MLB 1 شیوع افزایش سختی سوالات

تماشای بیس بال حرفه ای برای اولین بار در نزدیک به شش ماه بود مثل زندگی در یک فانتزی. با وجود این چیز عجیب و غر

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

تماشای بیس بال حرفه ای برای اولین بار در نزدیک به شش ماه بود مثل زندگی در یک فانتزی. با وجود این چیز عجیب و غریب از طرفداران آن تقریبا احساس عادی زمان را به نشستن و تماشای یک بازی بیس بال است که در واقع شمارش. و با یک آخر هفته کامل تخته سنگ بازی های انجام شده برای اتمام آن احساس MLB منتقل شده بود در گذشته تمام درام آن زمان به فصل آغاز شده است.

اما مانند بسیاری از توهمات آن را بیش از حد خوب درست باشد.

طرفداران بیس بال بیدار شد صبح روز دوشنبه به خبری که نه بیشتر Miami Marlins بازیکنان و اعضای کادر باید آزمایش مثبت برای COVID-19 بالای چهار ورزشکاران تشخیص داده چند روز قبل از. با مجموع 13 میامی وابسته به داشتن پایین آمدن با این بیماری در دو روز آن را روشن است که این است که بیش از یک زن و شوهر از بدشانسی عفونت — Marlins باید تمام عیار شیوع.

ناگهان چیزهایی که من به راحتی نادیده گرفته شود در طول تعطیلات آخر هفته اول فصل شد terrifyingly آشکار است. این ایده که در این فصل نه تنها می تواند تکمیل شود اما در واقع کار را برای هر دو بازیکن و طرفداران شروع به لغزش به دور از واقعیت است.

MLB به سرعت در پاسخ به این تست مثبت توسط تعویق انداختن Marlins' خانه, درب بازکن, در برابر Orioles. فیلیز در مقابل یانکی ها بازی به سرعت به دنبال کت و شلوار بعد از نگرانی های ایمنی ظاهر در مورد فیلیز' ممکن است عفونت و پاکیزگی خود را clubhouses خود را زیر سری آخر هفته مقابل میامی.

در حالی که این تعویق به وضوح صحیح حرکت برای لیگ میامی شیوع آورده جلو بسیاری از سوالات در مورد بقیه فصل.

اول و مهمتر از همه سلامت بازیکنان و اعضای کادر است که در عمده سوال. بخشی از مشکل نهفته است با MLB تصمیم به بازی در یک حباب یک تصمیم دیگر آمریکا ورزش حرفه ای لیگ ساخته شده است. در حالی که ممکن است راحت تر برای بازیکنان و خانواده های لیگ زد خطر از بازیکنان به طور مداوم تست مثبت پس از اردوگاه های آموزشی — یک خطر است که تجلی خود را در این فصل برای اولین بار چهار بازی.

با این خطر آمد مسئولیت اضافه شده در هر دو بازیکنان و لیگ. در حال حاضر یکپارچگی هر تبدیل شده مشکوک پس از تصمیم بحث برانگیز به بازی روز یکشنبه بازی بین Marlins و فیلیز حتی پس از چهار Marlins آزمایش مثبت است. پتانسیل برای بزرگتر شیوع قطعا آشکار, اما نه Marlins و نه لیگ تا به حال هر گونه افکار دوم از قبل. در حال حاضر MLB است که خرید و فروش با حداقل دو به تعویق افتاد بازی و امکان multiteam شیوع.

روشن می شود, این اولین بار نیست بازیکنان قرارداد بسته اند COVID-19 در این فصل است. اما این اولین بار است که وجود دارد به نظر می رسد شواهد نه تنها انتقال در یک تیم اما روشن عدم احتیاط از یک سازمان و لیگ.

در بالای نگرانی های ایمنی و بهداشت کل اعتبار فصل است که برای قرار دادن در دادگاه. نه تنها تغییر زمان به تعویق افتاد بازی بود مطلق لجستیکی کابوس برای تیم اما مدیریت coronavirus زده تیم ممکن است به اثبات می شود بسیار چالش برای MLB.

در حالی که به تازگی گسترش یافته برگشتی حساب برای کمک به برخی از عدم قطعیت با فهرست اسامی و برنامه های آن را نمی تواند برای همه ناشناخته. بنابراین هنگامی که شیوع بیماری مانند این اتفاق می افتد و نیمی از تیم آلوده است MLB را هم بدانند که چگونه است که تیم می تواند احتمالا رقابت بیش از دو تا سه هفته آینده. با چنین یک فصل کوتاه آن را فقط نمی شانس واقعی در غلبه بر آن است.

هر چند Marlins شد به یکی از NL را bottomfeeders این ترس حلقه درست برای سری جهانی رقیب مانند داجرز یانکی ها و Astros. این لیگ آماده به حذف یکی از این تیم ها از برگشتی اگر شیوع طول می کشد از نیمی از تیم خود را برای یک ماه ؟

اینها مسائل جدید — آنها شده اند بخشی از این گفتگو پس از فصل اعلام شد. اما این مشکلات در حال تبدیل شدن بیشتر از یک امکان واقعی هر روز و آنها نیاز به راه حل های.

در عین حال با وجود همه این مسائل و درام از 24 ساعت گذشته هنوز هم وجود دارد امید برای سال 2020 فصل بیس بال. اگر شیوع باقی می ماند موجود در مارلین MLB را گول زدن یک گلوله حداقل برای زمان حال.

برای این فصل به کار, اما هر دو بازیکن لیگ برتر و مسئولین باید یاد بگیرند که از این وقایع است. اگر وجود دارد هر گونه نشانه ای از انتقال بین هم تیمی ها و تیم MLB باید اقدام مسئول و انصراف از بازی های آینده و سفر بلافاصله پس از ده ها تن از بازیکنان تست مثبت است. آنها همچنین باید استفاده و گوش دادن به هر یک از تیم کارشناسان بیماری های عفونی که وجود دارد برای این دقیق دلیل.

چرا که در پایان روز, ما نیست, زندگی در یک حباب و یا فانتزی اما در میان بدترین بیماری همه گیر در یک قرن و MLB نیاز به عمل است که راه.

نوح پارکر پوشش زنان گلف. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن