'آن را دریافت نمی کند پیر': آزادی جدید پیانیست, آهنگساز, انتشار 19 آلبوم

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 1:07 PM EDT May 2, 2020او خواستار آن را "جادویی."در حدود 4 بعد از ظ

توسط NEWSWORLDS در 21 اردیبهشت 1399

او خواستار آن را "جادویی."

در حدود 4 بعد از ظهر خورشید قله از طریق بخشی از بسته پرده از جلوی پنجره ها از رابین اسپیلبرگ جدید آزادی خانه. اشعه های نور استوک آتشین قرمزی در موهای او.

ضعف سایه شکل زیر انگشتان خود را معلق در هوا بیش از عاج کلید Steinway & Sons پیانو.

و زمانی که انگشتان خود را شروع به بازی—زحمت انتقال بین Celine Dion, Coldplay و خود او اصل—آن را می شود روشن است که اسپیلبرگ دست غریبه به پیانو. آنها واقعا دوستان قدیمی.

"آن را به عنوان نزدیک به یک بیرونی بدن تجربه به عنوان شما می توانید دریافت کنید," او گفت:.

نه یک بار یا دو بار اما برای 19th زمان اسپیلبرگ منتشر کرده است یک آلبوم. این بار یک آلبوم پر از پوشش های محبوب بازدید—یک محصول است که شوهرش تولید شده است.

اسپیلبرگ سابقه طولانی با پیانو ناشی از زمانی که او به سختی می تواند در رسیدن به کلید به بازی. زمانی که بیشتر کودکان به گوش مادران آنها آواز خواندن به منظور یادگیری کلمات اسپیلبرگ در زمان یک رویکرد متفاوت است.

او با استفاده از ملودی در صدای مادر به عنوان یک راهنمای برتر یک دست بر سر او به لمس کلید ها در خانواده های چوبی مگنوس وتر ارگان و بازی همراه است.

اسپیلبرگ هنوز که ارگان های چوبی است که بهترین توصیف به عنوان یک آکاردئون پیانو و ارگ ترکیبی. ارگان اجازه می دهد تا یک کم همهمه او به عنوان شاخه آن را در مثل آن صدا چک, آماده به بازی.

در زمان او بود که 7 سال اسپیلبرگ در اولین درس پیانو و او هنوز هم به یاد آهنگ او با بازی در آن مقدماتی زمان.

رابین دختر: هنگامی که یک کودک معجزه جدید, آزادی, کالج, دانشجو

پیدا کردن مخاطبان خود را

اسپیلبرگ دارای حافظه عضلانی وقتی که می آید به موسیقی است.

"من نمی دانم چگونه شما می توانید آن را فراموش کرده ام" او می گوید: او به عنوان پرش از آهنگ به آهنگ—بازی برای تلفن های موبایل از گذشته و حال.

در حالی که در نیویورک او نواختن پیانو در لابی هتل مجلل—بسیار مرد میدان— برای بیش از 10 سال است. و اگر کسی تا به حال درخواست دانستن موسیقی خاموش در بالای سر خود را در خدمت شما هست.

اسپیلبرگ انجام شده است اجرای کنسرت پس از سال 1996 و موسیقی محبوب در کشورهای آسیایی که به نمایش آهنگ در تلویزیون نشان می دهد. او حتی شده به کره جنوبی سه بار و بازدید از چین در ماه ژوئیه گذشته.

سالن های کنسرت در خارج از کشور بسیار بزرگ است, او می گوید: اما در هر محیط و جایی که او در حال انجام, او "می خواهد [مخاطبان] به شناور با دور نشان می دهد."

اسپیلبرگ می گوید که موسیقی امروز بسیاری از سیستم عامل های ساخت جریان و جهانی شدن آسان است اما می توان آن را سخت تر برای پیدا کردن محل خود را از جهان اشباع شده است با موسیقی است.

و هنرمندان نیز باید به حساب کوتاه دامنه توجه بسیاری از مردم است.

آلبوم جدید

اسپیلبرگ منتشر شد 19th آلبوم "داستان عشق" در فوریه. 7. برای اولین بار او منتشر شد موسیقی در یک سی دی و یک دیسک وینیل.

"آن را دریافت نمی کند ، این نوع احساس می کند مانند آن را برای نوزاد جدید خود را. شما دریافت می کنید بسیار عاطفی متصل به آن" اسپیلبرگ گفت.

در عرض یک هفته از انتشار این آلبوم بود در Spotify را متقاطع کلاسیک نمودار. Spotify حتی ایجاد یک "رابین اسپیلبرگ لیست پخش Spotify در." قرمز روشن وینیل همراه با 10 آهنگ پنج در هر طرف و آن می آید با یک دانلود شش آهنگ تر است.

اتفاقا این آلبوم منتشر شد و همان سال اسپیلبرگ را جشن 20 سالگرد ازدواج با همسرش که توانسته است برای بیش از 15 سال است.

پنسیلوانیا مرکزی بومی نیز ممکن است پیدا کردن جلد آلبوم خود را آشنا. اسپیلبرگ مطرح شده در مقابل هانوفر اتصال در یک لباس قرمز روشن است که در چین ساخته شده.

Coronavirus حرکت می کند نشان می دهد

اسپیلبرگ قرار بود باز Jimmy Webb—که او شده است ایرانگردی با پنج سال گذشته—در تاریخ 28 مارس در نیویورک است اما به دلیل رمان coronavirus همه گیر آن به تعویق افتاد.

شما می توانید ببینید اسپیلبرگ در Oct. 3 در مرکز شهر نیویورک و نگه دارید تا با حضور در robinspielberg.com.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن