'آن را دیوانگی': آنچه اتفاق افتاده در اقیانوس شهرستان Boardwalk دعوا

رز Velazquez Salisbury ایسنامنتشر شده 2:20 PM EDT Jun 19, 2020شب 12 ژوئن شروع شد و مانند هر دیگر در اقیانوس شه

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

شب 12 ژوئن شروع شد و مانند هر دیگر در اقیانوس شهرستان Boardwalk.

برای دانیل Keithley آن "به طور منظم شب" از بازی ها و قیف کیک.

حداقل دو و نیم ساعت رانندگی از Harford County قرار داده و او را همراه با پسر عموی دو برادرزاده ها و برادرزاده در شهر رفت و آمد مکرر در مورد 7 بعد از ظهر این گروه بلافاصله در زمان به مرور به ملاقات با Keithley خواهر و چند نفر دیگر.

سه کودکان — سنین 4, 5 و 6 — تا به حال فقط به پایان رسید بازی در شن و ماسه. Keithley برآورد آن حدود 11 p. m. و یا کمی پس از زمانی که آنها شروع به راه رفتن به عقب به مرور ورودی که در آن آنها می خواهم خود را آغاز شب است.

آنها از نزدیک شدن به منطقه از بخش شمالی خیابان هنگام نزدیکی مرور فروشگاه لباس شد صحنه های خشونت آمیز حمله. کسی که در زمان یک لباس رک Keithley توضیح داد و شروع به ضرب و شتم فرد دیگری با آن است.

مبارزه از آنجا بزرگ شد.

"در آن بسیاری از مردم مبارزه در همان زمان گفت:" Delmarva در حال حاضر. "او در برخورد با مردم رک و سپس افراد دیگر بودند مثل پریدن از او و ادم بیکار و تنبل-عجله او را. و از آن دیوانگی است."

او و پسر عموی او بلافاصله برداشت کودکان و نقل مکان کرد به نیمکت در طرف مقابل از مرور — امید آنها از راه آسیب است. آنها کشف سه افسران نوشتن یک بلیط برای یک زن چند نیمکت از آنها.

Keithley و پسر عموی او شروع به فریاد برای کمک به: "وجود یک مبارزه شکستن! آنها به ضرب و شتم این پسر بیش از اینجا!"

او تخمین زده می شود در آن زمان سه نفر در حدود دو دقیقه به بسته بندی کردن آنچه که آنها انجام می دهند و راه خود را بیش از و شش دقیقه و یا تا قبل تصویب شده بیشتر افسران وارد صحنه — برخی در موبایل دیگران سوار بر اسب.

این مبارزه یکی از چندین حوادث اخیر در مرور و در طول شهر است که به دست آورده اند خشم ساکنان شهر مقامات و حتی فرماندار که مرتکب به ramping تا پلیس ایالتی حمایت در این شهر است.

بیشتر: Ocean City مرور ناآرامی دهید شورا پلیس صحبت از راه حل های

بیشتر: Ocean City مرور خشونت به ارمغان می آورد اتمی برای بازدید کنندگان کسب و کار

Delmarva در حال حاضر به دنبال به قطعه با هم از طریق شاهدان عینی رسانه های اجتماعی پست و پلیس حساب اوج چه شهردار ریک Meehan است به نام "ماه ژوئن در استروئیدها" — یک جریان خشونت و unruliness است که ساکنان خواستار پاسخ و راه حل.

ویروسی تصویری از حمله به مرور

بخشی از مبارزه Keithley شاهد دستگیر شد و در 23-ویدئو دوم نوشته شده برای اولین بار به رسانه های اجتماعی برنامه Infinite و سپس به Facebook صبح شنبه, ژوئن 13. متن گذاشته و بیش از این ویدئو آمده است: "اقیانوس شهر دیوانه است. انسانهای کردم ضرب و شتم با یک قطب فلزی."

این فیلم نشان می دهد که چند نفر درگیر در این مبارزه است. یک نفر زدم به زمین کشیده شده توسط یکی از پاهای خود را پس از آن با ضربه های متعدد مشت و در حالی که فرد دیگری برخوردار یک قطب فلزی. دیگران حرکت در اطراف آنها گاهی اوقات پرتاب پانچ به عنوان به خوبی.

حداقل سه افسر و دو در پیراهن آبی و یک پیراهن سبز روشن — وارد قاب حدود نه برای 10 ثانیه به این ویدئو. این کلیپ در حدود 16 ثانیه زمانی که این مبارزه به نظر می رسد برای متفرق کردن; شرکت کنندگان شروع به کف زدن به عنوان این ویدئو می آید ،

سوابق دستگیری از آن شب جای مبارزه کمی پس از 11:30 بعد از ظهر در نزدیکی مرور طاق. شارژ اسناد و مدارک نشان می دهد یک افسر دوچرخه گشت اعزام شد تا در 11:38 بعد از ظهر برای پاسخ به بخش شمالی خیابان و اقیانوس اطلس در خیابان برای مبارزه در حال پیشرفت است.

این افسر نوشت: در بیانیه ای از علت احتمالی که آنها را دیدم دو مرد "حمله یک مرد ناشناس با مشت بسته به اعتصاب است." مردان مشخص شد 21 سال Shakwan Demario Kaskins و 22 ساله Donta جمال Oakley.

Oakley برداشت یک قطب فلزی در یک نقطه و سعی کنید به آمار قربانی با توجه به افسر حساب نوشته شده است اما کاهش موقت سلاح پس از دیدن افسر. قربانی سپس در زمان خاموش در حال اجرا پایین بخش شمالی خیابان.

افسر بازگشت به مرور و متوجه Kaskins استدلال با کسی که قبل از اقدام به راه رفتن دور با توجه به اسناد و مدارک. هر دو Kaskins و الکی گرفته شده بودند را بازداشت.

Kaskins متهم شده بود با نظم انجام affray, عدم اطاعت از یک نظم قانونی و درجه دوم حمله و مقاومت در برابر دستگیری در حالی که Oakley متهم شده بود با رفتار آشوبگرانه و affray.

بیشتر: Ocean City پلیس تحقیق در مورد تیراندازی یک فرد در بازداشت

بیشتر: Ocean City رئیس پلیس می گوید خشونت دیده می شود در فیلم های آنلاین 'تحمل نخواهد شد'

اقیانوس اداره پلیس شهر را به جرم گزارش ورود به سیستم را نشان می دهد جفت شد در حبس 11:44 pm این بود که دقیقا در همان زمان یک Facebook پست بالا رفت و در گروه مورد Ocean City, درخواست چه می گذرد چرا که "مانند 20 پلیس فقط پرواز به ورودی" و تعداد بیشتری هم در راه است.

حدود سه دقیقه بعد 22-دومین فیلم بلند به نظر می رسد در نظرات نمایش حداقل نیم دوجین از خودروهای پلیس برش را از طریق ترافیک.

از پچ پچ در رسانه های اجتماعی را ترک کرده است ساکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان مضطرب است.

کنترل جمعیت tractics استفاده می شود

Keithley هنوز در نیمکت وقتی جمعیت آمد و شارژ کردن مرور دور از ورودی پارکینگ.

"به معنای واقعی کلمه آن نگاه مانند رم از 'شیر شاه'. همه فقط شروع به در حال اجرا," او گفت:.

دو یا سه افسر سوار بر اسب وارد شده بود ، او به یاد می آورد به خاطر این بود که بیشتر از 30 ثانیه پس از او خال خال اسب هنگامی که یک بوی پر از هوا است.

"ناگهان همه از یک چشم ما شروع به سوختن. ما در حال سرفه کردن. ما نمی توانیم نفس بکشیم" او گفت:. "من تو را دیدم سالمند خانم روی نیمکت کنار ما او شروع به مانند استفراغ و پرتاب تا آنجا که آمده است برای پیدا کردن آنها تا به حال با گاز کشته اشک همه جا فقط بسته مرور پایین."

اقیانوس سخنگوی پلیس اشلی میلر نوشت: به Delmarva در حال حاضر در یک شنبه, ژوئن 15, ایمیل, است که وجود دارد هیچ "گاز اشک آور" مستقر توسط ماموران بیش از آخر هفته. اسپری فلفل استفاده شد و او توضیح داد و بسیاری از رسانه های اجتماعی پست شد و به احتمال زیاد اشاره به "تخلیه" ماده گروه با استفاده از برای متفرق کردن جمعیت زیادی.

حداقل دو فیلم از این مرور "جنون" به عنوان Keithley خواستار آن منتشر Facebook روز بعد.

یکی بود 37-ویدئو دوم به احتمال زیاد اسیر از اسنپ چت. متن بیش از این ویدئو اظهار داشت: "پلیس با پرتاب گاز اشک آور yoo" به عنوان ده ها تن از مردم در زمان خاموش در حال اجرا به دور از اسکله چرخ و فلک است که می تواند در فاصله.

بیشتر: Ocean City دستگیری پنج نفر در ارتباط به مرور سلاح سرد

بیشتر: AK-47, مواد مخدر کشف و ضبط اقیانوس شهرستان, دستگیری, پلیس

دیگر نه دوم تصویری گنجانده شد در یک پست که خواندن "OCPD آشيانه دود شب گذشته است." آن را نشان داد یک افسر سوار بر اسب در حال حرکت در میان جمعیت و سپس یک ابر سفید تشکیل شده در هوا به عنوان دو افسر با عجله به سمت کسی که بر روی زمین در مقابل اسب. جیغ آغاز می شود فقط قبل از این ویدئو به پایان می رسد.

OCPD توصیف "تخلیه" ماده به عنوان ناپاک بو.

"این یک زیست تخریب پذیر (ساخته شده از مواد غذایی) محصول است که دارای بوی ناپاک است که مردد است. آن را نمی تواند اثرات فیزیکی مانند گاز اشک آور می کند. آن است که بسیار قوی بوی ناپاک, نوع مانند زمانی که یک مرداب اسپری. شما بلافاصله می خواهید به ترک این منطقه است. عطر و بوی طبیعی محو بعد از کمی زمان" میلر نوشت.

مبارزه Keithley شاهد نبود اول اختلال در مرور آن روز میلر اشاره کرد و بازداشت سوابق نشان می دهد آن نیست که در گذشته به جای آن یک شب ساعت دو.

چه تعداد می گویند ؟

بین ماه های ژوئن 12 و 15 ژوئن یک Delmarva در حال حاضر تجزیه و تحلیل صورت آنلاین سوابق نشان می دهد اعضای این اقیانوس اداره پلیس شهر ظ اتهامات در پرونده های جنایی در برابر حداقل 103 مردم و 96 از این موارد تا به حال جرم در تاریخ ذکر شده از 11 ژوئن تا ژوئن 15.

کسانی که 96 موارد عبارتند از: 57 مربوط به حداقل یک تعداد از رفتار آشوبگرانه حمله یا affray و 40 از کسانی که 57 رخ داده است یا جمعه, ژوئن 12 یا شنبه, ژوئن 13.

بسیاری از بحرانی شده است از هفته ارشد — ژوئن سنتی ماه برای فارغ التحصیلی دبیرستان سالمندان از Mid-Atlantic states به تعطیلات در رفت و آمد مکرر — به عنوان ریشه اخیر unruliness در شهر که اسیر شده در رسانه های اجتماعی ،

Delmarva در حال حاضر تجزیه و تحلیل در بر داشت 20 از کسانی که 103 بازداشت شد و از مردم 18 یا 19 سال, در حالی که باقی مانده بودند مظنون سن 20 یا مسن تر.

از ماه ژوئن 1-14 میلر گفت Delmarva در حال حاضر دو ده نوجوانان دستگیر شده اند در این شهر است.

اداره پلیس ارائه اسناد و مدارک به Delmarva در حال حاضر برای 21 دستگیرشدگان به اتهام بین ماه های ژوئن 11 و 13 ژوئن. همه کسانی که برای بزرگسالان به عنوان سوابق برای نوجوانان در حال در دسترس عموم نیست.

اسپری فلفل و تیزر با استفاده از

سیگار کشیدن نقض زودتر در 12 ژوئن منجر به دستگیری سه از جمله یکی مربوط به اسپری فلفل. سیگار کشیدن ممنوع است در مرور هر چند مناطق سیگار تعیین شده در دسترس هستند در کنار ساحل و 15 فوت کردن مرور

در حدود 12:20 بعد از ظهر یک افسر بود اقدام به نوشتن یک سیگار استنادی برای یک مرد با یک سیگار در مرور زمانی که "چندین نظم مطالب" شروع به جمع آوری با توجه به بیانیه ای از علت احتمالی. به آنها گفته شد که اگر آنها همچنان به فریاد زدن و نفرین و فریاد آنها خواهد بود دستگیر شد.

یک افسر سعی کردم به جمال Davone Coates, 26, از سمت چپ بلوط مریلند به بازداشت زیرا او ادامه داد: به فریاد زدن فحاشی پس از بارها و بارها گفته برای متوقف کند اما این مرد فلفل اسپری زمانی که او تلاش دو بار به جلو و دور یک افسر نوشت: در شارژ اسناد و مدارک.

کوتز متهم به رفتار آشوبگرانه عدم اطاعت از یک نظم قانونی و شورش مقاومت در برابر بازداشت و در اختیار داشتن بیش از 10 گرم ماری جوانا.

افسران نیز دستگیر 22 ساله Deionja جانسون و 31 ساله Andreal Janae Hendricks, شارژ آنها را با نظم انجام مقاومت در برابر بازداشت و عدم اطاعت از یک نظم قانونی.

مبارزه دیگری رخ داده در مرور فقط قبل از 12:30 الی 13 ژوئن و دستگیری سوابق نشان می دهد اسپری فلفل نیز استفاده می شد در این حادثه همچنین یک تیزر.

افسران پاسخ در نزدیکی ششم و هفتم خیابان, گزارش جنگ در مرور. وجود دارد سه مرد درگیر در نزاع و جدال و یک افسر مستقر اسپری فلفل برای جلوگیری از مبارزه در حالی که یکی دیگر از استفاده تیزر برای متوقف کردن یکی از متهمان که در تلاش بود به راه رفتن دور با توجه به اسناد و مدارک.

یوسف خوانده شده را علامت Verrico جونیور 29 و Terrance موی, 23 دستگیر شدند برای حمله درجه دوم و affray و 23 ساله Bradley Calhoun شد متهم با حمله درجه دوم و مقاومت در برابر بازداشت.

بیشتر: Ocean City مرور اغتشاشات دستگیر شده در ویدئو آنلاین

بیشتر: OC پلیس بپرسید برای کمک به پس اخیر مرور ضرب و جرح با چاقو

این امکان وجود دارد این است که این حادثه دیده می شود نه دوم تصویری ارسال به Facebook در آن حداقل یک فرد به نظر می رسد زدم به زمین توسط یک پلیس اسب. شارژ اسناد و مدارک نشان می دهد نصب افسر بود و در میان کسانی که پاسخ دادند و اسب استفاده شد به فشار مبارزه به زمین.

قبل از 2 صبح شارژ اسناد و مدارک نشان می دهد بازداشت شد ساخته شده در دیگر مرور مبارزه با این یکی در منطقه 511 اطلس Ave. در این حادثه Roshoun Howes, 28, زئیر موریس Frisby-Felder, 21 و Jaquan عزیزم, 21, تمام شد متهم با affray.

"ما نخواهد بود قصد بازگشت ندارد و در هر زمان به زودی'

این اخیر به این شهر شهرت ممکن است آخرین شکست برای ساکنان و کسب و کار که با تکیه بر صنعت گردشگری است که در حال حاضر سخت است ضربه های مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

Keithley او پسر عموی و سه فرزند نیست تا پایان اقامت شب در شهر اقیانوس.

آنها به دام افتاده بودند در مرور برای بیش از هشت به 10 دقیقه تلاش برای شکستن از طریق جمعیت است.

در آن زمان Keithley تلفن و کیف پول از دست داده بودند و زمانی که کیسه زدم از شانه اش 4 ساله برادرزاده کوچک رو ابتدا به صورت و 6 ساله زاده به پایان رسید تا با یک گره در پیشانی او است که او را ترک سرگیجه Keithley گفت.

او کوچک بود و در نهایت قادر به فرار کردن از یک سمت خیابان اما او مجبور به بازگشت به مرور به پیگیری کردن او از دست رفته.

"در آن بسیاری از مردم است. وجود دارد بسیاری از مردم نشسته بر روی نیمکت. آنها با گریه. آنها نمی تواند نفس. آنها به آب است. آنها فقط مانند قرار دادن بطری های آب در سراسر چهره خود را, تلاش برای پاک کردن چشم خود را ... کل کل شهر stunk شما می دانید؟"

او قادر به پیدا کردن افرادی که برداشت خود گوشی و کیف پول اما پول نقد در حال حاضر از بین رفته اند.

اگر چه اتاق هتل خود را در حال حاضر برای پرداخت Keithley گفت که او و پسر عموی او تصمیم گرفت برای بسته بندی کودکان در ماشین به جای سر و برگشت در سراسر پل خلیج در حدود 1:30 صبح

او یک زن 33 ساله از مریلند مادری که به اقیانوس شهر برای همه چیز از ارشد هفته به ماشین نشان می دهد اما می گوید او هرگز قطع یک سفر.

با وجود جمعیت و شلوغ حوادث او را تنها تا کنون تمدید او باقی می ماند. Keithley انتظار آن خواهد شد به احتمال زیاد سال قبل از تصمیم به بازگشت — اگر او تا به حال به عقب می رود و در همه.

او نا امید شده بود با جنگ بلکه توسط پلیس, پاسخ, که به او به نظر می رسید "کاملا درهم و برهم."

او اذعان دارد دست زدن به این نوع از هرج و مرج کار آسانی نیست اما می خواهد برای دیدن یک ساختار برنامه ریزی برای مقابله با آن در آینده — به ویژه هنگامی که وجود دارد افراد مسن و کودکان کوچک در مرور.

"من نفرت را به آن می گویند چون که دوست ندارد اقیانوس شهرستان ؟ اما ما نمی خواهد رفتن" او گفت:. "ما نخواهد بود قصد بازگشت ندارد و در هر زمان به زودی نیست در هر زمان در این فصل و یا احتمالا فصل آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن