هانوفر-بر اساس Utz ادغام با ذغال سنگ نهر منابع در $1.56 B مقابله

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 9, 2020Utz تنقلات بزرگترین کشور متعلق به بخش خصوصی شرکت

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

Utz تنقلات بزرگترین کشور متعلق به بخش خصوصی شرکت میان وعده رهبری به بورس نیویورک.

در روز سه شنبه, ژوئن 9, هانوفر-شرکت بر اساس دلار اعلام 1.56 میلیارد ادغام با دلاور-بر اساس ذغال سنگ نهر منابع.

"ما به عنوان رویکرد ما 100 سال, سالگرد, ما هیجان زده را به این گام مهم رو به جلو به موقعیت Utz برای آن قرن بعد از رشد" Utz مدیر عامل دیلن Lissette در بیانیه ای گفت.

ادغام شده است و در بحث از آنجا که ممکن است. معامله را به طور رسمی در پایان سه ماهه سوم. برنج و Lissette خانواده را حفظ کنید بیش از 90 درصد از سهام موجود سهام و به نمایندگی بیش از 50 درصد از مالکیت در Utz برندها با توجه به انتشار اخبار.

Utz تاسیس شد و در سال 1921 توسط ویلیام و Salie Utz و شناخته شده برای خود را "اصلی" چیپس سیب زمینی و پنیر توپ اسنک مارک. این شرکت به دست آورد اسنایدر برلین در سال گذشته به دست آورد انواع محصولات اسنک و شرکت ها از جمله Zapp را Bachman, طلایی, شیشه, سلامتی, TGI Fridays, اسنک تخته سنگ دره عمیق و باریک و TORTIYAHS.

Utz تنقلات سهام خواهد بود و داد و ستد در بازار بورس تحت "UTZ" نماد.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن