نمایندگان مجلس با تقاضای اقدام در لامپوک قلم

جناب آقای پردازیم: ما نوشتن به درخواست شما کار با دولت و مقامات محلی برای مبارزه با گسترش این بیماری کروناویرو

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

جناب آقای پردازیم:

ما نوشتن به درخواست شما کار با دولت و مقامات محلی برای مبارزه با گسترش این بیماری کروناویروس (COVID-19) در اداره زندانها (BOP). در حالی که چالش ها همچنان ما ستایش پرسنل اجرای قانون اصلاح افسران و کارکنان که کار کرده اند برای پاسخ به شیوع داخل لامپوک فدرال تادیبی پیچیده (FCC). اما این مهم است که این تبدیل به یک کل-از-دولت رویکرد به این ویروس همچنان در حال گسترش است. ما می پرسند که شما کار مشترک با دولت های ایالتی و محلی برای اطمینان از معیار را برآورده موثر باشد این بحران بهداشت عمومی و جلوگیری از ادامه گسترش این بیماری در کارکنان جمعیت اهل بیت جمعیت و جوامع همسایه.

ما بسیار نگران چگونه به سرعت تکثیر ویروس در جمعیت زندان. ما برای اولین بار به شما نوشت: در 15 آوریل سال 2020 اصرار BOP به هر اقدام ممکن برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در لامپوک زندان از جمله ایجاد یک موبایل در بیمارستان برای رسیدگی به شیوع بیماری در زندان تسهیلات. در آن زمان وجود داشت تنها 63 تعداد موارد تایید شده در لامپوک ایالات متحده ندامتگاه (USP)—که شامل 17 کارکنان و 46 زندانیان. در تاریخ 21 آوریل سال 2020 ما به دنبال به درخواست BOP به ادامه مطلب ضرورت به تهیه لازم کارکنان یا تجهیزات پزشکی. هنگامی که ما فرستاده دوم ما درخواست داده از سانتا باربارا شهرستان نشان داد که 81 زندانیان و 29 کارکنان تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. ما همچنین متوجه شدند از محلی گزارش داد که یک زندانی در USP مرده بود و دیگری منتشر شده بود و درگذشت در عرض یک هفته با توجه به COVID-19. ما درک خود را از پاسخ به تاریخ آوریل 7 سال 2020 است. در حالی که برخی از پیشرفت های ساخته شده بیشتر عمل مورد نیاز است.

امروز نزدیک به چهار هفته پس از ما درخواست اولیه وجود دارد بیش از 1000 تایید موارد COVID-19 در لامپوک ، سه زندانی کرده اند—با جدید ترین مرگ اعلام کرد 26 مه سال 2020 است. این افزایش نگرانی های ما در مورد چگونگی این بحران شده است موفق و BOP پاسخ حرکت رو به جلو را به طور موثر کنترل این اضطراری برای بهداشت عمومی در مرکز.

ما مشکل BOP را ندارد اقدام سریع برای آزمون زندانی جمعیت منزوی کسانی که آزمایش مثبت برای این ویروس به طور موثر جلوگیری از گسترش COVID-19.

ما نیز آشفته که در آن زمان BOP بیش از چهار هفته به ترتیب جایگزین مسکن گزینه های خود را برای اصلاح افسران و پرسنل اجرای قانون است و نه حرکت رو به جلو با اقدامات برای تست همه زندانیان در USP در لامپوک برای COVID-19.همانطور که می دانیم از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) بدون علامت و یا قبل از علامتی افراد به همان اندازه قادر به انتقال این بیماری به دیگران. است که چرا ما فکر می کنم این مهم است که BOP ارائه گزینه ای برای جایگزین مسکن برای مردان و زنانی که در زندان به منظور محافظت از خود و عزیزان خود و جامعه از ابتلا به بیماری است. آن است که درک ما که BOP با همکاری ایالت کالیفرنیا شامل اصلاح افسران در دولت هتل ها برای کارگران برنامه. اما BOP باید با در نظر گرفتن یک نقش فعال در حمایت از کارکنان خود را.

بر اساس بهترین شیوه ها و اطلاعات ما تا کنون در مورد این بیماری و ما فکر می کنیم این مهم است برای تست همه زندانیان در USP برای COVID-19. اگر هیچ اقدام گرفته شده است ما در معرض خطر از دست دادن آنچه باقی مانده از آخرین پنجره برای جلوگیری از گسترش بیشتر COVID-19 در لامپوک. ما به عنوان ذکر شده در نامه ما به تاریخ مارس 21, 2020, ما همچنین می خواهیم BOP برای توسعه راهنمایی برای اطمینان از زندانیان که تست مثبت برای COVID-19 داده می شود قوی دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت.

دوباره, ما می خواهم به استرس اهمیت مصرف اقدام سریع در اجرای این اقدامات و دیگر. لطفا اجازه دهید ما می دانیم اگر شما هر گونه سوال—به عنوان ما آماده ارائه هر گونه کمک.

صمیمانه

SALUD کربجل کامالا D. هریس دایان فاینستاین

عضو کنگره ایالات متحده سناتور ایالات متحده سناتور

تشکر. Salud کربجل نشان دهنده کالیفرنیا 24 کنگره منطقه شامل تمام سانتا باربارا و سان Luis اوبیسپو و بخشی از شهرستان ونتورا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن