جیمز فرانکلین تلاش می کند پن استيت را جلو تر بکشد: 'ما نشان مي داديم که اين نقشه کار کرده است.

فرانک بودانی یورکدیلی رکورد منتشر شده در 7:47 PM EDT Aug 19, 2020ناکامی و حتی دلشکستشدن از پن استيت جيمز فرانک

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

ناکامی و حتی دلشکستشدن از پن استيت جيمز فرانکلين به عنوان اولين بار از زمان لغو شدن فصل فوتبال بزرگ ده صحبت کرد.

او تکرار کرد که چگونه او درک تصمیم کلی ده بزرگ برای محافظت از ایمنی بازیکنان و کارکنان مربیگری در طول COVID -19 همه گیر.

اما احساسات او عمیق تر از ناامیدی بیش از زمان بندی و عدم ارتباط و پاسخ ارائه شده از رهبران لیگ هفته گذشته و از آن زمان. او تلاش و موفقیت را — برنامه اش را به طور ایمن در سه ماه گذشته در محوطه دانشگاه قرار داده بود، تنها به همه چیز به طور ناگهانی پاک کردن.

سرمربی نیتانی شیرها معتقد است تیمش می توانست در طول همه گیر بازی کردن را کنار بکشد.

او جزئیات چگونه او مانند یک مرغ مادر برای هفته ها کار کرده بود به چنگ در پروتکل های ایمنی برای بازیکنان و کارکنان خود و چگونه پن استيت گزارش هیچ مثبت COVID-19 مورد در طول آخرین دور از آزمایش.

فرانکلین در یک تماس ویدیویی چهارشنبه با خبرنگاران گفت: «ما برای یک دوره زمانی این کار را انجام می دادیم که اگر ساختار درست را در جای خود نداشتیم، بدیهی بود» ما نشان می دادیم که این نقشه جواب داده است. این مکالمه مشابهی بود که من با بسیاری از مربیان (مخالف) داشتم، که آن کار می کرد.

من ساده نیستم که فکر کنم این قرار بود در حال حرکت صاف تمام (فصل) باشد. اما این بخش سخت بود: خیلی ها زحمت می زدند تا نقشه ای برای کار کردن آن به وجود بیاید و ناگهان تغییر می کند و شما بخشی از مکالمه نبودید و دلیل آن را نفهمیدید.»

فرانکلین تاکید کرد که برنامه او در حال حاضر باید بر روی بالقوه "ترم بهار" فصل است که می تواند در ماه ژانویه شروع و پایان قبل از NFL پیش نویس در اواخر ماه آوریل تمرکز - و تقریبا مطمئنا استفاده از ورزشگاه گنبددار در اطراف بزرگ ده رد پا.

که شامل مکان های سرپوشی در دیترویت، مینیاپولیس، ایندیاناپولیس و احتمالا حتی در سنت لوئیس و Syracuse.

فرانکلین گفت: «ما در نقطه ای قرار داریم که باید همه چیز را برای نجات فصل ۲۰۲۰ انجام بدهیم» در دنیای یکم دوست داری که این زمستان در استادیوم بیور بازی داشته باشید؟ آره، بدون شک اما با اطلاعاتی که ما در حال حاضر داریم، نمی دانم که این کار تا چه اندازه امکان پذیر است."

در همین حال فرانکلین بارها از تلاش برای جلو رفتن بدون پاسخ هنوز از NCAA و Big Ten در مورد چگونگی آماده شدن برای چنین فصل تاخیری ابراز ناامیدی کرد - در حالی که بزرگ 12، ACC و SEC هنوز هم پیش روی فوتبال پاییزی هستند.

او گفت که شنیده است که گزارش های اولیه که برنامه های بازی نمی پاییز این است که ممکن است قادر به صرف تا 12 ساعت در هفته با هم.

این هیچ معنی ای نمی دهد که تیم های دیگر یک فصل را به بازی بگیرن، و ما فقط 12 ساعت وقت داریم."

این در حال حاضر گزارش ها هنوز در حال گردش هستند که چگونه برنامه های بیگ ده، مانند ایالت اوهایو، هنوز برای یک فصل ده بازی بزرگ ده در پاییز فشار می دهند - اگر آنها می توانند تیم های کافی را متقاعد کنند که به آنها بپیوندند.

این فصل لیگ سرکش 10 بازی در پایان ماه سپتامبر یا آغاز اکتبر آغاز خواهد شد و نیاز به نهایی به سرعت.

فرانکلین گفت که او از چنین گزارشی یا فشار در میان تیم های لیگ خبر نداشت.

"فکر کنم اوضاع عوض ميشه؟ فکر نکنم به فصل پاییز برگردیم فکر نمی کنم طومارها و صداها به ما اجازه ی بازگشت و گفتن را بکنند که ما پاییز این بازی را می کنیم. کاش این طور بود، اما نمی بینم که این اتفاق بیافتد.»

مهم نیست، راه های مختلف فشار هنوز هم به بزرگ ده و رهبران دانشگاه اعمال می شود به تجدد. ستاره اوهایو استيت يوجين فيلدز يک طومار (با ۲۷۹هزار امضا و افزايش) ايجاد کرد تا از مقامات ليگ بخواهد فصل را دوباره به مقام خود بازپس دهند.

گروه های والدین از مدارس مانند پن استیت، ایالت اوهایو و نبراسکا نیز نامه هایی به بیگ ده ستاد دادخواست برای همین ارسال کرده اند. همچنین آنها در حال برنامه ریزی یک "اعتراض مسالمت آمیز" جمعه در خارج از مقر لیگ در شیکاگو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن