در اینجا چگونه منطقه 3 حذفی نگاه متفاوت در سال 2020 -- اگر آنها در تمام بازی

مت آليبونيورک ديلي رکورد منتشر شده 6:11 PM EDT اوت 24, 2020خيلي سخته که الان به ورزش دبيرستان پنسيلوانيا فکر ک

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

خيلي سخته که الان به ورزش دبيرستان پنسيلوانيا فکر کنيم

هنوز عدم قطعیت زیادی در مورد اینکه آیا فصل برگزار خواهد شد یا نه، کمتر از یک هفته از «توصیه قوی» دولت تام ولف حذف شد که تا ژانویه ۲۰۲۱ هیچ ورزش اسکولاستیک انجام نمی شود، باقی مانده است.

اما اگر تیم های محلی در پاییز امسال یک فصل بازی کنند، جام حذفی متفاوت به نظر خواهد رسید.

منطقه 3 تصویب ساختار حذفی تغییر برای فصل پاییز 2020 در طول جلسه زوم مجازی اوت, 10, با تیم های کمتر مقدماتی در اکثر ورزش.

يادداشت های رسمی حذفی که شامل جدول زمانی، سایت ها و پرانتز خواهد بود، روز دوشنبه جاری تصويب شد.

دلایل متراکم کردن جام حذفی هم لجستیکی و هم مالی است. PIAA می خواهم ورزش پاییز به پیچیدن توسط روز شکرگزاری و تعدادی از لیگ ها در حال حاضر به عقب رانده تاریخ شروع خود را برای بازی ها تا اواسط تا اواخر سپتامبر. و با هیچ تماشاگر در حال حاضر مجاز در رویدادهای ورزشی دبیرستان، منطقه 3 می تواند پول جدی از دست بدهند اگر مقدار عادی از بازی های حذفی بدون درآمد بلیط انجام می شود.

بیشتر: گرگ به شدت توصیه می کند هیچ ورزش دبیرستانی تا ژانویه، PIAA منتظر پاسخ

بیشتر: PIAA تاخیر سقوط ورزش حداقل دو هفته دیگر ، امیدوار است برای متقاعد کردن گرگ

مدیر اجرایی منطقه 3 و مدیر ورزشی ELCO داگ بوهانون گفت که این منطقه می تواند هزینه های 500،000 تا 600،000 دلار برای سال مدرسه در صورتی که رویدادهای قهرمانی با یک برنامه عادی و بدون طرفداران بازی داشته باشد. هزینه مسابقات پاییز منطقه ۳ در آن وضعیت حدود ۲۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد بود.

و این امر می تواند با هزینه های محدود از نظر داوران، یک مدیر بازی و یک مربی ورزشی باشد.

بوهانون می گوید: «من کارشناسی ارشد امور مالی ندارم، اما به اندازه کافی باهوش هستم که بدانم اگر این کار را بکنیم، چیز خوبی برای منطقه ۳ نخواهد بود.» "چون ما یک قایق بار پول از دست می دهیم و احتمالا ً زیر می رفتیم.

"بنابراین ما باید کمی به این فکر کنیم که چگونه می توانیم از نظر اقتصادی به جلو برویم و کاری را که برای مدارس بهتر است انجام دهیم."

PIAA هفته گذشته رای به تاخیر انداختن شروع ورزش پاییز تا دو هفته تا اوت 24، و تلاش برای کار با دولت ولف در مورد تغییر توصیه خود را از به تاخیر انداختن دو و میدانی تا سال 2021.

قالب کاهش یافته

فرمت حذفی تأیید شده برای سال ۲۰۲۰ به تنها ۲۰ تیم از ۹۲ تیم فوتبال اجازه می داد تا به مرحله حذفی راه پیدا کنند. این ناحیه در دو فصل گذشته ۴۴ تیم فوتبال را واجد شرایط کرد.

در اینجا شکست برای فوتبال : کلاس 6A از هشت تیم حذفی به چهار خواهد رفت؛ کلاس 5A از 14 به چهار خواهد رفت؛ کلاس 4A از 10 به چهار خواهد رفت؛ 3A از شش به چهار خواهد رفت; کلاس 2A از چهار به دو خواهد رفت؛ کلاس 1A در دو تیم باقی خواهد ماند.

کلاس 1A و 2A خواهد شد بازی های قهرمانی خود را در آخر هفته اکتبر 30 ، کلاس 3A و 6A خواهد شد خود را آخر هفته از نوامبر 6 بازی ، و کلاس 4A و 5A خواهد شد خود را در آخر هفته از نوامبر 13 بازی.

دانه بالاتر میزبان بازی ها و پرداخت هزینه برای کارگران بازی در هر ورزش.

تاریخ قطع برای منطقه 3 رتبه بندی قدرت خواهد شد اکتبر 26 -- هفته قبل از پایان فصل در حال حاضر برنامه ریزی شده به طور منظم ، به این معنی تیم ها یک بازی است که به سمت حذفی حساب نمی کند. تیم های کلاس ۶آ که واجد شرایط بازی های حذفی هستند در نیمه نهایی آن آخر هفته بازی خواهند کرد و مسابقه نهایی فصل عادی خود را فراموش خواهند کرد.

بنابراین نه تنها وجود خواهد داشت تیم های بسیار کمتر ساخت حذفی، وجود خواهد داشت اندازه نمونه بسیار کوچکتر برای تعیین مقدماتی. کنفرانس مید پن فوتبال را در ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد کرد، به این معنی که آن مدارس تنها پنج بازی قبل از مهلت حذفی انجام خواهند داد. تیم های یورک-آدامز و لنکستر-لبنان قصد دارند از ۱۸ سپتامبر شروع کنند و قبل از آن شش بازی دریافت خواهند کرد.

برخی از تیم ها همچنین برنامه های مدارس دیگر را کاهش خواهند داد که از تعلیق ورزش های پاییزی به خود انصراف می دهند. میلتون هرشی، ریدینگ و هریسبورگ هم اکنون تصمیم گرفته اند ورزش های پاییزی را به حالت تعلیق درآیند.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن