چگونه به repurpose خاطرات سفر خود را: Collaging و مسلمان

بنابراین تابستان خود را در برنامه سفر لغو هستند. به عنوان بسیاری از بد شانسی است که این زمان محدود سفر فرصت من

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

بنابراین تابستان خود را در برنامه سفر لغو هستند. به عنوان بسیاری از بد شانسی است که این زمان محدود سفر فرصت مناسبی برای استفاده از خاطرات خود را از ماجراهای قبلی. اگر شما در سفر به تازگی و فرستادن اسکرپ کاغذ قدیمی رسید, بلیط اینترنتی و بیشتر با استفاده از این خاطرات برای ایجاد یک دفترچه یادداشت و یا کولاژ است یک راه عالی برای نگه داشتن یک رکورد از ماجراهای خود. این مراحل را دنبال کنید برای استفاده از خاطرات خود را در حالی که شما گیر در اطراف خانه.

جمع آوری تمام خود رسید, بلیط اینترنتی و کارت پستال

اولین گام این است که به صرفه جویی تا تمام کسانی که تکه که شما گیر کرده در جیب خود را در طول ماجراجویی تاریخ و زمان آخرین. حتی اگر شما نمی عمدا صرفه جویی در همه چیز از جمله رسید بیت دستمال و بلیط قطار, شما ممکن است پیدا کردن شما هنوز هم برخی از بیت ها و قطعه به یاد شما را از سفر خود را. اگر شما خرید یک سوغات شاید شما را دریافت و یا بسته بندی آن در آمد و یا اگر شما بازدید از یک موزه, شما ممکن است پیدا کردن که شما را نگه داشته روی کاغذ نقشه شما داده شد در درب. جمع آوری تمام خود را مربوط به سفر خاطرات کاغذ و آماده برای قرار دادن همه آنها را با هم.

چاپ عکس و گرافیک

به طور کلی نیست که امروزه معمول برای چاپ عکس مگر اینکه آنها حرفه ای گرفته شده است اما چاپ عکس از سفر خود را می تواند یک راه عالی برای اضافه کردن خاطرات خود را به سفر کولاژ. شاید شما اصلا نقشه از موزه بازدید شما, اما شما باید عکس شما در زمان از نقاشی های مورد علاقه خود. آنها را چاپ و اضافه کردن آنها را در! آنها لازم نیست که به مقصد به زندگی می کنند در گوشی خود را برای همیشه لطفا برای. اگر شما کسی است که طول می کشد یک تن از تصاویر در حالی که سفر سعی کنید چاپ برخی از گرافیک خنک از نشانه های که در آن شما در سفر. برای مثال اگر شما به پاریس رفت و شما می توانید پیدا کردن یک گرافیکی جالب از برج ایفل به جای یک تصویر از آن.

فراموش نکنید که این چیزهای کوچک

برخی از بهترین قطعات از سفر scrapbooks هنگامی که شما در اضافه کردن کمی خاطره و جوک داخل از سفر خود را. اگر شما و سفر خود را رفقا تا به حال یک عبارت است که شما نگه داشته گفت: در طول سفر خود را بنویسید و آن را به کولاژ خود را! شرح تصاویر و می تواند یک راه بسیار خوبی برای انجام این کار نیز هست. یا شاید شما می توانید پیدا کردن برچسب به خارجی آب نبات شما با وسواس در طول سفر خود را — و نه بخشی جدایی ناپذیر از سفر اما یک خاطره شیرین! هنگامی که شما نگاه در سفر خود را, شما قادر خواهید بود به یاد داشته باشید در تمام لحظات کوچک و همچنین نه فقط توریستی فعالیت های است که هر کس دیگری می کند.

خرید برچسب تزئینی, استفاده از نشانگر و دیگر مواد خاص

اگر شما واقعا می خواهید به دفترچه ی شما را نگاه خوب و ریخت و پاش در برخی از برچسب های خنک و لوازم در فروشگاه صنایع دستی. بسیاری از فروشگاه صنایع دستی پوستر که مربوط به سفر اما حتی فقط برخی از sparkly و یا سرگرم کننده به شکل پوستر می توانید موسیقی جاز تا کولاژ خود را. با استفاده از زیبا نشانگر و سرد چاپ روی کاغذ نیز می تواند کمک به دفترچه ی شما را نگاه کامل است. البته اگر شما بر روی بودجه شما می توانید خلاق با دکوراسیون شما در خانه است.

قرار دادن آن همه با هم در یک قاب عکس یا دفترچه

وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای انجام این کار مطمئن شوید که آن را برای شما کار می کند. شاید شما می خواهید برای ایجاد کولاژ است که شما می توانید قاب و صفحه نمایش بر روی دیوار خود را و یا شاید شما می خواهم به جای یک دفترچه یادداشت است که شما می توانید تلنگر از طریق به بطور منظم احساس سفر خود را. یا شاید شما باید برخی از راه های دیگر از سازماندهی در دسترس نباشد! هنگامی که شما کنار هم قرار دادن تمام چیزهایی که شما جمع آوری کرده ایم لذت ببرید با آن. اگر شما کسی که دوست دارد به طور کامل سازماندهی شده شما می توانید بخش کردن مواد خود را در یک راه شسته و رفته و قرعه کشی مرزها برای روز های مختلف مکان ها و فعالیت های. اگر شما ترجیح می دهند بیشتر در جریان آزاد طراحی همپوشانی تمام مواد خود را در یک زیبا و دل انگیز در راه است. فراموش نکنید که برای اضافه کردن یک ترکیب خوب از برچسب نوشتن و چاپ مواد را با کارت پستال و بلیط های اینترنتی خود را به کولاژ و یا دفترچه جریان هست.

تبریک بر شما زیبا و جدید دفترچه یادداشت! در حال حاضر شما قادر خواهید بود برای حفظ و به اشتراک گذاری این خاطرات برای مدت زمان طولانی. و اگر نگه داشتن یک دسته از آلبوم در فضای زندگی خود را چیزی که شما نمی ساخت یک کولاژ و یا کتاب خود را برای سفر رفقا می تواند یک هدیه بزرگ است. مطمئن شوید که برای دریافت خلاق با آنچه شما مستند — اگر شما در میانهی شب سفر در حالی که شما هنوز هم می تواند خلق و خوی سفر هیئت مدیره که در آن شما می خواهید به بازدید و شما حتی می تواند استفاده از یک مجازی تجربه سفر به شما الهام بخش است. مسلمان مبارک!

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن