جنبش کارگران کشاورزی آریزونا چه بود؟ چه کاری به انجام رساند؟ دره 101 حفاری در

مایتزا دومینگز جمهوری آریزونامنتشر شده 9:00 هستم EDT سپتامبر 7, 2020روز کارگر یک تعطیلات ملی است که مشارکت کنن

توسط NEWSWORLDS در 17 شهریور 1399

روز کارگر یک تعطیلات ملی است که مشارکت کنندگان نیروی کار را جشن می گیرد. در طول این تعطیلات، تیم پادکست دره 101 ما فکر می کردند که کشف یکی از بزرگترین و مهم ترین جنبش های کارگری در تاریخ ایالت ما، جنبش کارگران کشاورزی، مناسب خواهد بود.

سزار چاوز و دلورس هویرتا دو تن از سرشناس ترین سازمان دهندگان این جنبش هستند. اما آریزونا رهبران خاص خود را داشت. افرادی مانند گوستاوو گوتیرز و فرانسیسکا مونتویا. تلاش های آن ها که در زمان هایی از رهبری اتحادیه در کالیفرنیا واگرا می شد، تأثیرات ماندگی را برای کارگران کشاورزی در آریزونا به وجود آورد.

این جنبش همچنین اعتبار دارد تا پایه و اساس فعال سازی در جامعه لاتین ها در آریزونا را پایه گذاری کند.

امروز با پاسخ دادن به پنج سوال در مورد جنبش در حال غواصی در جنبش هستیم. تهیه کنندگان Maritza Dominguez و تیلور Seely شما را از طریق تاریخ و اثرات جنبش هدایت.

در این قسمت خواهید شنید:

مارکو روزالس، نامزد دکترا در دانشگاه کالیفرنیا-دیویس که به طور گسترده ای در مورد این جنبش تحقیق کرده است. فرانسیسکا مونتویا که جنبش کارگران مزرعه را تجربه کرد دست اول در آریزونا.سزار چاوز در "Huelga!" مستندی در سال ۱۹۶۶ بود.

به قسمت گوش کنید:

بهترین راه برای گوش دادن این است که مشترک شدن در دره 101 در برنامه پادکست مورد علاقه خود را, اما شما همچنین می توانید قسمت کامل زیر جریان.

توجه داشته باشید: دره 101 در نظر گرفته شده است به شنیده می شود. اما ما هم متن فیلمنامه اپیزود را ارائه می دهیم. ممکن است انحرافات اندکی از صدای پادکست وجود داشته باشد.

بیشتر از دره 101:

سوالت رو در مورد مترو فيني کسي بهمون بگو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن