ما نیاز به دکترین قضاوت نهایی در حال حاضر بیشتر از همیشه (خطبه برای خود من قلب)

نظرهارون اندرسون منتشر شده 12:30 PM EDT Jun 8, 2020در این جمعه از عبادت من ذهن و قلب کشیده heavenward. آشفتگی

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

نظر

در این جمعه از عبادت من ذهن و قلب کشیده heavenward. آشفتگی از این جهان خرد کردن و نا امید کننده است. امید است در اتاق تاج و تخت از بهشت اگر شما می شجاعانه به جرات در آغوش امکان برای یک لحظه.

جهان ما این است که گریه برای عدالت است. گریه است که به عنوان قدیمی به عنوان اولین زار زار گریه کردن از آبل در خون است. برادر خود قابیل دم "من برادر من حافظ?" که خدا به معنی تاکید بر "بله" هنگامی که او می گوید: "او خون گریه می کند برای من از زمین."

یک پنجره باز می شود, در جهان ما اگر فقط برای یک لحظه. آن کست نور در عمق تناقضات در ما کلام. ما مردم بر این باورند که حقیقت نسبی است و تغییر بر اساس هوی و هوس ، درست و غلط به ما گفته شده یک ماده از طعم و مزه محصول جانبی از محل خود را بر روی این سیاره و یا سال تولد خود را.

این مادی مرفه غرب پرورش اعتقاد دارد که هیچ درست یا غلط خوب یا بد, عدالت یا شرارت. "شما مسئول به هیچ کس. تنها کار شما این است که به مصرف می کند." اگر ما ممکن است سکوت صدای که اگر فقط برای یک لحظه.

ما اين گرايش را ترجیح می دهند تاریکی. عیسی مسیح گفت: وجود تاریکی یک دزد که به دنبال "سرقت کشتن و از بین ببرد." ممکن است ما نمی شود فریب خورده به فکر این کیهانی افسانه است.

زمانی که بی عدالتی انجام شده است در روی زمین ما دو باستان انگیزه. اولین ضربه به بیش از رول و اجازه می دهد تا ظالم به رفتن بدون کنترل در خود لگدمال کردن حقوق بشر. این کشور تاسیس شده است در یک مهمانی چای بوستون یک آدمکش است که می گوید "هیچ مالیات بدون نمایندگی." نورد بیش نیست راهی آمریکا شد.

دومین ضربه به همان اندازه خطرناک است به عنوان نورد بیش از. این فشار ضربه می گوید: "اگر شما نمی توانید عدالت دریافت مال شما." انسان عدالت حتی عادل خشم می تواند به سرعت تبدیل به نفرت و انتقام. گناه می دهد تولد به گناه خونریزی به خونریزی.

وجود ندارد به امید قضاوت نهایی ما ناچار خواهد شد به نوبه خود در هر یک از دیگر و نشت خون بیشتر در خاک در حال حاضر خون آغشته جهان است.

دانشگاه ییل را میروسلاو Volf می گوید که این عمل از خشونت نیاز به اعتقاد به انتقام الهی.

مسیحیان اعلام امیدوارم در قضاوت هر هفته در این Creed: "او را مصلوب مرده و به خاک سپرده شد; او فرود به جهنم. روز سوم او دوباره افزایش یافت از مرده. او به آسمان صعود و نشسته در دست راست خدای پدر قادر متعال. از آنجا او را به قضاوت زنده و مرده است."

دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور ما را به یاد "قوس اخلاقی جهان است اما از آن خم به سمت عدالت است." برخی استدلال می کنند این به معنی این ناگزیری که neuters عمل اجتماعی است. شاه هر چند در آغوش قضاوت در حالی که تمرین بدون خشونت اعتراض.

قضاوت نهایی را به ما می دهد صبر و شکیبایی است. بد هرگز اسیر در ویدئو دیده می شود در اتاق تاج و تخت از بهشت است. "مطمئن باشید و بدانید گناه خود را پیدا خواهد کرد شما را." ظالم را باید روز خود را در دادگاه. Arc از عدالت ممکن است طولانی باشد اما یک روز جزا مسلم است. ما مقاومت در برابر خشونت و خونریزی به دلیل یک دادگاه تاریخ است که مطمئنا در آینده.

صالح قاضی نمی صدمه عدالت, جلسه بیش از حد کوچک یا بیش از حد مجازات به عنوان انسان مستعد به انجام.

قضاوت حفظ دوگانگی میشدند از درست و نادرست و خوب و بد عدالت و شرارت. خدا یک استاندارد است که توسط آن به قاضی. ما شایسته عصبانی نفرت در بی عدالتی است که بازتابی است که ما ساخته شده در "تصویر خدا"است.

قضاوت نهایی باعث می شود ما امیدوار. لوئیس گفت: "بعضی از انسانها می گویند برخی از صرع رنج می برند, "هیچ آینده سعادت را برای آن" نمی دانستند که بهشت یک بار به دست آمده را به عقب کار می کنند و به نوبه خود حتی که عذاب به یک جلال است." تالکین به ما یادآوری کرد که غمگین همه چیز تبدیل خواهد شد نادرست است. عیسی زنده می گوید: "من تمام چیزهای جدید!"

قضاوت نهایی نیروهای درون گرایی. من نمی توانم تقاضا عدالت برای افراد دیگر بدون انتظار که چشم از عدالت خواهد شد و بازیگران آن زل زل نگاه کردن در من.

به عنوان مدرن قلبم می یابد این دافعه. اگر خدا عشق است, نمی کند که به این معنی است که خدا خوب است? اما چه خوب است خدا که به نظر می رسد راه دیگری در بی عدالتی ؟

من نمی خواهم از خدا که مشرف شر و بی عدالتی در جهان است. من می خواهم از خدا که آن را می بیند. "جستجو من آه خدا و دیدن اگر وجود دارد هر گونه ستمکاران راهی در من است."

قضاوت نهایی ما فروتن. ستمگران صلیب عیسی به نمایش در می آید. وجود گناه جهان است atoned برای; صالح معامله برای ظالمان. به جای خواستار خونریزی صالح قاضی ارائه شده از خون خود برای ما.

همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد هارون اندرسون اعلام شده است در صلیب بدترین شایعات ادا در مورد من در Calvary. قلب خود من اعلام شد خیلی بد است که پسر خدا داده شد حکم اعدام. در آن لحظه من هم پیدا کردن که چقدر خدا دوست دارد همه ما است. من فروتن با بدون استحقاق عشق.

قضاوت نهایی ما مدیون عمل اجتماعی است. صلیب عیسی می گوید من است ، یک روز جشن اعلام شده است. گناهکاران به رایگان به دلیل بدهی پرداخت شده است. مدیر تصفیه باید اجازه دهید من به صورت رایگان. قاضی در حال ارسال است ما با یک پیام: "حساب می شوند آشتی. شما می توانید به صورت رایگان!"

ما به نام به صلح. شورشی پسران و دختران به نام خانه به پدر که همیشه آنها را دوست داشت.

یک رابطه درست با پدر خواسته های یک رابطه درست با برادران و خواهران من. پیامبر میکا اعلام کرد "چه خدا به شما? برای انجام عادلانه و عشق و رحمت و راه رفتن متواضعانه با خدا."

اعتقاد به قضاوت نهایی نمی خنثی عمل اجتماعی آن سبب آن با بال.

ما نیاز به دکترین قضاوت نهایی در حال حاضر بیشتر از همیشه.

برگرد. هارون اندرسون مدیر عامل و رئیس آرم آکادمی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب