John Legend را بزرگتر عشق' همه چیز در مورد تولید سرزندگی

درجه: 3.0/5.0 آن را سخت به چشم پوشی از John Legend. یکی از چند انتخاب در نشان می دهد تجارت به ادعای عنوان EGOT

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

درجه: 3.0/5.0

آن را سخت به چشم پوشی از John Legend. یکی از چند انتخاب در نشان می دهد تجارت به ادعای عنوان EGOT خود را دوستدار خانواده سبک را به همراه داشت او را به شهرت و ثروت است. در آلبوم جدید بزرگتر عشقافسانه می کشد تعدادی از تولید منابع به منظور حفظ آن آگاهی است.

به یک اندازه او موفق است. بزرگتر دوست دارم برای تلفن های موبایل دقیقا مانند عینک افسانه می خواهد آن را به. درام در "وحشی" هستند حماسی و پررونق اساسی exultant, نشاط بخشی, خواننده, گاهی یادآور از خود راضی کار از Imagine Dragons. اتمسفر جرقه بزند در "U حرکت من حرکت" تونل به مغز مانند موذی ترین نوع earworm. این آلبوم پر از تنوع است اما نمی انحراف بیش از حد از افسانه منطقه راحتی همیشه با نگه داشتن او را با طیف گسترده ای از ابزار محدوده.

و که در آن افسانه دچار تزلزل. بزرگتر عشق است hyperproduced هر ثانیه از آن تراوش با اشباع است. پیانو, گیتار, رشته, درام, خواننده, شاخ و هر ابزار زیر آفتاب خودرا برای امتحان اماده محدوده دینامیکی از افسانه ها. حتی در کشیده به عقب آهنگ مانند "آرام پز" موسیقی کامل, آماده براي استفاده در درز پشت سر هم.

بزرگتر عشق است تثبیت شده در نفوذ و شخصیت های پشتیبانی شده توسط تیم تولید کنندگان و هنرمندان برجسته که افسانه می توانید تعداد به بهترین انطباق با هر سبک او را برای هدف. برخی از این تأثیرات به سادگی یک ماده از نوع: تله, بلوز, soul, R&B, افسانه کلاسیک پیانو balladry و ده ها تن از دیگر ژانرهای ترکیب با هم برای حمایت از این خواننده.

تاثیر دیگر کمتر به طور کلی. "اقدامات" سخت است برای گوش دادن به, در بخش های بزرگ به دلیل بسیار بدیهی است که های گیتار نمونه از دیوید مک کالوم "در لبه" به همراه دکتر دره و اسنوپ داگ "در قسمت بعدی." این نوع از چیزی که یک هنرمند مانند افسانه خواهد بود انتظار می رود برای جلوگیری از, اما, او طول می کشد هر گونه مقایسه در گشاد گشاد راه رفتن و به سادگی حرکت می کند به آواز خواندن.

افسانه آواز بدیهی است که تساوی توجه زیادی به کلمات او گفت اما از آلبوم عشق بزرگتر هستند چیزی برای نوشتن صفحه اصلی درباره. برای بیشتر قسمت های آن خالی است عاشقانه — سخنان شیرین از عشق است که در پایان این معنی بسیار کم است. همه چیز را افسانه می گوید در این آلبوم شده است گفت: در جای دیگر هزاران بار. او شاخی شرح معشوق لب خود را به عنوان "مکان مورد علاقه" خنده دار است و او تنها گاهی اوقات با این نسخهها کار با گسترده تر ایده ها و تم ها مانند "گفتگو در تاریکی است."

شعر پر از شنگول عاشقانه ٬ اما معلوم نیست که افسانه است که آواز خواندن در مورد. ازدواج خود را به Chrissy Teigen به طور گسترده ای به اطلاع عموم افسانه بیشتر قابل توجه برای ظاهر زن و شوهر در افسانه را "همه با من" موزیک ویدیو. هنوز افسانه اشعار همه به نظر می رسد برای برقراری ارتباط مبارزات بیش از حد رمانتیک 20-چیزی. این فلج ناهماهنگی بین شعر و واقعیت نوار این آلبوم از صداقت و شخصیت. آن را کمتر احساس مانند یک سری از نامه های عاشقانه و بیشتر شبیه به یک سری از تلاش در بیلبورد هات 100.

به افسانه اعتباری این تلاش واقعا بیهوده است. "من" مانند بسیاری از آهنگ ها در این آلبوم ساده است و پر انرژی. آن است که رقص و موسیقی و نه به معنای شناخت اما برای نقل و انتقال. موسیقی در بزرگتر عشق التماس به نقل از رشته های پر جنب و جوش از "یک زندگی" به آهسته کشویی doo-wop از "آه Laa."

حتی کندتر ابزار در این آلبوم پر از طراوت و زندگی مانند نوسان دار گیتار از "متمرکز شده است." آن را صاف و ثابت اما افسانه صدای متغیر است. همانطور که در بقیه آلبوم او هم قوی و با اعتماد به نفس در محدوده او و یا تق و لق و خوراکی در خارج از منطقه راحتی خود را.

اما در بیشتر قسمت ها افسانه می داند که در آن او می درخشد و که در آن او نیست. او می داند که نقاط قوت خود و نقاط ضعف و طول می کشد مراقبت از چوب به نقاط قوت خود را به عنوان آنجا که ممکن است در حالی که هنوز به دنبال آزمایش که در آن او می تواند. بزرگتر عشق است فرمولی. کمی وجود دارد انتظار از آن در بازگشت به آلبوم انتظار کمی از شنونده است. آن است که یک آلبوم فوق العاده, اما آن است که یک بازی دوستانه گوش دادن و چیزی است که وجود دارد می توان گفت که.

خدمه Bittner موسیقی را پوشش می دهد. با او تماس بگیرید در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب