شهر برکلی به دنبال ساخت سوخت های فسیلی-رایگان سیستم حمل و نقل

شهر برکلی است که با هدف حرکت به سمت صفر تولید گازهای گلخانه ای از حمل و نقل با یک مجموعه جدید از راهکارهای عاد

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

شهر برکلی است که با هدف حرکت به سمت صفر تولید گازهای گلخانه ای از حمل و نقل با یک مجموعه جدید از راهکارهای عادلانه و پایدار زیرساخت های حمل و نقل.

الکتریکی تحرک نقشه راه که به اتفاق آرا تصویب شد در جلسه شورای شهر روز شنبه خواهد ساخت سوخت های فسیلی-رایگان سیستم حمل و نقل با افزایش چگونه اغلب مردم پیاده روی دوچرخه سواری یا استفاده از حمل و نقل عمومی جایگزین سوخت های فسیلی طراحی وسایل نقلیه برقی با گزینه های حمل و نقل. نقشه راه به تشریح 58 اقدامات به کار نسبت به این سیستم خواهد شد که اثر را بیش از پنج تا 10 سال است.

"این است که واقعا مهم نیست فقط ما طرح اقدام آب و هوا, اما همچنین مطمئن شوید که تمام اقشار جامعه ما می تواند دوچرخه سواری و پیاده روی و رفت و آمد در سراسر شهر ما با خیال راحت گفت:" برکلی شهردار جسی Arreguín در این نشست است.

با توجه به Arreguín شهر برکلی به کاهش انتشار کربن 26 درصد از سال 2000 با وجود 18 درصد افزایش در جمعیت شهر است. حمل و نقل تنها بخش است که در آن برکلی تولید گازهای گلخانه ای را افزایش داده اند بین سال 2000 تا سال 2016 با توجه به تحرک الکتریکی نقشه راه گزارش.

حمل و نقل به حساب 59 درصد از برکلی انتشار گازهای گلخانه ای گفت: کتی ون دایک, شهرستان اقدام آب و هوا مدیر برنامه در شورای شهر نشست. او افزود که کاهش آن تولید گازهای گلخانه ای شده است به خصوص دشوار است.

این نقشه راه شامل اهداف برکلی زیرساخت های حمل و نقل که تمرکز بر حصول اطمینان از دسترسی عادلانه به پاک کردن و حمل و نقل و بهبود جایگزین هایی برای رانندگی و کار نسبت خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای از وسایل نقلیه خصوصی.

در سفارش به آدرس ساختاری نابرابری در دسترسی به حمل و نقل جاده نقشه تمرکز بر پیشرفت عادلانه حمل و نقل راه حل. به طور خاص, آن را تشریح استراتژی برای شهر به همکاری با سازمان های جامعه برای اتصال جوامع محروم با تحرک و برنامه های, در علاوه بر این به گسترش دسترسی به تخفیف حمل و نقل عمومی.

"به سادگی با تغییر فن آوری خواهد چشم پوشی از نابرابری در حال حاضر در حال حاضر ما سیستم حمل و نقل" نقشه راه گزارش. "در طول تاریخ, حمل و نقل, سرمایه گذاری و تصمیم گیری را به ناحق بر دوش جوامع کم درآمد و جوامع رنگ با آلودگی هوا و دیگر اثرات منفی در حالی که به طور همزمان شکست برای دیدار با نیازهای حمل و نقل خود را."

علاوه بر این نقشه راه توصیف استراتژی برای گسترش دسترسی به مشترک حمل و نقل مانند اشتراک گذاری خودرو و دوچرخه-به اشتراک گذاری نیز در حالی که اطمینان از آن اشکال حمل و نقل با استفاده از برق پاک.

به منظور کار به سمت صفر تولید گازهای گلخانه ای نقشه راه با هدف گسترش شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی در سراسر شهر در میان استراتژی های دیگر.

برای هر استراتژی برقی تحرک نقشه راه به تشریح مراحل بعدی شرکای این پروژه جدول زمانی و هزینه های. شهرستان را با همکاری سایر ذینفعان برای پیاده سازی این استراتژی بیش از پنج تا 10 سال است.

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن