"این یک افتخار برای انتخاب': Q&A با York County رئیس جمهور قاضی منتخب ماریا Musti طبخ

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 11:14 AM EDT Jun 11, 2020با اتفاق آرا حمایت از همکاران مشترک درخواست

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

با اتفاق آرا حمایت از همکاران مشترک درخواست قاضی ماریا Musti کوک قرار است به عنوان رئیس جمهور قاضی در سال 2021 تبدیل شدن به نگه داشتن آن موقعیت در شهرستان نیویورک.

در سال 2005 کوک برای اولین بار انتخاب به نیویورک شهرستان دادگاه از موضع مشترک پس از کار به عنوان یک کارمند قانون به قاضی John T. Miller و همچنین بیش از 19 سال فعالیت حرفه ای در عمل خصوصی است. او اولین زن به عنوان رئیس جمهور از نیویورک شهرستان کانون در سال 1995.

طبخ فارغ التحصیل از کالج نیویورک در رشته بازاریابی در سال 1981 به دست آورده و او را به juris دکتر در دیکینسون دانشکده حقوق در سال 1984. او نشسته در نیویورک کالج هیئت امنا و عضو باشگاه روتاری نیویورک و زنان را به دایره است.

نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه اخبار, خواسته کوک در مورد انتخابات و قصد دارد به عنوان رئیس جمهور قاضی. زیر Q&A ویرایش شده برای طول و وضوح:

جزئیات: نیویورک شهرستان مقامات را سوگند در جریان برگزاری مراسم تحلیف

چه معنی آن را به شما را به انتخاب نیویورک شهرستان, رییس جمهور آینده قضاوت کرد و برای اولین بار به نگه دارید که موقعیت ؟ >>

"اول از همه, آن را یک افتخار برای انتخاب شدن توسط همسالان من که معنی آنها را درک آنچه که من انجام داده ام پس از من بر روی نیمکت," او گفت:.

کوک گفت که او را بر روی نیمکت برای 14 1/2 سال و معتقد است او دارای یک پس زمینه خوب برای موقعیت چرا که او تحت نظارت قانون و حقوق خانواده بخش است. او گفت: او می داند که این نوع از مسائل است که یک رئیس جمهور قاضی نیاز به آدرس است که می آیند تا در پشت صحنه.

"تا آنجا که به عنوان اولین زن بدیهی است که برای من مهم است شما می دانید؟" کوک گفت. "ما در سالگرد 100 از حق رای و تلاش برای نگه داشتن خرد تمام کسانی که سقف شیشه ای است که ما می توانیم."

"اما بیش از آن که من فقط با فروتنی و من افتخار دارم که از هر کس به من رای دادند," او اضافه شده است.

آنچه شما می خواهم به تغییر و یا پیاده سازی به عنوان رئیس جمهور قاضی ؟ >>

"در زمانی که من تصمیم به انجام این کار, من قطعا تا به حال هیچ سند چشم انداز در حال تغییر جهان توسط پله به موقعیت. اما جهان تغییر برای همه ما" کوک گفت. "بنابراین در حال حاضر ما باید برای مقابله با پیامدهای COVID-19 و آن را قطعا به طور چشمگیری تغییر دادگاه ما عملیات بیش از سه ماه گذشته و ادامه خواهد داد به تغییر ما دادگاه عملیات به آینده است."

نیمکت کشتی است با نحوه صحیح انجام منصفه. در ماه سپتامبر او گفت: محاکمه آغاز خواهد شد برگزار می شود بیشتر در هر هفته در مقابل دو قضات است. که به جای دو تا سه هفته را کنار بگذارند هر ماه.

دادگاه او گفت: نمی توانیم از 150 به 250 نفر گزارش برای هیئت منصفه انجام وظیفه در یک صبح روز دوشنبه. کوک گفته می شد و جایی برای قرار دادن آنها را در حالی که حفظ مناسب اجتماعی فاصله.

او گفت که او می خواهم برای بهتر آماده شدن برای یک وضعیت مانند COVID-19 pandemic, اگر و هنگامی که آن را دوباره اتفاق می افتد و ساده کردن برخی از فرآیندهای آن را آسان تر برای مردم را به عنوان بخشی از سیستم قضایی.

اتمام: Matthew D. Menges اعلام پیروزی در نیویورک شهرستان قاضی نژاد

چگونه می توانم به شما coronavirus مؤثر در دادگاه عملیات در کوتاه مدت و دراز مدت ؟ >>

قضات او گفت: به تازگی با استفاده از ویدئو کنفرانس بیشتر به انجام جلسات. کوک گفت که او فکر می کند که باید همچنان برای انواع مختلفی از رسیدگی — به عنوان طولانی به عنوان پنسیلوانیا دیوان عالی کشور آن را اجازه می دهد.

"آن را حس می کند," او گفت:. "آن را موجب صرفه جویی در زمان و پول را به افرادی که از خارج از شهر باید در فرد ظاهر می شود."

"در حال حاضر وجود دارد برخی از زمان که ممکن است ضروری به یک مورد که مهم است" کوک گفت. "اما وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما انجام می دهیم — pretrial همایش جزئی وثیقه یا تغییرات جزئی در ظاهر — که می تواند انجام شود توسط ویدئو."

چه چیزی شما را به عنوان برخی از بزرگترین چالش های پیش روی دادگاه های محلی علاوه بر COVID-19? >>

"من فکر می کنم ما بزرگترین مسائل احتمالا مطمئن شوید که هر کس احساس می کند که آنها تا به حال کامل و عادلانه فرصت را به شنیده می شود که آیا دادگاه خانواده دادگاه مدنی یا کیفری دادگاه" کوک گفت. "من فکر می کنم وجود دارد گاهی اوقات از درک وجود دارد که مردم نمی دسترسی به دادگاه ها. و من فکر نمی کنم که لازم است درست است."

"من فکر می کنم بیشتر در مورد آموزش به آنها در مورد نحوه دسترسی به دادگاه و به می دانم که آنها حق دارند به اینجا و شنیده می شود," او اضافه شده است.

همچنین علاقه: نیویورک شهرستان قضایی مرکز به عموم مردم بازگشایی پس از coronavirus خاموش

افکار خود را در چه محلی قضائیه افزایش می دهد دسترسی به دادگاه ؟ >>

کوک گفت که او دیده شرایطی که در آن افرادی که به نمایندگی از خود را درک نمی کنند سیستم و اهمیت حداقل صحبت با یک وکیل.

"آنها سعی کنید به مانور سیستم خود به خود و گاهی موارد خود را از دست داده در این سو و ان" او گفت:. "گاهی اوقات آنها نامیده می شود در زمانی که آنها آماده نیست."

او گفت: این مهم است برای ادامه به بهبود دادگاه Self-Help Center و آموزش های عمومی در مورد مزایای داشتن یک وکیل و همچنین به عنوان منابع که در دسترس هستند.

برای مثال او گفت: نیویورک شهرستان, درگیری مشاور دفتر در خدمت مردم که نمی توانیم یک وکیل اما آنها York County عمومی دفتر مدافع نمی تواند نمایندگی کند. وجود وکلا و حقوقدانان را در موارد pro bono و یا برای کاهش هزینه ها.

چه بزرگترین تصور غلط که عموم در مورد چگونه دادگاه محل کار و یا در محلی قضائیه ؟ >>

اول کوک گفت که او معتقد است که باشگاه فکر می کند که در آن موارد را بیش از حد طولانی برای حل و فصل. که در مجموع تصور غلط است. اما او گفت: موارد می تواند گاهی اوقات دیگر به این دلیل که مردم آماده هستند یا نیست حفظ مشاور.

دوم آشپز گفت: مردم گاهی اوقات باید یک تصور غلط در مورد کیفیت دادگاه ارائه شده توسط وکلای مانند عمومی مدافعان.

"و من فکر می کنم که یک مسئله واقعی است چرا که کاملا رک و پوست کنده آن مردمی هستند که در ترانشه هر روز در دادگاه, در بیشتر قسمت — چند مورد استثنا که تخصص کار" کوک گفت. "اما آنها از تجربه و دانش است که هر کس همیشه قدردانی چرا که آنها آزاد هستید."

سوم کوک گفت که او فکر می کند وجود دارد عدم درک در مورد آنچه قضات را به صورت روزانه و همچنین حجم مورد آمده است که از طریق دادگاه های محلی.

"من فکر می کنم این یک تصور غلط است که ما فقط یا در دادگاه یک دوره کوتاه از زمان در هر روز و پس از آن ما واقعا انجام هر چیز دیگری," او گفت:. "من فکر نمی کنم آنها واقعا درک درستی از آنچه در آن طول می کشد تا سیستم اجرا شود. و چگونه بسیاری از بازیکنان در این ساختمان یک قطعه که از منشی به prothonotary دفتر به ثبت نام از اراده و غیره. همه رو یک تکه از آن را."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب