ایسلا ویستا غیرقانونی را دستگیر

عکس: سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتردونالد کامرون سانتا باربارا که شکست را به یک خالی ایسلا ویستا آپارتمان و

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399
عکس: سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتردونالد کامرون

سانتا باربارا که شکست را به یک خالی ایسلا ویستا آپارتمان و حاضر به ترک دستگیر شد بعد از ظهر جمعه توسط کلانتر نمایندگان پس از یک ساعت-طولانی بست.

صاحبخانه از 897 Camino Del Sur, به نام 911 که به گزارش یک "تهاجمی" دونالد کامرون, 51, حال وارد یکی از خالی واحد و هنگامی که نمایندگان وارد, آنها او را در بر داشت قفل در آپارتمان است ، اضافی نمایندگان راه اندازی یک محیط با K-9 واحد و خواسته نزدیکی همسایگان به ترک منطقه برای ایمنی خود را.

"نمایندگان صحبت با مشکوک را از طریق سطح خارجی پنجره اما او همچنان اصرار دارند که او نمی خواهد ترک گفت:" کلانتر دفتر سخنگوی Raquel Zick. "مظنون دوست و هم صحبت با او را از طریق پنجره درخواست او را به ترک مسالمت آمیز اما او خودداری کرد. پس از صحبت مشکوک از طریق پنجره برای بیش از یک ساعت مذاکرات رو به وخامت گذاشته و نمایندگان تصمیم به اعزام یک ماده شیمیایی محرک به حمام برای تشویق مظنون به تسلیم. دو دور از O. C. (ألرس فلفل دلمه ای) مستقر شدند از طریق پنجره مشکوک بلافاصله از حمام آمد و شد به زندان گرفته شده توسط نمایندگان در داخل آپارتمان."

کامرون رزرو شده بود به زندان شهرستان به اتهام سرقت (جنایت) خرابکاری (جنایت) و مانع صلح افسر (بزه). او به قید وثیقه تنظیم شده است در $50,000.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب