارگان زودتر جوک بود همه ضروری به گفتن این داستان.

اما در حالی که Buress' تحویل از داستان است که در میان بهترین کار خود را صرفا کمدی سطح آن سخت است نه به خودنمایی میکند متوجه موضعی کاستی. هر چند ویژه ثبت شد قبل از ملی تظاهرات فوران اطراف جورج فلوید مرگ و زندگی مهم جنبش روال به ناچار وجود دارد در این زمینه. و در حالی که مستقیم تفسیر سیاسی هرگز Buress' ترجیح حالت کمدی داستان قطعا ایجاد پیش بینی برخی از مرتب کردن بر اساس بیشتر بیانیه ای در سوء استفاده از اختیارات پلیس که هرگز کاملا می رسد.

به عنوان یک نتیجه, آن را احساس به عنوان اگر Buress فریم داستان به عنوان یک نوع از جدا, عجایب حادثه به جای بخشی از ملی روشن مشکل است. این امر می تواند بیشتر بخشایش در یک حالت خاص بود که خیلی بیشتر مرسوم عاقلانه با آن تولید شده است. اما پس از لیبرال استفاده از ویرایش و چند رسانه ای است تا ریشه دوانده با ویژه بصری سبک قطعا وجود دارد چیزی است که می تواند انجام شده است به اذعان بیشتر زمینه سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است که سهولت این تنش است.

با وجود این کاستی ها اما "میامی شب" ویژه است با علائم بیشتری برای آن از برابر آن. Buress' عجیب و غریب خود آگاه مشاهدهای سبک است که بسیار خنده دار در حالی که به ویژه استفاده از جلوه های بصری و ویرایش جذاب و مبتکر علاوه بر. اگر هیچ چیز دیگری "میامی شب" نشان می دهد که یک فوتی و فوری کمدی و هنری جهت تعریف شده به صورت گذشته نگر و خم در Buress امضای امیز شخصیت است که مطمئن شوید که برای نگه داشتن مخاطبان درگیر از آغاز تا پایان.

تماس با زیتون گرایمز در [email protected]. صدای جیر جیر آنها را در @ogrimes5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن