"این یک سوال بزرگ:' جدید آکسفورد گراد آماده شدن برای NFL پدر و مادر در طول زمان نامشخص

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 9:49 AM EDT Jul 23, 2020این بود که در حال حاضر به مهم offseason برای ار

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

این بود که در حال حاضر به مهم offseason برای اریک هریس.

او در آینده یک فصل برک آوت در NFL اما ورود به سال آخر قرارداد خود را. و آماده شدن برای حرکت به یک شهر جدید پس از نقل مکان از تیم فوتبال حرفه ای.

در بالا از آن روز به بعد لرز از افزایش چهار, کودکان با سن کمتر از 7.

سپس coronavirus همه گیر تزریق عدم اطمینان به زندگی خود مانند آن را برای بسیاری از آمریکایی ها.

در حال حاضر سابق و جدید آکسفورد فوتبال دبیرستان standout در حال تلاش برای انجام همان چیزی که به عنوان بسیاری از ما: همه چیز را روز به روز و باقی ماندن به عنوان آرام که ممکن است.

و امید خود را غیر محتمل NFL رویا نیست پرتاب بیش از حد البته با یک بیماری همه گیر است که همچنان به تهدید ورزش جهان است.

"وجود دارد نه بیش از حد کنترل ما می توانیم در حال حاضر" 30 ساله در لاس وگاس مهاجم از طریق تلفن گفت: روز شنبه. "پوشیدن یک ماسک صورت محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به دیگران آن چیزهایی هستند که شما می توانید کنترل.

"سوالات که نیاز به پاسخ داده شود (توسط NFL) امیدوارم ما در حال شروع به دیدن برخی از پاسخ ها در حال حاضر."

بیشتر از آن را ببینید: جدید آکسفورد اریک هریس خیره کننده سه ماهه اول برای اظهارات در تلویزیون ملی

بیشتر: "فقط تلاش برای توپ:' سابق YAIAA رقیب superstars پیدا کردن فرصت های جدید در همان مدرسه

هریس یک ورزشکار حرفه ای که با امضای یک قرارداد دو ساله به ارزش تا $6.5 میلیون در بهار گذشته. اما این بدان معنا نیست که او نیست در جستجوی پاسخ به سوالات جدی در حال حاضر.

چگونه یک لغو و یا تغییر فصل NFL تاثیر خود را حرفه ای ؟

چگونه امن است آن را به اطراف خانواده اش در حالی که رقابت در بالا-تماس با ما ورزش ؟

چه خواهد شد او و همسرش را برای بچه های خود را' آموزش و پرورش در این سال ؟

و یکی از بزرگ ...

چگونه امن است که آن را به بازی فوتبال در حال حاضر ؟

"بدیهی است که ما در خارج وجود دارد هدف قرار دادن هر یک از دیگر quarterbacks لیس زدن دست وجود دارد یک دسته از چیزهای مختلف" هریس گفت. "چگونه است رفتن به اردوگاه های آموزشی? چگونه ما می رویم به شروع به این همه ؟ این یک سوال بزرگ است. آن را می کردم واقعا استراتژیک است."

هریس در حال حاضر آموزش خود را در فلوریدا تکدی جایی که او زندگی می کند و با خانواده اش در offseason. در حالی که او مشغول به کار در یک EXOS بدنسازی, او گفت:, او شده است بسیار مراقب باشید با سلامت پروتکل های مانند پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله به عنوان او آماده برای NFL اردوگاه آموزشی برای شروع هفته آینده.

با وجود تمام قطعیت هریس امیدوار است تا در زمینه این سقوط.

این نگرانی های ایمنی

این آخر هفته گذشته بازیکنان NFL را به رسانه های اجتماعی به صدای نگرانی های خود را در مورد لیگ فقدان بهداشت و ایمنی طرح با اردوگاه آموزشی نزدیک است. آنها با استفاده از هشتگ #WeWantToPlay برای تأیید به طرفداران آنها در تلاش بودند به عقب در این فصل است.

در توییتر, هریس نوشته است: "این است چگونه غذا من خانواده⁣⁣ ⁣این است عشق من⁣⁣ ⁣اما... من قرار نیست خانواده من در راه مضرات اگر NFL نمی خواهد گوش دادن به سلامت خود ، لطفا گوش دادن به بازیکنان خود و آمد تا با یک محیط کاری امن بنابراین ما می توانیم یک فصل کامل."

روز دوشنبه NFL و اتحادیه بازیکنان به توافق رسیدند که بازیکنان مورد نیاز خواهد بود برای آزمایش روزانه برای COVID-19 دو هفته از اردوگاه های آموزشی. بازیکنان نیز نیاز به تست منفی دو بار قبل از ورود به کمپ, معنی آنها را تست روز اول و صبر کنید تا 72 ساعت در خانه های خود را قبل از گرفتن یک تست دوم.

لیگ را در مقیاس تست بازگشت به هر روز دیگر اگر تست مثبت رای کمتر از 5 درصد بعد از دو هفته. این بازیکنان NFL انجمن اعلام کرد که 59 بازیکنان (کمتر از 3% از لیگ) تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس در طی این بیماری همه گیر.

هریس گفت: "اعلام کرد که بازیکنان تست خواهد شد اغلب کاسته برخی از اضطراب خود.

"بزرگترین سوال بود که (مثبت) درصد پایین" هریس گفت. "یک مرد می تواند منفی باشد اما پس از آن آن را دریافت و مثبت باشد پس چرا آزمون هر روز ؟ حداقل نگه داشتن دقت رای به عنوان بالا به عنوان امکان پذیر است."

فصل فهرست اسامی نیز کمرنگ از 90 بازیکنان به 80 (53 ساله) و هیچ پیش فصل بازی برگزار خواهد شد و قبل از این فصل است که هنوز برنامه ریزی برای شروع سپتامبر. 10.

به عنوان کسی که خود را امضا کرد اولین NFL قرارداد با پرستاران نیواورلئان چهار سال پس از او فارغ التحصیل از دانشگاه های کالیفرنیا پنسیلوانیا و سپس کار خود را راه اندازی لیگ صفوف هریس گفت که او احساس بد برای رایگان undrafted عوامل خواهد شد که کمتر فرصت را برداشت در این تابستان.

"کسانی که پیش فصل بازی های بسیار مهم برای کسانی که بچه ها به خصوص امروز که استارت نمی زیاد بازی" هریس گفت. "این بسیار دشوار است چرا که بسیاری از بچه ها را تیم از پیش فصل. شما رو به کاهش 10 بچه ها قبل از اردوگاه های آموزشی به طوری که برخی از بچه ها می تواند فرصتی برای ایجاد فهرستی اما به دلیل همه گیر آنها باید صبر کنید یک سال کامل برای این فرصت."

نگرانی های خانواده

NFL قطع فهرستی از اندازه به افزایش اجتماعی فاصله در اردوگاه های آموزشی اما هریس گفت: او هنوز هم سوال در مورد چگونه بازیکنان قرار است به عمل در اطراف هر یک از دیگر از آنها استفاده های آموزشی اتاق و وان داغ, در میان چیزهای دیگر.

او گفت که در حالی که او "عاشق" در اوکلند این تیم امکانات جدید در لاس وگاس انتظار می رود که بسیار بزرگ تر. او گفت: این تیم را حرکت داده است و او را "برخی از هیجان و حواس پرتی" این offseason.

اما در حالی که هریس خواهد شد از رفتن به وگاس در هفته آینده گفت: خانواده خود را به اقامت در فلوریدا برای حداقل چند هفته تا او با اعتماد به نفس آن را امن برای آنها را به زندگی با او در حالی که او را به تمرین با هم تیمی های خود. هریس و همسرش ترزا را 7 ساله دوقلو پسر 4 ساله و 2 ساله ،

"که یکی از بزرگترین تنش برای بچه ها با خانواده" هریس گفت. "چند تا از بچه ها مثل خودم در حال ترک خانواده خود را به دیدن آنچه که اتفاق می افتد این دو هفته و سپس ما آنها را به حرکت کردن. ما می خواستیم به پمپ ترمز بر روی آن است."

هریس گفت که خانواده اش معمولا خورد از یک بار در هفته برای کودکان و نوجوانان از خانه, اما انجام این کار دشوار خواهد بود که پاییز امسال از بازیکنان در حال تشویق به اجتناب از به عنوان بسیاری از موقعیت های اجتماعی که ممکن است.

پس از آن وجود دارد این موضوع را از مدرسه با خود دوقلوها شروع کلاس اول. در صورتی که در کلاس های حضوری پاییز امسال هریس را باید فوق العاده دقیق در مورد این ویروس و انتقال آن به همراه آنها.

آموزش مجازی می تواند به نفع آنها را با نگه داشتن آنها را در یک سیستم مشابه زمانی که آنها بازگشت به فلوریدا در offseason, اما آن را بزرگتر بار ترزا که همچنین می خواهد به تماشای دو جوان بچه ها در حالی که هریس در عمل است.

"من نمی خواهم بچه ها رفتن به مدرسه اگر من این ویروس و به دست برخی از بازی ها و ما نمی دانیم که آنچه که به نظر می رسد, هنوز," او گفت:. "تا آنجا که به محدود کردن قرار گرفتن در معرض است که می تواند راه احمقانه برای افشای مردم است."

اقامت مثبت میان عدم قطعیت

هریس شد برنامه ریزی برای برگزاری یک کمپ فوتبال در جدید آکسفورد این که لغو شد با توجه به همه گیر.

او هنوز هم امیدوار به میزبان سالانه اردوگاه در مادر آلما خود را در آینده است. بچه که رفت از NCAA بخش دوم به لامپ کم مصرف به پاره شدن خود را در لیگ قهرمانان آسیا در فصل NFL در نهایت تبدیل شدن به یک نویسنده می خواهد برای الهام بخشیدن به کودکان در زادگاه خود.

هریس گفت: ایمان به خدا و خانواده خود را همیشه بدست او را از طریق بار دشوار است و که شامل وضعیت فعلی.

وجود دارد می تواند موانع مالی برای بازیکنان NFL در این فصل است. لیگ صاحبان در حال حاضر پیشنهاد برش حقوق برای جبران ضرر و زیان بالقوه با طرفداران بالقوه مجاز برای حضور در بازی. ممکن است بازیکنان می تواند دریافت حق الزحمه اگر فصل لغو شود قبل از تکمیل.

که باعث می شود آن را یک زمان نامناسب برای هریس به ورود به سال آخر قرارداد خود را از آنجا کوتاه فصل می تواند تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بعدی offseason را در بازار. او آینده چشمگیر 2019 فصل است که در آن او شروع به 14 بازی به پایان رسید و با 74 پردازد و سه interceptions دو که او برای touchdowns در همان بازی است.

اما مانند او در طول زندگی حرفه ای هریس گفت: او را از ورود در این فصل با تمرکز بر آنچه که او می تواند کنترل.

"(قرارداد) است که قطعا یک عدم قطعیت اما من نه نوع از کسی که تنش در مورد چیزهای که" هریس گفت. "من ایمان که همه چیز کار راه آنها قرار دارند."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن