دبیرستان سال سختی منجر به فارغ التحصیلی در طول COVID

سالمندان در مدارس در همه جا هستند و وضعیتی وخیم از پایان ناگهانی خود را در ترم آخر به عنوان COVID-19 غرفه در ر

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

سالمندان در مدارس در همه جا هستند و وضعیتی وخیم از پایان ناگهانی خود را در ترم آخر به عنوان COVID-19 غرفه در راه سنتی فارغ التحصیلی و جشن. برای بسیاری از این بیماری همه گیر یاد می شود به عنوان رویداد تعریف از دبیرستان خود را تجربه. برای کلاس 2020 در کارپینتریا دبیرستان, اما, سالمندان در حال حاضر با تجربه فاجعه است.

آنها رشته زمانی که توماس آتش سوخته 281,893 هکتار زمین در سانتا باربارا و ونتورا شهرستان در ماه دسامبر 2017. آتش و مرگبار رانش زمین که به دنبال آواره اعضای بدن دانش آموز و استادان و همچنین به عنوان دانشگاه خود را.

دوگانه حوادث و تروما

"آتش بود به معنای واقعی کلمه سوزش پشت دبیرستان" گفت: مندی de Witte زیست شناسی و علوم زیست محیطی ، "من به یاد داشته باشید, من و همسرم رانندگی به مدرسه چون من می ترسم مدرسه بود که برای رایت کردن.... و پس از آن بود ناگهانی و من فکر می کنم بسیاری از ما تا به حال هرگز تجربه مدرسه بسته بود که قبل از [نتيجه] آن را سخت تر برای قرار دادن مغز ما در اطراف چه در مورد دانش آموزان است. زمان عجیب و غریب بود بیش از حد به دلیل آن بود که درست قبل از فینال."

دو فاجعه ناشی از کارپینتریا Unified School District برای پایان دادن به ترم پاییز اولیه با توجه به آتش و شروع ترم بهار اواخر به علت رانش زمین.

Alitza گونزالس به یاد می آورد که چگونه آن را احساس به بازگشت به مدرسه: "من بسیار سپاسگزار است که معلمان بسیار حمایت" 18 ساله گفت. اما اضطراب درنگ در ذهن همه را حتی پس از مدرسه شروع دوباره.

"وجود دارد [a] طولانی استرس پس از سانحه که باعث می شود آن را واقعا سخت به فقط آرامش و تمرکز در مدرسه. توماس آتش سوزی و رانش زمین به خصوص بسیار دلخراش [و] در آن زمان ما ماه برای بهبود یافتن از آن است. و من فکر نمی کنم ما به طور کامل بهبود زیرا در این سال هر زمان وجود دارد و باران و همه ما احساس اضطراب گفت:" ارمیا Sobenes یک معلم انگلیسی در CHS تا 24 سال است. "من فکر می کنم ما همه] فقط در لبه و احساس واقعا آسیب پذیر و نا امنی در زندگی شخصی ما است."

عکس: اودسا لک لکدانشجویان در زمان کلاس های آنلاین با توجه به COVID نگرانی و کارپینتریا بالا قرار گرفتند تمیز کردن و تعمیرات.

"من می شنوم کودکان و نوجوانان ذکر [آتش] در کلاس; آنها می گویند این نوع از در گذشت, مانند, 'اولین سیل [یا] اولین آتش سوزی و در حال حاضر این کار ؟ 'پس از آن هنوز هم در ذهن خود را در برخی از سطح" Sobenes گفت.

برای ایان رید 18 مدرسه وقفه از توماس آتش محدودتر در مقایسه با کسانی که ناشی از امروز مرگبار بیماری همه گیر. "آنها به نوعی دست در دست, اما من فکر می کنم coronavirus است سنگین تر" نی گفت.

مدیران بودند به طرز مرموزی تهیه شده توسط آتش به بهار اقدام به زمانی که COVID رسید. "در راه آتش نوع آمادگی ما را به فاجعه-آماده" de Witte گفت. "این زمان در اطراف, من از نوع دیدم نوشتن بر روی دیوار با چقدر بد آن در نیویورک است."

آموزش آنلاین تنها

در اواسط ماه مارس مدرسه به طور کامل دگرگون و به آموزش آنلاین در عرض یک هفته. CUSD به دنبال فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom را در سطح ایالت دستورالعمل نشان می دهد که پایان ترم نمرات نباید منفی نهفته پس از اواسط ماه مارس تعطیلی مدارس. در CHS دانش آموزان کار به منظور بالا بردن نمرات خود را تنها آنهایی که به دیدن یک درجه تغییر در پایان سال است.

De Witte گفت که مجازی حضور و غیاب در علوم محیط زیست و افتخارات و AP زیست شناسی کلاس باقی مانده است و در حدود 80-90 درصد است. "ما واقعا در تلاش برای ماندن در بالای دانش آموزان به طوری که هیچ کس می افتد از طریق ترک," او گفت:. یکی از این مدرسه بزرگترین پیروزی در سوئیچ به آموزش آنلاین شد تلاش خود را برای راه اندازی هر دانش آموز با یک لپ تاپ Chromebook و در خانه به اینترنت. CUSD کار با Cox Communications, به اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان که واجد شرایط برای ناهار در مدرسه نیز می تواند تنظیم شود تا با اینترنت رایگان از طریق پایان سال تحصیلی و در تابستان از جمله خانواده هایی که اصلا اینترنت کار در خانه.

حتی پس از, دانش آموزان مبارزه با انگیزه و تمرکز و هزاران چالش های دیگر است که با تلاش برای یادگیری در خانه و در میان یک بحران جهانی است.

"بسیاری از آنها مشکلات بزرگتر: آنها در حال تلاش برای کمک به خانواده خود را با کسب و کار خود و یا آنها در حال انجام مراقبت از کودکان در خانه در حالی که پدر و مادر خود هنوز در تلاش برای کار" Sobenes گفت. "من تا به حال بسیاری از بچه ها به من بگویید که آنها در حال تلاش برای به دست آوردن کمی خود را برادران و خواهران برای شرکت در زوم کلاس و انجام مشق شب خود را."

Sobenes دیده است حضور رها از 85 درصد به 20 درصد در 12th درجه تفسیری خواندن و نوشتن در کلاس.

با توجه به نی "برخی از مردم واقعا انجام هر کار; برخی از مردم انجام داده اند مقدار زیادی از کار و بالا بردن نمرات خود را." در سراسر هیئت مدیره, دانش آموزان گفت: انگیزه خود را در زمان ضربه زمانی که کلاس رفت مجازی.

"منظورم این است که آنها سعی می کنید" گونزالس گفت: از همسالان خود. "اما من می دانم که آنها نه به عنوان انگیزه به عنوان آنها می شده اند اگر ما در مدرسه بودند."

عواقب ناشی از این بیماری همه گیر رفتن عمیق تر از چالش های آموزش آنلاین ، سنتی پایان سال جشن مانند prom ارشد و فارغ التحصیلی لغو شده است و بسیاری از دانش آموزان مجبور به تغییر پس از فارغ التحصیلی قصد دارد که آنها را به صرف سال نسبت به کار.

"[COVID-19] نوع تحت فشار قرار دادند من برای ارتکاب به رفتن به کالج شهر به جای رفتن به چهار سال [دانشگاه] به عنوان من همیشه می خواهم انتظار از خودم" گونزالس گفت. "پدر و مادر من در حال حاضر واقعا در موقعیت های مالی به ارسال من به چهار سال ، که کمی در این مورد قبل از این کل شیوع اتفاق افتاده است اما [COVID-19] نوع تحت فشار قرار دادند که ایده های بیشتر رو به جلو است."

کالج آرمان از خط خارج

Alejandra کجا, 17, چهره یک وضعیت مشابه است. کجا که نقل مکان کرد از مکزیک به کارپینتریا با خانواده او در سن 6 نیز توان حضور در کالج شهر با وجود بستری برای چهار سال دانشگاه. "من همیشه شناخته شده زندگی آسان نیست, و وقایع اخیر [را] نشان داده شده است که آن را واقعا آسان نیست. اما من می دانم که اگر جامعه من و من می توانم از طریق یک مخرب آتش سوزی و رانش زمین ما می توانیم و ما را بهبود یافتن از این بیماری همه گیر. ما فقط باید به ماندن مثبت," او گفت:.

نی در حال تحصیل در دانشگاه Biola در پاییز, اما او گفت: او همچنین با توجه به کالج شهر به عنوان یک گزینه اگر سقوط کلاس دریافت نقل آنلاین.

برای تمام دانش آموزان و امید مثبت و قدرت کارپینتریا جامعه پشت سر آنها است تفاوت آنها به عنوان فشار از طریق این نامشخص زمان.

"من فقط تلاش شده است به نگاه به جلو برای پیشبرد آموزش و پرورش است. من واقعا به دنبال به کلاس های من در [شهر کالج] و تلاش برای پیدا کردن منابع" گونزالس گفت. به عنوان نسل اول دبیرستان فارغ التحصیل حضور CHS فارغ التحصیلی به معنای بیشتر به Gonzalez خانواده از بسیاری از, اما, او می گوید: او شما را از دست رفته نقطه عطف قرار دادن و حتی بیشتر تاکید بر فارغ التحصیلی از دانشگاه. "این خواهد بود که ویژه فارغ التحصیلی برای من," او توضیح داد. "این نوع بود کمی از دبیرستان فارغ التحصیلی اما من نیز فارغ التحصیلی از دانشگاه."

"من فکر می کنم تکیه به کمک دوستان و معلمان است که واقعا کلیدی" نی گفت. "من بخشی از FCA [یاران مسیحی ورزشکاران]. ما سعی کرده ایم به زوم جلسات هفته ای یک بار یا هر دو هفته یکبار فقط به نوع اقامت در تماس است."

به دنبال به جلو به آینده دانش آموزان باید هر یک از دیگر مدرسه خود را و جامعه خود را به سقوط.

"من صرف تمام زندگی من در حال رشد با هر کس در اینجا و فقط به عشق این شهر گفت:" گونزالس. او را به مدرسه رفته در CUSD سیستم پس از مهد کودک چیزی در تمام غیر معمول برای کودکان و نوجوانان در کارپینتریا را محکم گره جامعه است. سالمندان نه تنها به یکدیگر متصل می شوند اما به مدارس آنها به نام خانه در طول بیشتر سال های شکل گیری.

"از آنجا که از طریق آنها رفته این هم به خصوص با آتش, من فکر می کنم که آنها را به ارمغان آورد و حتی نزدیک به مدرسه چون ما به نوعی مانند یک شبکه ایمنی.... برخی از دانش آموزان خانه های سوزانده و یا آنها آواره شدند به طوری که آنها در نهایت به بازگشت به مدرسه آن را احساس مانند یک بیت" de Witte گفت. "آنها بسیار متصل به مدرسه."

کجا گفت که او می خواهم وارد دبیرستان تصور آن را می خواهم می خواهم دبیرستان موزیکال: "پسر من اشتباه بود. اما صرف نظر از چالش های جامعه و جوامع اطراف من رو ما هنوز رو به بالا کشیده و از طریق" او گفت:. "این زندگی است; همه چیز اتفاق می افتد به یک دلیل. و در زندگی من این دلایل را به من آموخت که نمی دهد تا یاد بگیرند که از این درس برخورد می کنم و درک می کنم که این تنها راه آن است و برای انطباق با آنچه که من مواجه و روبرو خواهد شد و همه چیز خوب خواهد بود."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن