افسر بهداشت: 'بیمار و اقامت دوره ها'

سانتا باربارا مقامات خواست ساکنان به پوزخند و تحمل ماندن در خانه سفارش دهید در حالی که دیگر دولت به عنوان به

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا مقامات خواست ساکنان به پوزخند و تحمل ماندن در خانه سفارش دهید در حالی که دیگر دولت به عنوان به روز رسانی و تصحیح معیارهای خود برای اجازه دادن به فرد شهرستان برای بازگشایی اقتصاد خود را. "ما شما را تشویق به بیمار و اقامت دوره ها گفت: بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg.

استاد راهنما گرگ هارت تصریح کرد: بسیاری از آنچه مورد بحث قرار گرفت و طی روز سه شنبه هیئت ناظران جلسه که عمدتا فرماندار Newsom فعلی مجموعه ای از مشخصات نیاز حوزه های قضایی محلی به گزارش صفر COVID-19 کشته و بیش از 45 موارد مثبت در یک دوره 14 روزه ― مانع سانتا باربارا شهرستان از تسهیلات در هر زمان به زودی. هیئت مدیره با ارسال نامه ای به Newsom را درخواست او برای تغییر معیارهای طوری که استان ها می تواند بازگشایی اگر آنها گزارش کمتر از 10 درصد رای مثبت در آزمون و کمتر از 2 درصد مرگ و مير.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این هیئت همچنین خواسته که لامپوک زندان شیوع جایی که زندانیان در حال آزمایش بالای 70 درصد رای مثبت جدا از بقیه سانتا باربارا در جامعه داده است. "سانتا باربارا کانتی را نمی توان مسئول شیوع کروناویروس در میان افراد زندانی از آنجا که ما هیچ اختیاری در زندان, عملیات," هارت گفت.

هارت بر ناامیدی سانتا باربارا رهبران احساس در هفته گذشته بعد از شنیدن Newsom معیار که سختگیرانه تر از آنچه که او می خواهم در ابتدا پیشنهاد و توان فردی در حوزه های قضایی کمتر در اختیار کی و چگونه به بازگشایی کسب و کار خود را. در ضمن این شهرستان و شهرهای آن باید تشکیل یک گروه برنامه ریزی از مقامات منتخب خود کارکنان و شرکای کسب و کار به رول از بازگشایی روند به سرعت و کارآمد که ممکن است هنگامی که آنها دریافت چراغ سبز هارت گفت.

Newsom گفت: او ممکن است یکی دیگر از اعلام به عنوان به زودی به عنوان هفته آینده هارت اشاره کرد. اما در عین حال او گفت: "این بیشتر تا به روز اطلاعات است که ما داریم. لطفا تعجب نکنید اگر اطلاعات تغییرات به این دلیل که تنها چیزی که ما می توانیم در این زمان فوق العاده ای است که عدم قطعیت است."

Ansorg صعودی به نظر می رسید که معیارهای ممکن است در واقع تغییر به عنوان رهبران سانتا باربارا و بسیاری دیگر California counties درخواست کرده اند. "فقط زودتر این بعد از ظهر من تا به حال بسیار سازنده و گفتگو با مقامات بهداشتی دولت در مورد ظاهر مورد نیاز برای سخت بودن مجاز به بازگشایی در یک سرعت سریع تر," او گفت:. "دولت من اطمینان که این شرایط بودند در نظر گرفته شده هرگز به طور دائم اندازه گیری و برنامه ریزی است که برای این تنظیم کنید به عنوان به زودی به عنوان با خیال راحت ممکن است."

Ansorg بود خوشحال به گزارش که بستری شدن در بیمارستان و ICU نیاز در سانتا باربارا ثابت باقی می ماند و این منطقه مراکز بهداشت و درمان هستند و کمتر از ظرفیت خود را. نرم باز کردن کسب و کار خاص آخرین جمعه است که از نزدیک نظارت برای هر سنبله در عفونت های جدید اما تا کنون او گفت: "ما را دیده اند و نه هیچ نشانه ای است که ما باید نگران افزایش موارد است."

عمومی وزارت بهداشت در مشورت با کارشناسان بیماری های عفونی نیز در روند تهیه پیش نویس یک "بتن مجموعه ای از دستورالعمل" برای کسب و کار با خیال راحت به بازگشایی شده است. "ما بسیار خوشحال است که این گزارش منتشر خواهد شد بسیار به زودی" Ansorg گفت.

سانتا باربارا شهرستان اعلام کرد شش جدید COVID-19 موارد شنبه. هیچ یک از آنها در لامپوک ،


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب