آن را هنوز هم نمی غرق شده در:' نیویورک شهرستان پارچ امضای قرارداد با لیگ بیس بال تیم

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 8, 2020زمانی که برندن Knarr مواجه سختی چ

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

زمانی که برندن Knarr مواجه سختی چند سال پیش او تصمیم به تمرکز بر افزایشی اهداف و نه هدف نهایی.

به جای نگرانی در مورد رویای خود را از بازی بیس بال حرفه ای او فکر کردن در مورد چگونه او می تواند به طور پیوسته بهتر به عنوان یک پارچ.

او معتقد است که طرز فکر قرار داده است و او که در آن او در حال حاضر در آستان خود هدف نهایی است.

یک سال 2017 شرقی نیویورک گراد Knarr امضا قرارداد با Milwaukee Brewers در ماه ژوئن. او تصمیم گرفت به نوبه خود نرم افزار با وجود داشتن حداقل یک سال بیشتر از NCAA واجد شرایط با دانشگاه تمپا.

"من فکر کردم فرصت مناسب خود را ارائه شده است," Knarr گفت. "اینها هرگز تضمین شده و آن چیزی نیست که من به طور کامل در بانک اتفاق می افتد در حال حاضر. اما همه چیز کار می کرد خود را.

"من مطمئن هستم که آن را غرق در عین حال. من هنوز در تلاش برای درک, مانند,", "هی, من انجام, یکی هدف, اما وجود دارد بسیاری از بیشتر پایین جاده ها است.'"

بیشتر: Red زمین دبیرستان لوقا واگنر ممکن است به زودی مجبور به انتخاب بین گرجستان و یا MLB

بیشتر: این بازیکن چوگان سرپهن به بازگشت از مصدومیت در این بهار. در اینجا به همین دلیل او هنوز امید

عطف pro در طول یک بیماری همه گیر

Knarr در حال حاضر آموزش در فلوریدا در حالی که او منتظر برای دریافت کلمه از تخمیر سازمان در مورد سفر به آریزونا برای رسمی فیزیکی.

با minor league baseball لغو شد در سال 2020 با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس او مطمئن نیست که او را قادر به رقابت و یا حتی قطار با سازمان است. آن را نمی ممکن است تا بهار آموزش در سال آینده.

این همه عدم قطعیت می آید پس از یک گردباد چند ماه برای Knarr.

پس از گذراندن دو سال اول کالج در نوتردام و وارد کالج مرکزی فلوریدا, چپ دست رو به یک شروع عالی در سال اول خود را در تمپا رفتن 4-1 با 2.55 عصر و 64 strikeouts در شش بازی. او رتبه در سراسر کشور در یک تعداد انگشت شماری از دسته بندی ها در NCAA بخش دوم.

سپس coronavirus محو باقی مانده از فصل در ماه مارس و به شدت ضعیف چشم انداز خود را از گرفته شدن در MLB پیش نویس که کوتاه شد از 40 تا پنج دور.

"بدیهی است که صدمه دیده است من شانس" Knarr گفت: کاهش پیش نویس است. "من صحبت کردن به من مربیان در تمپا و برخی دیگر پیشاهنگی و به آنها گفت: من به شانس گرفته شود."

مرتبط با: آس کوزه به شرق بیس بال یک 1-2 پانچ

هنوز, او تا به حال حداقل یک سال بیشتر از بیس بال چپ و به طور بالقوه دو با NCAA گسترش واجد شرایط بودن برای بهار ورزشکاران که از دست رفته بخش عمده ای از آنها 2020 فصل است. تصمیم خود را در آینده پیچیده تر شد که تخمیر و نیویورک یانکیز رسیده به او در مورد امضای قرارداد به عنوان عامل آزاد است.

پس از مذاکره با هر دو تیم Knarr ارائه شد قرارداد توسط تخمیر برای $20,000 در این زمان محدود برای undrafted بازیکنان به دلیل مارس توافق بین MLB صاحبان و لیگ اروپا ، او گفت: kicker بود که میلواکی نیز ارائه شده برای پرداخت به مدت دو سال از شهریه های کالج به اندازه کافی برای او را به پایان برساند کارشناسی کلاس ها و شروع یک مدرک کارشناسی ارشد.

او همچنین ترغیب زمانی که این سازمان گفت: آن را می بیند او را به عنوان یک نویسنده و نه یک امداد پارچ.

"من هنوز باز بود به امکان رفتن به تمپا اما تخمیر ساخته شده یک پیشنهاد بزرگ" Knarr گفت. "من مانند بسیاری از چیزهایی که آنها انجام می دهند در رشد و نمو طرف سازمان. و با آنها مایل از من به عنوان یک نویسنده آن را احساس مانند تیم سمت راست در زمان مناسب است."

60-بازی 2020 MLB فصل برنامه ریزی شده است برای شروع جولای 23, اما وجود دارد نمی توان جزئی لیگ فصل تابستان امسال با توجه به همه گیر. همه MLB تیم به ارمغان آورد 60 بازیکنان خود را به تازگی راهاندازی اردوهای تابستانی با nonactive بازیکنان به طور بالقوه نیاز به تعویض بازیکنان که دریافت مجروح و یا تست مثبت برای COVID-19.

به عنوان یک اخیر signee, Knarr نیست و انتظار می رود مورد نیاز حذفی در این تابستان. او برنامه ریزی برای ادامه آموزش در تمپا — پرتاب پنج روز در هفته و بلند کردن اجسام سه — به عنوان او منتظر برای دیدن چگونه ورزشی جهان می لرزد در ماه های آینده. او گفت: ممکن است سازمان دارای minicamps این سقوط هر چند که هنوز به تعیین خواهد شد.

حتی با خیلی قطعیت Knarr گفت: او همچنان آرام است و در نظر گرفتن آینده خود را گام به گام.

او را تبدیل به عادت کرده اند به دست زدن به تغییر و شرایط دشوار چند سال گذشته است.

تبدیل شدن به یک بهتر پارچ

5-پا-11 و 200 پوند Knarr غالب بود در دبیرستان خود را روز اول در پن مانور و سپس شرق نیویورک جایی که او منتقل می شود به عنوان یک دانشجوی سال دوم. مجهز به یک فوق العاده ای fastball و مار او را زده 107 مورد در 51.1 نوبت و یک 1.09 دوران در سال 2017.

او رفت به دانشگاه نوتردام داشتن متعهد به مدرسه قبل از سال سوم خود را. به عنوان یک دانشجوی سال اول با مبارز ایرلندی او تن به تن فقط در 5.2 نوبت داد و تا هشت اجرا می شود در 12 ظاهر.

او تصمیم به انتقال بعد از این فصل است.

"من فقط احساس نمی من در مسیر توسعه و بهتر شدن بازیکن بیس بال," او گفت: این حرکت است. "آن را در مورد تبدیل شدن به یک حرفه ای پارچ. آن را در مورد توسعه شخصی و تبدیل شدن به یک بهتر بازیکن بیس بال."

Knarr تصمیم گرفت برای گذراندن یک سال در JUCO سطح در دانشگاه مرکزی فلوریدا یک تصمیم سپاسگزار او را ساخته اند. در یک فصل وجود دارد, او رفت 6-1 با 4.66 عصر و 86 strikeouts در 65 نوبت. او به دست آورده از یک بورس تحصیلی به تمپا یک نیروگاه NCAA بخش دوم برنامه و حاکم قهرمانان ملی در آن سطح است.

Knarr گفت: وقت خود را در مرکز فلوریدا بود بسیار رقابتی است بلکه سرگرم کننده ترین, او تا به حال بازی بیس بال. او به دور از فشار بخش دو و میدانی بلکه احاطه شده توسط بازیکنان و مربیان مشخص به خود را اثبات کند.

"وجود دارد بنابراین رقابت زیادی در اتاق وزن و من تا به حال چهار مربیان که در حال حاضر در سطح حرفه ای. که واقعا بالا من" Knarr گفت. "بسیاری از بچه ها فقط باید یک نگرش متفاوت. در این بخش من سطح بسیاری از مردم فکر می کنم آن بود-همه end-all. در JUCO سطح مردم فقط سعی کنید هر روز بهتر. فرهنگ واقعا رو من رو به جلو است.

"بزرگترین غذای آماده شد شما می توانید بازی را در هر سطح نشان می دهد اگر شما می توانید ارائه ارزش برای تیم است."

به عنوان او بر روی تپه توسعه Knarr گفت که او آموخته است که به فرمان او در زمین بهتر و مطرح خود را به سرعت در طول زمان خود را در JUCO سطح.

ترجمه شده است و در حال حاضر پرتاب خود را fastball در 94 کیلومتر در ساعت و خوشحال است که در آن با خود موبایل و کامپیوتر است. او هنوز هم کار بر روی جنبش خود changeup و اضافه کردن یک نوار لغزنده.

"آنچه او جدا شد و کار خود را با اخلاق و تمایل به دریافت بهتر" گفت: Brett مریت سابق مرکزی فلوریدا تبادل مربی که به تازگی به استخدام به عنوان همان موقعیت با یک جزئی لیگ باشگاه در Boston Red Sox سازمان است. "او مرا بهتر مربی با پرسیدن سوالات دشوار. بچه ها نگاه او را به عنوان یک رهبر.

"بودن چپ دست است که یک کالا و شما اضافه کنید که به سرعت و حرکت روی منحنی ... اگر او تا به تمام کسانی که زمین من مطمئن هستم که (حذفی) را قرار داده و او را در یک موقعیت برای موفقیت است."

با یک راه طولانی پیش رو از او Knarr گفت: او نیست فکر رسیدن به دیدار و به طور بالقوه تبدیل به تیمی با تخمیر ستاره جاش Hader و مسیحی Yelich. او گفت: این امر می تواند سرد به دیدار معروف حذفی play-by-play گوینده باب Uecker, یک ستاره بیس بال کلاسیک, فیلم لیگ برتر.

"مقدار زیادی از آن هنوز هم نه غرق در" Knarr گفت: از اینکه یک حرفه ای بازیکن بیس بال. "هدف من این است برای کمک به تخمیر در هر راه ممکن است و رسیدن به این رشته به عنوان سریع که ممکن است طولانی است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن