"من ویران شد': Red زمین بیس بال از دست می دهد در فرصت دفاع از دولت عنوان

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 6:45 PM EDT 21 مه سال 2020این زمان در سال گذشته قرمز زمین بیس بال مدرسه

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

این زمان در سال گذشته قرمز زمین بیس بال مدرسه بالا بود و فشار برای پیروزی در مسابقات قهرمانی کشور.

این یک جادویی 2019 فصل برای میهن پرستان که برنده دوم آن دولت عنوان در مدرسه تاریخ به عنوان آنها را شکست داد لمپتر-عشق 8-3 در بازی نهایی.

بسیاری از این بازیکنان تا به حال موفقیت قبل از آنها به دبیرستان که بخشی از زمین تیم لیگ کوچک که برنده ایالات متحده کمی لیگ جهانی سری بیس بال عنوان در سال 2015.

قرمز از زمین تا به حال انتظارات بالا به عنوان 2020 فصل است. MaxPreps تا به حال پرستان رتبه شماره 31 در پیش فصل صفحه 100.

این پرستان بازگشت بسیاری از آن تیم است که برنده مسابقات قهرمانی کشور. به دنبال دفاع از عنوان آن گروه دریافت خبر که هیچ کس نمی خواست به شنیدن.

این PIAA اعلام کرد لغو بهار ورزشی با توجه به کروناویروس و 2020 فصل بود محو دور.

ارشد پارچ لوقا واگنر (گرجستان متعهد) هیجان زده بود به در این زمینه برای خود نهایی دبیرستان فصل.

"در ماه مارس زمانی که ما scrimmages لغو شد به دلیل ویروس من تا به حال یک احساس است که این فصل به طور بالقوه می تواند دریافت به لغو بیش از حد" واگنر گفت. "وقتی که من در فصل لغو شد, من ویران شد."

این پرستان دعوت شدند به دبیرستان ملی دعوتی کری در کارولینای شمالی در ماه آوریل است. مسابقات سالانه امکانات بالای 16 دبیرستان تیم در کشور است.

بیشتر: Red زمین دبیرستان بیس بال تیم ملی در کانون توجه قبل از سال 2020 فصل حتی شروع می شود

قرمز زمین تنها دبیرستان از پنسیلوانیا نشان داده در این زمینه داشته دوم مدرسه از دولت به بازی در این مسابقات است.

واگنر می دانستم که این تیم تا به حال تعداد زیادی از استعداد و آنها نمی تواند صبر کنید برای به نمایش گذاشتن توانایی های خود را.

"من اعتقاد دارم که در این سال تیم بهتر از سال گذشته است." "من فکر می کنم ما یک بمب ساعتی زمان انتظار به منفجر شدن در مردم است."

یک فصل محو دور

داشتن چیزی از شما گرفته شده است که خارج از کنترل شما است سخت به بلع قرص. برای همکار ارشد Kyle Hannon او می دانست که این تیم شانس خوبی برای برنده شدن بازگشت به عقب عناوین.

"بسیاری از ما در صف شروع شد سالمندان و آن را غم انگیز می دانم که من نمی خواهد این شانس را به بازی با این بچه ها همیشه دوباره," او گفت:.

Hannon (Penn State متعهد) نگاه به جلو به ارشد خود را در فصل زمانی که او به این تیم پیوست به عنوان یک دانشجوی سال اول.

"من نمی توانستم باور من ارشد نجومی آمد خیلی سریع," او گفت:. "آن را به پایان نهایی من دبیرستان فصل خوب داشته باشید."

این پرستان متعدد بازیکنان متعهد به من بخش مدارس و متاسفانه مردم این فرصت را به ببینید که چقدر خوب بودند.

نه تنها وطن پرست باید یک گروه با استعداد از سالمندان, اما آنها نیز تا به حال خوب بازیگران در حمایت از juniors.

بنی مونتگمری (ویرجینیا متعهد) یکی از چشم انداز بالا در کشور است. کامل بازی کرده است او ذکر شده به عنوان شماره 4 چشم انداز در سال 2021 کلاس.

هر چند مونتگمری خواهد شد فرصت را به بازی خود را در فصل ارشد او بود دل که سالمندان نمی تواند بازی خود را در فصل گذشته.

"من فقط می تواند تصور کنید چه از طریق رفت و ارشد را در ذهن زمانی که آنها در بر داشت در خارج وجود دارد نمی تواند یک فصل و من قطعا از دست ندهید بازی با آنها" مونتگمری گفت.

بیشتر: Pa. دبيرستان روشن کردن چراغ های ورزشگاه به افتخار ارشد کلاس های اضطراری کارگران

شیمی که بازیکنان تا به حال چیزی است که آنها هرگز فراموش خواهد شد و واگنر معتقد است که یکی از دلایل آنها تا به حال بسیاری از موفقیت است.

"من شده است از طریق بسیاری با آن بچه ها," او گفت:. "ما واقعا می دانستند که هر یک از دیگر مانند پشت دست ما و ما فقط می دانستم 2020 فصل قرار بود به یکی از بزرگ است."

این پرستان آماده بودند تا ثابت کند که چرا آنها بهترین تیم در کشور و یکی از بهترین تیم ها در کشور است.

"ما هیجان زده بودند که این شانس را به بازی در برابر برخی از بهترین تیم های این کشور در دبیرستان ملی دعوتی," Hannon گفت. "ما از رفتن به اجازه دهید همه بدانند که بیس بال در پنسیلوانیا رقابتی است."

با مونتگومری که یک ارشد سال آینده برنده شدن در مسابقات قهرمانی کشور را به معنای زیادی به او به خاطر آنچه اتفاق افتاده است در این فصل است.

"این واقعا برای من مهم است که ما برنده آن همه در سال آینده از آنجا که این سال ما تا به حال این فرصت را از ما دور است و ما نمی تواند چیزی در مورد آن انجام," او گفت:.

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب